Efter den netop overståede betatest, har DICE nu åbnet op omkring de forskellige ændringer, som de vil arbejde på efter feedback fra spillerne.

Det ser ud til, at DICE har lyttet lidt til den omfattende feedback, som de har fået efter betatesten af Battlefield V. I den kommende tid vil de levere flere dybdegående artikler og videoer, hvor de går mere i dybden, men lige nu er de klar med de største ændringer.

We appreciate your feedback and it will come to good use – in some cases it already has. Next week, we’ll share a detailed article on our learnings from the Open Beta, together with a new, beta-focused episode of Battlefield V Dev Talks. Until then, here is a high-level list on issues we’re addressing.

Squad play and Matchmaking – Several changes are already in place and additional improvements will be made to secure the best possible launch experience.

Attrition – Scarcity of ammo and health is something we want to get just right, and the Open Beta gave us a lot of info on how to balance it.

Visibility – Distance haze, lighting, general contrast and other visibility aspects are being tinkered with, letting you see your enemies better in the world.

Death Experience – We’re adjusting bleed out and spawn times to make your virtual deaths as good as virtual deaths can be.

Vehicles – Damage states, movement, and weaponry of tanks and other vehicles are being tweaked.

TTK and TTD – We’re adjusting automatic weapons to make the Time to Kill and Time to Death as fair and fun as possible.

Progression and Customization – We’re working on making the user journey one that’s smooth and personal.

Chat Profanity Filter on PC – We are evaluating the Open Beta feedback and are making many adjustments for launch.

De har også forsikret os om, at de skam stadigvæk leverer store baner, ganske som vi kender serien for. I en post på Twitter forsikrer lead multiplayerdesigner Valerian Noghin os for, at Battlefield V kommer med nogle ganske omfangsrige baner. Herunder kan du se et billede af Hamada, som spænder over mere end 1500m fra angribernes HQ til forsvarernes femte og sidste sektor.

Var du med i betatesten? Hvis ja, hvad synes du så om Battlefield V indtil videre?

Battlefield V udkommer den 20. november til PC, Xbox One og PlayStation 4.

 

6 KOMMENTARER

  1. De har totalt misforstået hvis de mener 1500m banelængde er nok til FEM FUCKING SECTORS.

    Hvis vi snakkede Conquest 64 spillere og så videre, så ville det være OK, men til Grand Operations er det røv og nøgler fordi det er en Rush mode type bane hvor man rykker frem i bussen konstant.

  2. Spillede betaen på PS4. Og stadig totalt hyped😁
    Ja der er ting der skal ændres osv. Men overall er jeg godt tilfreds.

    #2 tænker der må være en fejl i den måde det er skrevet på. Jeg er meget enig med dig i at hvis det er 1500m banen er totalt så er det fanme småt.

  3. Prøvede Beta’en et par timer og blev slet ikke fanget. De store strategiske maps er blevet fordummet til små COD maps. Savner de gamle dage med BF1942 og BF4. Ærgeligt hvad der er sket med serien..