GuitarLars

  • #1 GSP 670 arbejder med både BlueTooth og en endnu stærkere low-latency forbindelse på den trådløse. Ydermere har de gjort mere ud af membranerne, så lyden er endnu bedre. Vi snakker ægte Sennheiser-kræs!
    Trade-off er at batteriet “kun” kan køre 20 timers BlueTooth eller 16 timers trådløs low-latency på en fuld opladning. For at balancere b…[Læs mere]

  • Jeg håber ikke at din familie allerede har købt julegaver til dig, for her er noget, der måske burde være på listen. De forgange to uger har været brugt på Jedi: Fallen Order (læs anmeldelsen her) og dette headset […]

    • Nice nok. Der er en storebror noget om hvordan forskellen er iht den ? Synes nu ikke prisen er SÅ voldsom igen.

    • #1 GSP 670 arbejder med både BlueTooth og en endnu stærkere low-latency forbindelse på den trådløse. Ydermere har de gjort mere ud af membranerne, så lyden er endnu bedre. Vi snakker ægte Sennheiser-kræs!
      Trade-off er at batteriet “kun” kan køre 20 timers BlueTooth eller 16 timers trådløs low-latency på en fuld opladning. For at balancere batteriets kapacitet med din gaming, har de opstillet teknikken sådan at man kan lade det i 7 minutter og opnå 2 timers gaming.
      Det koster en tussebasse mere end GSP 370, men kan så også bruges til telefonen (forudsat man gider rende rundt med en mikrofon stikkende op, mens man nyder sin groove på gaden).
      GSP 370 kan gengive 20-20.000 Hz, mens GSP 670 kan gengive 10-23.000 Hz. Altså bedre rækkevidde i både diskant og bas.

      Om prisen er voldsom, afhænger af om man er vant til ba

  • En anden hovedregningsøvelse jeg godt kan lide at køre:

    Jeg anvender alle fire regnearter, altså plus, minus, gange og dividere. De kommer på banen i den rækkefølge jeg vil.

    Start med [tal] – [regneart] – [tal].
    Han skal udføre regnestykket og huske på resultatet.
    Næste trin er [forrige resultat] – [ny regneart] – [nyt tal]
    Igen skal han udfø…[Læs mere]

  • Jeg træder lige ud af min rolle som anmelder og ind i min rolle som lærer med forkærlighed for neurologi og udvikling.

    Han har åbenbart en stærkt forbindelse til de numeriske centre i hjernen, som kan ses lyse op fra toppen af kraniet og ned mod begge ører. Disse centre står for opfattelse af antal og hvis de, som i hans tilfælde, er bundet…[Læs mere]

  • #8 Samme her, men det er blandt andet fordi jeg sørger for at researche mine varer. Jeg har et par gange stillet nogle amatør-spørgsmål, bare for lige at prøve dem af. Og ja, så prøvede de straks at hive mig op i pris på andet gear. De bliver sjovt nok temmelig medgørlige og stille, når jeg så forklarer dem hvordan tingene egentlig hænger sam…[Læs mere]

  • #25 Jeg skal ærligt afsløre at de fejl og mangler, jeg synes er mest graverende ved spillet, er indbygget med vilje. De forskellige bugs og glitches er de mindste problemer.
    For at løse spillets mest grundliggende problemer, ville de være nødt til at omskrive næsten alt omkring gear og loot, for bare at nævne et enkelt hovedproblem.
    Lige nu er…[Læs mere]

  • #4 The Surge, fx. Igen et nærkampsspil, hvor fjenden godt kan være temmelig overlegen, men må lade livet over for den menneske spiller, som selvfølgelig (forhåbentlig?) er lidt mere kreativ.
    Der er også mangen en træls kamp jeg har undgået, blot ved at trække fjenden med rundt til jeg kunne lave Force Push og smide dem i afgrunden
    Enh…[Læs mere]

