Chrism

  • Vi tager gladeligt imod flere skribenter, som ønsker at skrive både nyheder, artikler og anmeldelser

  • Efter den store succes med Pokémon GO, er det forståeligt at andre firmaer håber på at få en bid af AR-kagen. I sidste uge kunne Microsoft og Mohjang derfor præsentere deres ambitiøse projekt: Minecraft Earth. […]

  • Det er nu ti år siden eventyret om Cole MacGrath, Infamous, blev udgivet eksklusivt til PlayStation 3. Det er sidenhen blevet til tre hele spil i serien og to spin-offs, hvoraf især Infamous: Second Son virkelig i […]

  • Det føles ret mærkeligt, at være spændt på et spil, selvom man ingen anelse har om hvad det egentlig går ud på. Sådan er det i hvert fald med Death Stranding fra legendariske Hideo Kojima. De første par trailere […]

    • Er det ikke efterhånden mange år siden det blev vist frem første gang?

    • Jeg forstår ikke interessen eller hypen omkring spillet, hvad er et der gør det interessant? Virker bare som en bunke sort makværk til mig

    • Mit bud: Et spil hvor man er døden og man skal skabe dødshendelsen og herefter se hendelsen blive udført og personen dør, eller fejle og personen overlever.

  • Bedre mulighed for Quick save på konsoller. Fallout 4 klarede den med sølle to knaptryk, og jeg kender ikke til andre spil, som er bare tæt på at have noget tilsvarende.

  • Det har ellers været ret nemt at holde styr på nummererede udgivelser i Call of Duty-serien, men ifølge flere kilder, kan det nu blive bøvlet at omtale Modern Warfare-spillene, uden at skabe en del for […]

  • Det er over fire år siden, vi første gang fandt ud af, at den originale skaber af Assassin’s Creed-serien, Patrice Desilets, var i gang med at skabe et helt nyt spil. Der er her tale om Ancestors: The Humankind O […]

    • Det er sådan et spil der lyder fedt og nyskabende på papiret, men som jeg frygter at komme til at kede mig noget så grumt på ganske kort tid over…. Er spændt på at se anmeldelser.

  • Det faldt mig netop ind, at det kunne være værd at oplyse, at jeg er fra september 1985 og hverken er i parforhold eller har børn. Alligevel er det sgu svært for mig at finde tid til mp-gaming … Jeg må gøre noget helt forkert.

  • Det blev en sen en af slagsen, men I skal bestemt ikke snydes for en Søndagsspiller, som jeg i dag har fået æren af at skrive. Dagens emne er multiplayer.

    Da jeg var teenager, var der ikke noget sjovere, end at […]

    • Fin lille artikel. Ser frem til dem om søndagen

      Har det på nøjagtig samme måde som du har, er 36 og har endda ingengang fået børn endnu. Men alligevel hælder jeg mere over på at game et hyggeligt spil med en god historie på især konsollen i sofaen. Spiller jeg på PC idag er det mest Hearthstone arena eller mindre indie spil som Slay the spire.

      En anden tring der også har ændret sig meget med alderen er aschievement og andre kosmetiske beløninger. det er sjov nok at få men har slet ikke samme værdi eller interesse for en som det havde for nogle år siden.

      Edit : Vil dog tilføje jeg ser frem til Borderlands 3 med en ven i MP

    • Det jeg spiller mest pt. er faktisk online multiplayer. Tetris 99, baby.:) Det skyldes så lige så meget, at det er et spil, der kan nydes på 5-10 minutter, og som regel har jeg ikke tid til at spille mere end det.

      Alt hvad der hedder online shooters har jeg holdt mig fra i årevis. Jeg kan ikke dedikere tiden til at blive tilfredsstillende god, og så vil jeg trods alt hellere bruge min sparsomme gamingtid på noget andet end at blive pwned af nogle n00bs.

    • Jeg har det delvist på samme måde med pvp spil. Men jeg holder meget af at bygge ting op.

      Nok den primære årsag jeg feks har 5k timer i Wurm unlimited, på en server der har kørt i snart 4 år. Man kommer til at kende folk på en hel anden måde.

