Fafner

  • Starcraft temaet giver mig gåsehud den dag i dag…

  • @anglia Jeg tænker sådan set tit tilbage til den gang. Men spørgsmålet er om tiden ikke er løbet fra Red Alert. RTS genren klarer sig generelt ikke godt for tiden.

  • Ja lidt tror jeg. Men jeg har da været omkring D2 og selvom jeg (endnu) ikke er holdt op med at spille Diablo II, så har jeg faktisk været mere online med BW på det sidste end med D2.

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo II i Korea i forummet Spil 18 år, 11 måneder siden

    Tror den nye titel bliver Warcraft Massivt online multiplayer game. Husk på den Lord of the Clans titel de opgav. Det betyder at de allerede har leget med tanken om at lave andre titler i warcraft-universet. Of IMO er warcraft universet bedre beskrevet end Diblo universet.

  • Fafner kommenterede indlægget im back i forummet StarCraft 18 år, 11 måneder siden

    jeg gentager: I er JO _syge_ begge to!

  • Udover de 1000 egentlige betakopier vil jeg tro blizzard har delt yderligere 1000 kopier ud til anmeldelse, websites og markedsføringsfolk. Det var af den omvej jeg fik fat i en skive.

  • Jeg sagde NT

  • Fafner kommenterede indlægget Smurfer i forummet StarCraft 19 år siden

    Tror de fleste får deres IP nummer tildelt dynamisk af deres ISP. Dvs. at de ikke har det samme IP hver gang de logger på. Teoretisk set kunne jeg lige nu have det IP du havde, sidst du var på.

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo2 Stress Test i forummet StarCraft 19 år siden

    Ja, det ser ud som det gamle Diablo, men er 1000 gange mere kompliceret med techtræer etc.

    Tror stadig barbaren er den kedeligste karakter, men er alligevel overrasket over hvad den kan. Og husk på at vi ikke har set nogle af de skills man normalt ville få adgang til efter level 6.

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo2 Stress Test i forummet StarCraft 19 år siden

    Hehe, i den lukkede beta havde min Amazon teched helt op i giftspyd. Når den kastede et spyd ind i en mængde trak den brede skyer af gift efter sig. Så total cool ud.

    Når man nakkede end-of-act-1 monsteret Andarial (der btw. er KÆMPE stort og selv kaster med gift), ja stor der skyer over HELE skærmen. Minder mig om spil som Battle Squadron og Hy…[Læs mere]

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo2 Stress Test i forummet StarCraft 19 år siden

    Hmm, har ikke kunnet få forbindelse til den europæiske server endnu. Den siger hele tiden “failed to connect”. Derfor BetaUSEast

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo2 Stress Test i forummet StarCraft 19 år siden

    Min barbar er level 8 på BetaUSEast. Det ser ud som om, der kun er 2 zoner med i stresstesten. Ikke meget. Man kan fandme godt undre sig over at man kan blive level 21 i den udgave af spillet….

    (Level 21 er hvad ham der fører ladderen på BetaUSEast er).

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo2 Stress Test i forummet StarCraft 19 år siden

    hehe har lavet en karakter på USEast realm (navn fafie – pinligt I know, skete spontant, da Fafner var optaget (goddam). Er level 6. Gennemførete Blood Raven Questen allerede som level 5.

  • Fafner kommenterede indlægget Diablo2 Stress Test i forummet StarCraft 19 år siden

    Har netop spillet mit første det stress-test spil.

  • Fafner kommenterede indlægget Smurfer i forummet StarCraft 19 år siden

    Jeg må indrømme jeg ikke har læst reglerne så grundigt, men bare antog at folk ikke måtte spille under mere end et handle. At det er helt umuligt at kontrollere er en anden sag.

    Iøvrigt, EPO, så faldt denne problemstilling (lidt underforstået) ind under min oprindelige posting.

  • >ad4.. Stategisk dybde at se sine tropper forvandles
    >fra en type enhed til en anden bare fordi man har lavet en
    >tilbygning til en fabrik?

    Nej, at de bliver bedre fordi man får researched en egenskab til dem. Dybden består i at man kan vælge enten at upgrade eller teche op til en nye type enheder. I TA kan man kun det ene så, der er ikke nog…[Læs mere]

  • ad 4. Upgrades til enheder.
    Nej det er ikke realistisk, men det er IMO heller ikke vigtigt. Tilgengæld giver det strategisk dybde med denne ekstre dimension i SC. TA har den ikke og flere niveauer af bygninger er netop kun flere lag i det ene niveau TA har.

    ad 5. Resurser
    I TA kan man ikke løbe tør for resurser skriver du. IMO en _klokke kl…[Læs mere]

  • Troede lidt det var det jeg var begyndt på QDK…

    Hey, SuperX. Sikke moden du er blevet, men jeg opfattede nu ikke ret mange andre indlæg en Ramses som andet en diskussion af de forskellige spils kvaliteter. Prøv at skelne mellem “humoristisk ment” hårdt sprog og “tilsvinings ment” hårdt sprog.

  • Du takker mig for et seriøst indlæg, men gør intet for at fortælle hvorfor du synes folk burde spille TA istedet? HUK!

    Hvad ved et spil kan være bedre end ved et andet? Hvorfor mon Starcraft er et bedre spil end TA?

    1) Grafikken? Det kan diskuteres om SC eller TA har den bedste grafik. Selvfølgelig ser det 2½D landskab godt ud i TA, men på den…[Læs mere]

  • Ja, QDK har fat i den rigtige ende.

    Problemet med TA er, tredelt:

    1) Der er virkeligt mange enheder, men de er ikke reelt forskellige (alle sammen). Det er blot et spm om at den ene er lidt sejere end den anden. Jeg vil faktisk påstå at man har færre forskellige enheder i brug i TA end i SC. Hvorfor lave meget andet end den bedste slags?

    2) TA…[Læs mere]

  • Hent mere