Chrism

  • #18 – Udfordringen ligger som sagt i hvordan man navigerer rundt i verden, og det samme gør sig gældende for alsidigheden. Underholdningsværdien er jeg endnu usikker på, da det er en meget fastlåst præmis at spille på, og jeg er helt med på at det ikke er for alle. Jeg er ganske underholdt, og selvom der er nogle spil are actionsekvenser, så skal…[Læs mere]

  • #16 – Prøv du endelig at lange ud efter et par aggressive typer, mens du slæber rundt på +100 kg på ryggen, og så send mig en fyldestgørende rapport om dine resultater til christian@dailyrush.dk.

    Jeg glæder mig til at høre om dine resultater.

  • #12 – både ja og nej. Teknisk set er det udelukkende fetch quests, hvor alsidigheden og udfordringen findes i den måde man navigerer landskabet ved at planlægge sin rute, finde de rette remedier til at komme op/ned af klippeskråninger, undgå områder med fjender og lignende. Nogle gange skal man direkte ind i et minefelt af BT’s for at finde sit m…[Læs mere]

  • #9 – Den har jeg aldrig set, så det tør jeg ikke udtale mig om.

  • #7 – jeg kan ikke forestille mig, at det på nogen måde bliver en halvhjertet port, men der er nogle knaptrykskombinationer, f.eks. det jeg nævner med at holde de to triggers inde for at holde balancen, som jeg mistænker kan blive lidt akavet på et tastatur. Jeg tror derfor den bedste oplevelse findes med en controller, så hvis dette optim…[Læs mere]

  • #5 – Helt klart positivt, men med en del forbehold. Jeg er som sagt ikke kommet hele vejen igennem, hvorfor jeg også er tilbageholdende omkring at snakke for meget om historien.

  • #3 – Det kan jeg godt forstå du synes, men indtil videre er det en ganske unik oplevelse.

  • #1 – Nope. Spillet finder sted i et postapokalyptisk USA.

  • Lad mig først og fremmest understrege, at denne artikel ikke er en anmeldelse af Death Stranding. Jeg er simpelthen ikke nået langt nok i spillet, til at kunne komme med en tilnærmelsesvis fair dom. Jeg har de […]

    • Amerikanske ødemark ?

      Troede det foregik på en anden planet :s

    • #1 – Nope. Spillet finder sted i et postapokalyptisk USA.

    • Jeg ved ikke om det bare er mig, men det spil lyder fucking åndssvagt!

    • #3 – Det kan jeg godt forstå du synes, men indtil videre er det en ganske unik oplevelse.

    • Kan vi få en indikation på din begejstring over spillet? Hælder vi mod det positive?

    • #5 – Helt klart positivt, men med en del forbehold. Jeg er som sagt ikke kommet hele vejen igennem, hvorfor jeg også er tilbageholdende omkring at snakke for meget om historien.

    • Hvordan tror du det kommer til at tage sig ud på PC?

      Godt, dårligt?

    • #7 – jeg kan ikke forestille mig, at det på nogen måde bliver en halvhjertet port, men der er nogle knaptrykskombinationer, f.eks. det jeg nævner med at holde de to triggers inde for at holde balancen, som jeg mistænker kan blive lidt akavet på et tastatur. Jeg tror derfor den bedste oplevelse findes med en controller, så hvis dette optimeres på PC-platformen, kan man nok godt tillade sig at vente på den udgivelse.

    • Kan i huske The Postman med Kevin Costner? Jeg håber spillet er bedre end den film…

    • #9 – Den har jeg aldrig set, så det tør jeg ikke udtale mig om.

    • #9, jeg husker den som god.

    • Nu har jeg læst et par anmeldelser igennem. Nogle folk klager over, at quest føles ensformet og de bliver hurtige trivielle. Kan du bekræfte, at quests er den del af spillets svagheder?