      Når det så er sagt kan jeg også godt lide at skabe noget med andre samtidigt, hvilket er grunden til jeg render rundt med en hel masse rushere i Conan lige nu 🙂

      Meget skægt når det netop er Gaming når man selv har lyst. Klan kampe mv er jeg også blevet for gammel til som 35 årig, og kan ikke følge med skoleelever der kan game hele dagen, og så logge ind og se man er blevet raidet – det gider jeg ikke

    • #3 Hvad er det for noget Conan, I spiller, og hvorfor holder I os andre udenfor?:D

    • Har det helt på samme måde og ligger også på de 36 år… har ikke tid og lyst til alt det konkurrence præget gaming. Nok også fordi jeg bliver så fucking rasende når jeg taber >.<

      Har lidt et tillæg spørgsmål til artiklen:
      Hvad spiller folk så af gode single player spil? Savner godt nok nogle fps spil… f.eks. en campaign i de AAA spil

    • Metro er genialt singleplayer. Alle 3.

    • jeg har det også som #0 – har hverken særlig meget lyst til at spille multiplayer eller tid (far til 1.5 år gammel datter)

      så jeg holder mig primært til singleplayer og lægger min meget sparsomme gaming tid der.

    • Med undtagelse af WoW Classic, så er jeg helt i samme båd som #0. Jeg bruger og har længe brugt gaming som et medie til at koble fra hverdagen, hvor jeg kan leve mig ind i en anden verden, historie, karakterer o.lign.

      Med en multiplayer only titel bliver der (efter min mening) gået alt for meget på kompromis med netop disse aspekter. Jeg kan til enhver tid godt forstå, hvad der driver folk til den slags titler, men det er mindre og mindre noget jeg selv kan genkende jo ældre jeg bliver.

    • Jeg er helt samme sted. Har rundet de 40, har barn og kan ikke rigtig finde tiden til multiplayer spil. I særdeleshed ikke dem som SKAL foregå på bestemte tidspunkter. Jeg hyggede mig udmærket i WoW i forrige udvidelse, men det var også på meget casual basis uden guild.

    • Omg hvad sker der for jer.

      Der er sgu da ikke noget mere fesent end at spille mod AI. Intet slår følelsen af at klaske en 12 årig knægt i fortnite eller et andet online spil. Ja man vinder nok ikke så meget som man gjorde en gang, men så længe det ikke er pay-to-win og spil med lidt strategiske elementer har man da stadig massere muligheder selvom man bliver ældre og spiller mindre.

      Klart nok man bliver ikke nummer 1 i verden ved at spille et par timer her og der. Men hvis man nøjes med et enkelt spil af gangen. Så har man stadig muligheder

    • Jeg må sige jeg har det helt omvendt. Føler mig for gammel til at spille andet end mp. Jeg vil så også sige det er ikke mange mp spil der er tilbage som giver mig det fix jeg søger. Men en coh2, post scriptum og arma 3, der er god competetive action. Lige nu spiller jeg på en roleplay server i arma 3. Grand theft arma, nok det mest fantastiske mp spil jeg har prøvet længe. Folk tager det satme seriøst. Jeg er lige kommet ind i sygehusvæsnet på baggrund af en application og et “job interview” på deres ts kanal. Så nu kører jeg rundt og redder folk i min ambulance, så der er fuld smæk på rp encounters.

      – nå, det var lige et sidespring. Håber du finder lysten til mp igen. Så kan du spille

    • Det faldt mig netop ind, at det kunne være værd at oplyse, at jeg er fra september 1985 og hverken er i parforhold eller har børn. Alligevel er det sgu svært for mig at finde tid til mp-gaming … Jeg må gøre noget helt forkert.

    • #4
      Ja kom frisk

    • Du bliver ikke overtalt af mig. Har droppet MP ca. siden Wolfenstein ET som jeg til gengæld vold-spillede og nød næsten hvert sekund af.

      Jeg orker / gider intet ved MP i dag. Prøvede en smule med SW Battelfront men gik død i dels åbenlys snyd, folk der bare var for gode og mest af alt kedsomheden i at spille efter det samme mål igen og igen.

