Crystral Dynamics, Square Enix og Eidos Montreal har nu færdiggjort arbejdet på Shadow of the Tomb Raider og meldt spillet klar til udgivelsen på PC, PS4 og Xbox One den 14. september. Ny gameplay-video imponerer også.

Shadow of the Tomb Raider er nu “gået guld” og derved færdiggjort i ganske god tid af Eidos Montreal og Crystral Dynamics. Meldingen kom i fredags, men tidligere på ugen diskede de også op med den hidtil bedste gameplay-trailer, som fremviser spillets største “hub” – byen Paititi. Du kan se gameplay-gennemgangen herover.

Square Enix and Eidos Montréal are proud to announce that Shadow of the Tomb Raider has officially gone gold. Lara’s defining moment is out of Eidos-Montréal’s hard-working hands & on its way to manufacturing. In Shadow of the Tomb Raider, Lara must master a deadly jungle, overcome terrifying tombs, and persevere through her darkest hour. As she races to save the world from a Maya apocalypse, Lara will forge herself into the Tomb Raider she is destined to be. Shadow of the Tomb Raider will be available for the Xbox One, PlayStation 4, and Windows PC/Steam on September 14, 2018.

6 KOMMENTARER

  1. Tror den er meget velpudset og godt optimeret. Glæder mig meget til at prøve det.

    Med lidt held bliver den parret med den næste generation af Nvidea grafikkort, som kommer her til August/September.

  2. #1 Hvorfor tror du at det bliver meget velpudset? Jeg så både character clip-ins, texture pop-ins og animation twitches. Udover det reagere stort set ingen i byen overhovedet på at Laura går forbi dem. Når man ikke engang undgår at vise disse ting i en “salgs video”, kan jeg ikke se hvorfor vi skulle forvente at det endelige produkt er bedre.

    Når det er sagt skal jeg da selvfølelig alligevel spillet det, selv om jeg var meget skuffet over 2’eren.

  3. Kunne nu godt lide både Tomb Raider (2013) og Rise of the Tomb Raider og mine erfaringer med Crystal Dynamic er at deres spil fungere optimal, når de bliver frigivet.