  • #2 Det er en type af spil, hvor man er nødt til at lære hver enkelt fjende at kende og sekventere sine moves derefter. Det samme gælder puzzle-sekvenser.
    Derudover får man masser af klø og kan respawne steder hvor man har været før, i dette tilfælde er det den seneste meditationscirkel man har benyttet. Alle fjender popper op igen og man skal he…[Læs mere]

  • Respawn og Lucasfilm har, via EA, udgivet det seneste skud på stammen i Star Wars-spil, nemlig Jedi: Fallen Order. Denne gang handler det om Cal Kestis, en tidligere Padawan-elev. Handlingen foregår mellem E […]

    • Lyder godt! Skal spilles når jeg får købt en ny PC.

    • Hvad er Souls-like genren?

    • #2 Det er en type af spil, hvor man er nødt til at lære hver enkelt fjende at kende og sekventere sine moves derefter. Det samme gælder puzzle-sekvenser.
      Derudover får man masser af klø og kan respawne steder hvor man har været før, i dette tilfælde er det den seneste meditationscirkel man har benyttet. Alle fjender popper op igen og man skal hele vejen tilbage til hvor man fik prygl, for at samle xp og sådan noget op igen.
      Det er ikke helt så utilgivende som Dark Souls, men kan man godt lide at blive presset, skal man bare skrue op for sværhedsgraden.

    • #3 kan du nævne et par andre spil, som bruger samme model? Jeg er lidt i tvivl om det er noget jeg har prøvet eller ej. Synes jo det er en del spil, hvor man må ‘lure’ bossen for at finde ud af hvordan man får slag ind.

      #0 På OC3D var de i øvrigt ude med rive mht performance, at spillet er meget CPU tungt og at der er en del sekvenser som trækker FPS så langt ned, at det ødelægger oplevelsen selv på ret kraftige maskiner. Oplevede du slet ikke det?

    • God anmeldelse!
      Et rigtigt single player spil, hvor kan det ikke lyde bedre i mine øre. Men, har heller ikke været i tvivl om det var et spil jeg skulle have, og min interesse er ikke blevet mindre efter denne anmeldelse.
      Spil for mig er en fed verden, velskrevet singleplayer historie, gode puzzels og kan man så også lege jedi oveni, så er det vidst en sikker vinder!

    • #4 dark souls serien heh. Det lyder dog til at sværhedsgraden er skruet ned i forhold til dark souls som er bygget udfra det asiatiske marked og deres trang til selvtortur

    • Rigtig fin anmeldelse som altid, dejlig nem at læse og med masser af relevante og gode pointer.

      Personligt synes jeg ikke om hovedpersonen, han er alt for generisk og ligegyldig og jeg har svært ved at “give a shit” omkring ham, ud over det så er spillet for kort og det irreterer mig altid at man i sine rejser finder områder man ikke kan komme til fordi man ikke har fået den ting unlocked endnu man skal bruge og så skal man huske at man skal tilbage igen for at 100% planeterne, blot for at samle kister som indeholder gejl man godt ville have haft da man spillede det igennem første igang, især fordi der ikke findes en new game+ som du så fint pointere, så hvorfor i alverden skulle jeg gå tilbage og unlocke det når jeg

    • #4 The Surge, fx. Igen et nærkampsspil, hvor fjenden godt kan være temmelig overlegen, men må lade livet over for den menneske spiller, som selvfølgelig (forhåbentlig?) er lidt mere kreativ.
      Der er også mangen en træls kamp jeg har undgået, blot ved at trække fjenden med rundt til jeg kunne lave Force Push og smide dem i afgrunden
      Enhver sejr er en ægte sejr, uanset hvor lusket den opnås!