    • Er 38 og har det også helt omvendt, store single player med historie spil rpgs osv fanger slet ikke rigtigt mere. RDR2 kan jeg slet ikke komme igang med. Virker lidt kedeligt. Single player shooters er helt nej herfra. Rage 2, Wofl2 osv osv har absolut ingen interesse.
      Nyder lidt casual spil i en time ala Hollow Knight, Dead Cells osv på min switch.

      Men det jeg spiller mest er online spil. OverWatch, DAOC Phoenix RVR osv. Men nej min gyldne tid inden for gaming er forbi og kommer aldrig til at game eller nyde at game så meget som jeg gjorde før i tiden.

    • Den dag, hvor vi får online spilverdener, hvor man kan forme dem, så de ikke blot resetter efter kort tid, der vil jeg muligvis kaste mig over multiplayer igen.

      Battle Royale var spændende i starten, særligt Apex og Firestorm er kvalitetsspil, men jeg har knap tid til singleplayer, og det er nemmere med børn og arbejde. Pause eller Helle gælder åbenbart ikke online… Folk er blevet sure i Rocket League et par gange!

      Mig: Sorry, my youngest kid woke up!
      Teammakker 1: Thats alright… NP
      Teammakker 2: n00b! Vote 2 kick!

    • Helt enig. Multiplayer-spil siger også mig absolut intet. Jeg skal have noget med en virkeligt gennemarbejdet historie, ellers gider jeg ikke. ELLER noget med helt let gameplay og som er rigtigt hyggeligt og afslappende, fx Rayman Legends.

    • Jeg synes, der er lettere umuligt at finde et AAA-spil med multiplayer for tiden, der ikke kaster upsells i hovedet på mig non-stop.
      Jeg orker sgu ikke at skulle glo på utallige “Hey, vil du ikke også bruge flere penge nu????” beskeder, i menuer, loot-boxes osv.

      Ja, det er valgfrit… valgfrit på samme måde som at sidde i biffen og se en film, hvor din sidemand hvert andet minut holder en tændt iPad op ved siden af dit hoved, hvor du kan trykke på en knap og bestille ekstra sodavand.

      Ja, jeg behøver ikke gøre det, men det er fucking distraherende.

    • Kan kun tilslutte mig Chrism , på nær jeg har fint med tid til gaming faktisk men alligevel så magter jeg ikke at tryharde i et MP spil af nøjagtig samme årsager.

      Vil bestemt ikke betegne mig selv som Casual gamer men jeg må bare sande jeg slet ikke har en chance længere overfor ungdommen i dag som er født med tastatur + mus i hånden, og kan jeg kun opnå middelmådige resultater eller derunder så ryger det morsomme ved det.

      SP all the way for mit vedkommende.

    • Mistede også lysten til multiplayer for en del år siden. Men får alligevel smidt nogle timer i Division, men primært når vennerne er online. Så går mest efter gode historiespil til single-player, og måske lidt coop spil med venner.

    • #19 Hvad i alverden er det for en skodbiograf, du kommer i?

    • jeg er gammel q3’er
      jeg spillede dengang, primært mod/med personer jeg “kendte” over irc og irl.
      Det gav et kæmpe kick til oplevelsen, men det kræver selvsagt man bruger ubendligt langt tid på et spil – både for at holde niveau, men også for at holde relationerne.
      Da quake3 døde, stoppede jeg med multiplayer på det niveau.
      I dag gamer jeg mp, meget casual med et par gode kammerater nogle gange om året, og med min søn som river mig groft i CS – altid i LAN…

      Men kunne godt savne det at virkelig have niveau – at pulsen banker derudaf og at ens aim er spot on fordi man virkelig er i zonen – jeg tænker tit på, hvor gode reflekser jeg har pga. min gaming tid

  • #10 og #11: I har da fuldstændig ret. Jeg fik læst lidt hurtigere end min fatteevne kunne følge med. Det retter jeg lige

  • Hungrer du efter World of Warcraft som det var i “de gode gamle dage”, så kan du nu se frem til den 27. august, hvor WoW Classic lanceres, nærmere bestemt kl. 12:00 dansk tid.

    Blizzard meldte netop dette u […]

    • Oh shit. Here we go again.