    • #12 – både ja og nej. Teknisk set er det udelukkende fetch quests, hvor alsidigheden og udfordringen findes i den måde man navigerer landskabet ved at planlægge sin rute, finde de rette remedier til at komme op/ned af klippeskråninger, undgå områder med fjender og lignende. Nogle gange skal man direkte ind i et minefelt af BT’s for at finde sit mål, og andre gange finder man sin næste pakke på den anden side af en flod, som ikke kan krydses på normal vis. I nogen grad synes jeg kritikken er berettiget, men de anmeldelser jeg har læst, som netop nævner det med den vinkel, synes jeg også misser pointen og præmissen. Sam er ikke en kriger – han er en delivery boy!

    • YAY! ..har det fint med “gå”-tur-spil! Og det kommer endda til mit.

      Igen: YAY!

      #9…SÅ-så! Så er den heller ikke værrererere. Og synes du selv det går godt med post-væsen og/eller digitaliseringen i DK år 2019?

      Holder efterhånden mere af ‘POSTMAN’ nu end i 1998!
      Med mindre: Package from China selvfølgelig

    • #Postman Simulator
      Glæder mig til at høre mere om spillet!

    • “Han er ikke noget overmenneske”, efterfulgt af billeder, læsset op kasser og brædder i en mængde der ville imponere en kamel

      #9 Præcis min første tanke også

    • #16 – Prøv du endelig at lange ud efter et par aggressive typer, mens du slæber rundt på +100 kg på ryggen, og så send mig en fyldestgørende rapport om dine resultater til christian@dailyrush.dk.

      Jeg glæder mig til at høre om dine resultater.

    • #13 Mange tak for din omfattende tilbagemelding. Forhåbentlig har du haft tid til at spille det lidt mere nu. Gav quests dig tilstrækkelig udfordring, således at du var underholdt hele spillet igennem? Kan du komme lidt nærmere ind på, hvor udfordrene de er?

    • #17 Du siger, at du vil håbe at jeg får tæsk…og at du glæder dig til at høre om det?

      Det er jeg ked af at høre, ret så ubehagelig kommentar at få

    • #18 – Udfordringen ligger som sagt i hvordan man navigerer rundt i verden, og det samme gør sig gældende for alsidigheden. Underholdningsværdien er jeg endnu usikker på, da det er en meget fastlåst præmis at spille på, og jeg er helt med på at det ikke er for alle. Jeg er ganske underholdt, og selvom der er nogle spil are actionsekvenser, så skal man være forberedt på at man er alene med Sam i MEGET lang tid af gangen.

      #19 – Der tog du mig lidt for bogstaveligt. Det var udelukkende for at sætte et perspektiv på, at Sam ikke er en kyndig slagsbror, når han har en kæmpe oppakning på ryggen. Jeg kunne aldrig drømme om at ønske tæv til nogen, så jeg skal beklage at jeg fik formuleret min sætning således.

    • #19 – Som fanden læser bibelen?

    • LM replied 1 uge siden

      #20 Tak for at skære den i pap

  • #2 – Jeg mærker min indre abe flere gange ugentligt!

    … wait?

  • Jeg er mærkeligt tændt på den her titel, selvom survival-genren egentlig aldrig har sagt mig noget.

  • Fuck … Var ellers klar på at holde mig indendørs i februar alligevel. Men mon ikke det bliver ventetiden værd alligevel.

  • I har garanteret bemærket, at vi har fået ret godt gang i anmeldelserne igen her på Daily Rush. I den forbindelse er det da værd at nævne, at vi også har fået nogle af efterårets absolut mest ventede titler […]

    • Stakkels GuitarLars at han skal bruge tid på den hæslige installation af et spil.

      Nok det spil jeg har fortrudt mest at jeg har købt i år, føj for den fæle en omgang skrald.

    • På trods af at jeg elsker New Vegas så er jeg meget bekymret for outer World. Synes ikke gameplayet har virket så overbevisende og har hørt at ai skulle være direkte dum

    • #2 Gameplay og AI var heller ikke så gode i New Vegas, men historien og karakterene var fantastisk godt lavet.

      Obsidian udtalte at Microsoft havde fjernet meget af presset og at de nu tænkte mere “Hvordan laver vi det her spil fedt” istedet for at tænke “Hvordan pitcher vi det her spil”. Jeg tror obsidian kommer med nogle fede spil i fremtiden.

