Så er næsten alle vores servere blevet opdateret. De eneste som ikke vil virke er vores RA3 servere til trods for at crt havde offentliggjort at det skulle virke. Hvis nogle skulle falde over en fix til en linux ra3 server så mail endelig undertegnet.

OSP serverne virker


I modsætning til RA3 serverne virker OSP serverne allerede. Rhea, manden bag OSP, har dog bekræftet at det nye grafik som følger med i denne version af PR 1.29f ikke er understøttet i OSP 0.99u1 som er den nyeste.


Mere væsentligt er det at OSP også slår den nye netcode fra som er med i PR 1.29f, men mon ikke Rhea allerede er i fuld gang med OSP 0.99u2.

Urban Terror og RA3 serverne må vente lidt endnu


Jeg har ikke haft tid/kræfter til at opgradere Urban Terror serverne endnu. Dette vil jeg kaste mig over senere i aften hvor jeg også vil prøve ihærdigt at få RA3 serverne op at stå. Jeg har allerede snakket med en som har fået en RA3 server op og stå på en Windows maskine, så med lidt held bliver det muligt uden en update af RA3 (som jo bekendt godt kan tage en pæn tid).


Igen, skulle i ligge inde med noget info som kan få det RA3 serverne op og stå så mail mig endelig.

De nye Promaps

Så har vi langt om længe fået den endelige Promaps at se. Og på trods af de ellers lovede voldsomme ændringer er det faktisk meget lidt som er blevet ændret fra de leaked versioner som vi bragte for en måneds tid siden.


Lidt ændringer er der dog blevet plads til:
























Pro_Q3dm13 har jeg ikke umiddelbart kunne se nogle ændringer ved. Generelt er der ikke lavet om på placeringen af items på Promaps’ne, og de meget få geometriske ændringer må siges ikke at være så voldsomme som Paul Jaquays truede med tidligere på måneden.

22 KOMMENTARER

  1. LOL!! Nice fejl der på DM6 :o)

    For nu at sige det med Paul Jaquays ord, så:
    “People who have adjusted their style of play to the leaked promaps might be in for a surprise!”

    Ja, det kommer til at tage LANG tid at tweake sit spil til den texture fejl

  2. Jeg har altså ikke en Texture nogen texture fejl, jeg har en stor plet BLOD, så det må være din maskine der er noget galt med

  3. gg – Egil bruger sikkert cg_gibs 0, kanske de bare har lavet en gib og fjernet texturen?

    Men gg med den comment “her er der tilføjet en texture fejl” ;))))

  4. TE : Jeg havede ingen problemer med og opdater til 1.29 på min Linux box, tror du ik eventuelt det er selve Linux der fucker, og ik PR ?

  5. de andre er også linux – er mere RA3 specifikt – har du kørt en ra3 server på din linux box efter PR? For så vil TE noc gerne have lidt info af dig

  6. Keine fejl her… har aldrig haft leaked promaps og cg_gibs 0/1 gør _ingen_ forskel

    Husk at de nye promaps bruger – (minus) og ikke underscore

    Så det hedder pro-q3dm6 og IKKE pro_q3dm6

    Har i ellers alt fra pak0-pak6?

  7. skal man bare smække sin 1.27g oven i,hvis man vil tilbage tilbage til den version.Da der nok går lidt tid før alle de server jeg spiller på,er opgraderet??

  8. Dtn, jah, jeg har opdateret sng Ra3, og AN TDM serverene til 1.29 uden problemer (på Linux jah)

    212.130.184.14 (port 27960 & 27961)

  9. På pro-dm13 er der kun 4 shards på den gamle GL placering i stedet for 2*4 shards… det var også en sjug ide at få at smide dem oveni hinanden…

  10. Jeg har lige været inde at checke om min RA3 win32 ded server virker med den nye PR. Der var ingen problemer… Kun at de nye effekter ikke kan bruges men f**k også dem