    • Gläder mig til Classic The Burning Crusade!

    • Ses vi – det tror jeg nok vi gør

    • Football is comming Home

    • Gider ikke løbe rundt indtil level 40.

      Gider ikke grinde til epic mount.

      Gider ikke bruge flere timer på at grinde raidmats.

      vanilla var fedt i 2004. 2019 not so much.

      Men hf til jer som orker det.

      :3

    • Skal da helt sikkert prøves. Jeg startede selv i burning crusade, så jeg fik aldrig prøvet det helt klassiske wow.

    • Lad vær med at se på de nagative sidder af vanilla.
      Se på de fede ting
      – der kommer til at være et fedt server community
      – verden føles som en stor verden
      – spillet kommer til at være lidt udfordrende
      – der bliver World PvP

      Jeg håber det bliver en succes så Blizzard og andre kan se der stadig er et marked for spil med nogle af de gamle mmo dyder

    • Det kommer til at være en lille bitte niche af old school grinders der spiller classic WoW efter noget tid.

      I starten hopper alle på og bliver mindet om hvor ringe det var og hvor lang tid siden 2004 egentlig er, jeg har også gode minder fra den tid men NEVER AGAIN.

      Kan virkelig ikke lige se hvor langtidsholdbarheden på dette er? den største spillerbase der spiller WoW vil da blive ved med at spille det moderne.

    • #8 Den største spillerbase vil selvfølgelig spille retail, altså det nyeste – og blive ved med det. Jeg tror på ingen måde intentionen har været at få folk der spiller retail til at spille classic. Formålet som jeg forstår det, har været at få de 10-15k mennesker der spillede på vanilla servers som nostalrius osv, til at betale for subs.
      Og det får de nok også. Da det ikke ser ud til at der kommer nogle private servers op længere, grundet blizzards søgsmål mod ovenstående, så tror jeg ikke du skal undervurdere hvor mange der spillede på private servers, og hvor glade folk var for det. Sagt med andre ord, folk er helt med på hvor længe siden wow (04) er, og de (vi) elsker det

    • Nu skriver du at vi får adgang d. 27 august kl. 13.00, men ifølge det link du har, står der Europe CEST 12AM på Blizzards hjemmeside, er dette ikke d27 august kl. 00.00?

    • #10 Sådan forstår jeg også kortet, de viser på siden.

    • #10 og #11: I har da fuldstændig ret. Jeg fik læst lidt hurtigere end min fatteevne kunne følge med. Det retter jeg lige

    • #12 Du har rettet fra 13.00 til 12.00, skulle det ikke være 00.00 i stedet?

    • #8 og #9 jeg tror i undervurderer det. Det kan godt være det “kun” er 20k (var der ikke 140k da de lukkede nostalrius?) der er så hype for det at de har spillet private servers. Men det er altså semi ulovligt, ikke særligt tilgængeligt, og ikke promoveret.

    • Jeg kommer nok ikke til at gen-aktivere min konto, men vanilla Wow havde da sine charmerende sider som man godt kunne savne senere. F.eks. at det tog så lang tid at komme omkring på kontinenterne. Det fik spilverdenen til at føles gigantisk. Det var også fedt at epic kluns rent faktisk var temmelig eksotisk og tog lang tid at skaffe sig.

      Til gengæld savner jeg bestemt ikke besværet med at finde gruppe til X dungeon. Jeg har ikke læst om det også bliver helt klassisk på de nye servere, for det var godt nok dræbende.

    • #14 Jeg skriver netop at classic ikke skal undervurderes.

    • Der var 300.000 som havde skrevet under på Nostalrius petition for at få Legacy servers. Hvis kun disse personer spiller, vil det stadig være et stort spil.

      Jeg kender selv en del som vil spille Classic, men ingen af dem havde hørt om den petition før jeg nævnte det og jeg kendte heller ikke selv til den da den stadig var aktuel.

    • #7

      Det er altsammen fint.

      – Folk vil savne deres LFG tool.
      – Grafisk er det et helvede.
      – Boss fights er ultra trivielle
      – 40 mands raids er og bliver cancer.
      – classes er på ingen måder balanced

      Jeg har det stadig megastramt med at bringe classic tilbage nu her 15 år efter det var fedt. Der er sket alt for meget på mmo fronten til det vil give mig noget som helst.