    • Virkelig god timing her til efteråret og ser frem til at læse det hele 😎

    • New Vegas var fedt, men det der Outer Worlds siger mig slet ikke noget.

    • Udgiverne bag Death Stranding må være ualmindeligt selvsikre med spillet, hvis de tør både lade anmeldere få spillet næste en måned før release OG frigive anmeldelsesembargoen en hel uge forud for officielt udgivelse.

    • Gælder mig til at læse hvad I siger til The Outer Worlds

    • Jeg er godt nok også lidt meh vedrørende The Outer Worlds. Er slet ikke imponeret af det jeg har set indtil videre – ville jeg ellers gerne have været

  • Oprindeligt var det planen, at Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 skulle udgives i første kvartal af 2020. Det er der desværre nu blevet ændret på, hvilket kan læses i et blogindlæg fra Andy Kipling and Brian […]

    • Fra de videoer jeg har set, kunne det også bruge en anelse mere polish. Især AI så ikke så færdigt ud.

    • Nå-så han mener at Bloodlines blev rushed? Nu har jeg da aldrig hørt magen

    • Passer mig faktisk fint, da der er saa mange ting undertegnede ser frem til paa det tidspunkt . . .

    • Det er da et friskt pust at nogen tør gå ud og sige “det er bare ikke godt nok endnu” og så rent faktisk skubber release for at levere et bedre produkt, respekt for det.

      Nu bliver det så bare super akavet hvis det udkommer med store udfordringer alligevel hehe, men lad os håbe det ikke sker.

    • #4 Jeg synes efterhånden der er mange, der er blevet trygge ved at gøre sådan.
      Nu HAR der også været mange fadæser med spil, der er udgivet for tidligt. Min egen mistanke falder på forretningsmodellen. Dem der sidder og skal score kassen på det, er faktisk komplet ligeglade med selve produktet, bare de får deres penge.
      Brugerne har i høj grad straffet den opførsel og mange franchises har måttet lide gevaldigt. Sjovt nok har det betydet at de udviklere, som nu tager sig tid til at gøre det ordentligt, også står med et bedre salg efterfølgende.
      Det er faktisk lidt fedt at se grådigheden blive straffet på den måde

    • #5 Jeg er helt enig, det har alt for længe gået ustraffet hen og de mennesker der sidder og kun kigger på profit kan nu endelig se at det ikke betaler sig på den LANGE bane at skide på ens målgruppe for at tjene en hurtig skilling 1 gang, der er langt flere penge i at levere et godt produkt.

      Der er ikke mange tilbage men se nu på Cd Project Red f.eks. Det er et af de få selskaber der er tilbage som har så meget street credit hos gamerne at de kunne udgive hvad som helst og folk ville købe det alene fordi de har lavet det, fordi vi stoler på de levere varen hver eneste gang, hvilket de også gør, den tillid kan man tjene KASSEN på, og det er efter min mening den eneste rig

  • Søndagene bliver mørkere og mørkere, hvilket naturligvis blot er årstidens skyld. I skal dog ikke snydes for den ugentlige Søndagsspiller, som i dag omhandler et nyt lys på redaktionen: IAmHestbech.

    Det er ik […]

  • Der er kun en ting som er værd at fejre i oktober (udover min mors fødselsdag), og det er naturligvis Halloween, eller som den mere korrekt hedder på dansk: allehelgensaften. Gider man ikke tage del i den hø […]

  • Jeg hæfter mig mest ved, at der er to koloner i den spiltitel …

  • #1 – Yup, en stærkt undervurderet titel. Det emmede langt væk af charme, med en snert af den grovkornede stemning fra GTA. Men drømmen lever da endnu

  • Der har været rigeligt med spekulation om, hvornår Sonys næste konsol vil ramme markedet. Jeg havde selv sat næsen op efter en udgivelse op til sommeren næste år, men jeg må åbenbart væbne mig med en kende me […]

    • det bliver bare super godt.

    • Blir mega fedt… den blir revet ned af hylderne. Så mangler vi bare en opdatering af VR… også gerne med haptisk feedback

  • Hent mere