      #7 Det er netop også replayability der afholder mig fra at kaste en 10’er efter spillet. Hvis der var indhold som det var værd at vende tilbage efter, eller muligheden for at tage på eventyr med den nye bande, så ville replayability være helt i top!
      Jeg er både enig og uenig med dig omkring Cal Kestis. Jeg syntes også han i starten var temm

  • GuitarLars kommenterede indlægget Gode Tower Defense spil? i forummet Spil 1 uge, 5 dage siden

    Eller hvis du vil prøve en kombo af FPS og Tower Defense, så tag et kig på Sanctum 1 & 2. Jeg hælder mest til Sanctum 2, men det er en smagssag =)

  • Jeg kommer sgu nok til at hoppe på D4-vognen. Det er vist næppe nogen hemmelighed at jeg har “spildt” mangen en mørk aften i D3!

    Det bliver spændende at se hvor de havner henne i UI, men det er ihvertfald fedt at de griber tilbage i nogen af det mere dystre og mørke. Classes bliver nok også noget spændende noget. Og så håber jeg selvfølg…[Læs mere]

  • #22 Jeg venter også (u)tålmodigt på at Borderlands 3 frigives på Steam!

    #23 Hmmm… måske skulle jeg kigge lidt på det. Jeg kom sent ind i serien og har ikke været så langt omkring.

  • #19 Ja okay, ærgerligt du ikke kan lide den mere tegnefilm-agtige stil. Jeg synes selv temmelig godt om den, da det jo netop er StarCraft, en ordentlig gang sci-fi og fantasy blandet sammen.
    På dén måde, syntes jeg faktisk historien blev bedre fortalt, men det er jo en smagssag.

    Hvad med de forskellige Assassin’s Creed-spil? Nogle af dem sku…[Læs mere]

  • #17 God historie, så vil jeg hellere anbefale StarCraft II. Måske også Prey, hvor historien dog er lidt mere rudimentær, men skaber mere stemning.

  • #15 Hvis du er glad for en superfed historie, så skal du gå uden om Wildlands og mange andre GR-spil. Wildlands gør det bedre end Breakpoint, men ingen af dem gør det særlig godt. Ihvertfald i forhold til historie.
    Jeg synes tingene hænger narrativt bedre sammen i Wildlands, men det er på ingen måde en historie der rykker dig rundt i følelse…[Læs mere]

  • #13 Det står der, hvis du læser hele anmeldelsen, og ikke kun punkterne ved karakteren.
    Jeg selv var ikke voldsomt belastet af AI’en i Wildlands, netop fordi de var ganske ubrugelige.

    Jeg havde for vane at placere dem temmelig langt væk, og anvende dem til sync shots. De kom selv rendende, hvis det blev åben kamp. Stille og roligt. Jeg hav…[Læs mere]

  • #7 Okidokesies, du! Hvis det var, ville jeg såmænd bare have den uddybet, for så var der nok et eller andet, jeg har forklaret for dårligt og det går jo ikke!
    Men ja, hvis du havde tanker om at købe spillet, så ville jeg basalt set fraråde det. Har du meget erfaring med Ghost Recon serien?

  • #5 Det forstår jeg dælenedme godt!

    Skulle jeg sammensætte et godt Ghost Recon, ville jeg have følgende punkter opfyldt:
    1 – Drop lootershootershit. Lad våben fungere som i Wildlands igen.
    2 – Drop gearscore. Vil man låse nogle områder af, til senere i spillet, så anvend almindelig leveling. Gør levelforskel til et beregningsgrundlag for hvor…[Læs mere]

  • #4 Jeg synes efterhånden der er mange, der er blevet trygge ved at gøre sådan.
    Nu HAR der også været mange fadæser med spil, der er udgivet for tidligt. Min egen mistanke falder på forretningsmodellen. Dem der sidder og skal score kassen på det, er faktisk komplet ligeglade med selve produktet, bare de får deres penge.
    Brugerne har i høj grad…[Læs mere]

  • #2 Muligvis, men vi er også forskellige mennesker, der anmelder. Jeg håber jeg har argumenteret godt nok, så den endelige karakter fremstår velfunderet ud fra mit synspunkt. Hvis ikke, så sig endelig til! =)

  • Hent mere