Så kom tiden, hvor vi endeligt får mulighed for at prøve kræfter med efterfølgeren til id Softwares banebrydende Castle Wolfenstein. Som officielt filmirror for Activision i Skandinavien præsenterer Daily Rush dig for Return to Castle Wolfenstein multiplayer testen.
Efter en mindre forsinkelse er Return to Castle Wolfenstein testen klar til at blive hentet fra diverse fil-mirrors rundt omkring i verden – og naturligvis også her fra Daily Rush.

Testen indeholder ét enkelt multiplayer-map, som vi kan rende rundt og more os på. Dog er der ikke nogen understøttelse af single-player eller spil mod botter, så du er nødt til at begive dig ud på nettet.

Husk dog, at dette kun er en test, der er frigivet til at, tja, blive testet – der er altså ikke tale om en fuld demo, og du kan risikere at den ikke fungerer 100%.

Download: Return to Castle Wolfenstein Multiplayer Test

29 KOMMENTARER

  1. for lang opstarts tid siger du… uhmm det går da hurtig nok ind i spillet på min maskine, og det er kun en p2 350 med et voodoo 2.

  2. What tha fuck?….skulle der være noget fedt ved det spil? NEJ! Det ligner jo fandme SOF…altsammen noget man har set før!

    Og opstartstiderne er da cool nok! Tager nada tid!

  3. øv hvorfor kan jeg bare ikke få det til at virke? ingen internet server kan den finde og jeg kan ikke lave en server selv (så stopper den bare)

  4. oh fuck, nu kommer der et nyt spil hvor man skal bruge hjernen og i giver allerede op?

    IMHO er det en lille håndfuld fede strategiske muligheder og med lidt held tror jeg godt det kunne blive populært. Dunno om det er hurtigt nok, men det kan også hæmme et spil. Se bare Tribes 1 i forhold til Tribes 2…

  5. har fået det til at virke (fik ikke trykket på get new list efter at jeg valgte internet). Jeg må sige at det virke som et ret fedt spil imo. fed blanding af strategi og action. selv jeg kan li det

  6. Ja, det at lave baner er desværre ret tidskrævende

    Første indtryk af RtCW var YYYYYYYYYYYRK. Men efter lidt tid så greb det mig alligevel. Rambostilen kan fungere et stykke tid, men et angreb går lidt bedre med en lt. og medic som backup.

  7. nogen af jeg der overhovedet har hørt om Day of Dafeat? Hl mod’et? det er AKKURAT det samme, hvordan fanden kan det lade sig gøre? det der er fandeme for tyndt af dem. hvis man har tænkt sig at lave et spil, skal man fandeme ikke lave et man alligevel kan spille gratis så længe man har HL

  8. RTCW er da ikke et rip-off af DoD. Det er mere alla UT assault. DoD prøver at være realistisk, mens RTCW bare er action med lidt strategi tilsat. Og RTCW er hovedsageligt et SP spil (den del Gray Matters arbejder på). Btw så har du ikke set hele spillet men kun en testversion med 1 bane, så vent med kritiken til den færdige version (Det skulle undre mig hvis der ikke var bare lidt Deathmatch/LMS i RTCW). Og så tror jeg at Nerve har arbejdet på det her før DoD var på tale.

  9. Jeg håber singleplayer delen bliver en del mere røvsparkende. Det er vist også der, al den nye saftige teknologi bliver brugt. Hvis det her multiplayer gejl var blevet udsendt som et Quake3 addon, så var I da allesammen gået helt i spåner over det. Det er ikke slemt – men jeg holder nu stadig vejret efter singleplayer delen.

  10. Har lige været på BOOMTOWN 5, og en eller anden low-life spade besluttede sig til at ødelægge det for andre. Fucking votesystem virker røv. Vi var 7 ud af 8 på Axis der stemte for, alligevel manglede der votes. Jeg har lyst til at gøre det slemme ved sådan en fyr……