      Men så er det godt der er andre som har en anden holdning

    • Kun i Danmark kan man synes 300.000 mennesker er mange.

      Er ligeglad med om så der var 500.000 aktive spillere efter 1 år, jeg holder stadig på det er en dårlig forretning der er ikke er mandetimerne og besværet værd for Blizzard de kan KUN gøre det her for at imødekomme deres fans og for at være flinke, ja det er fint nok med de ekstra subs, men nu skal de også holde liv i det gamle lort og balancere det og der skal være en support tilknyttet og jeg kunne blive ved.

      Personligt vil jeg hellere de brugte energien på at lave noget nyt, synes det er et rigtig dårligt tegn når de begynder at genoplive gamle spil og sælge dem igen, både WoW men også Warcraft 3…. kom nu ind i kampen og find på

    • #19

      +200 !

    • #19 Det er satme ikke nemt at stille alle tilfreds.
      Tror du kan finde de første 200 post her på siden hvor folk klager over at spiludviklerne ikke lytter til fans og kun tænker på penge, og nu brokker man sig over dette…. citat “de kan KUN gøre det her for at imødekomme deres fans og for at være flinke”

    • #21 Ja men er også uenig i alle dem der hyler over de skal genskabe gamle titler, det er et sidespor vi bare ikke skal ud på, remake this and that…. har det sådan lidt been there done that, vi skal videre.

      Og hvis man absolut gerne vil så kan man spille de gamle igen som de er, i hvert fald langt de fleste, er klar over WoW nok er svær uden servere, men hvad er der galt med Warcraft 3 som det er? hvorfor er det behov for at opdatere grafikken i det spil? grafikken har jo aldrig haft en skid betydning før, spild af tid og energi, men så kan man lige score penge på det gamle lort igen, så man slipper for at finde på noget nyt og friskt.

    • #21 tror du overvurderer hvor dyrt det er for Blizzard. De gjorde det helt sikkert ikke hvis de tabte penge på det.
      Alle de open source private servere er lavet af folk i deres fritid uden adgang til den oprindelige kode, for Blizzard er det noget nemmere at genetablere en gammel version af koden da de har det hele liggende. Så de har sådan set bare skulle give et udvikler hold på 10-30 mand et år meget mere har de næppe haft behov for. Og hvad angår artists osv er det hele vel med originale assets så det er der ikke brugt tid på.

    • Don’t like it, don’t play it. Lad os andre om at morer os med det så Vi ved hvad vi går ind til, og har spillet private før da. (mange af os)

      I andre bliver ikke snydt for noget, bare fordi vi får Classic igen Stop tuderiet.

    • im so there !

    • #23 Bare af nysgerrighed hvor har du dine tal fra? 10-30 mand og 1 år, og de bare skal hive den gamle kode op fra skuffen? er det bare spekulation eller har du læst det et sted? – Jeg tror du undervurdere hvad det koster at kombinere gamle elementer med nye og supportere og vedligeholde det kontra hvor mange der spiller det om 1 år, men tror du har ret i at de ikke vil gøre det hvis det gav underskud.

      #24 I dont like it and im not gonna play it, og jeg skal nok lade alle der har lyst morer sig alt det de vil, jeg kunne ikke være mere glad på jeres vejene, men jeg har stadig en holdning til remakes og jeg mener bestemt de drager opmærksomhed væk fra andre projekter jeg hellere så de brugte kr

    • #23
      De har måtte oprette et helt seperat team til at håndtere WoW Classic og hvis du ser deres WoW Classic panel fra Blizzcon 2018 igennem, så lyder det ikke til at være en simpel opgave som de bedrog sig ud på.
      Hele panelet landes og er ret spændende, hvis man vil have et lille teknisk behind-The-scenes kig:

    • Hvis de laver en progression server ala EQ’s, så kunne det være mere interessant. At den bare er låst til patch 1.12 er i sig selv ikke specielt godt.

    • #26 men nu har de brugt krudt på projekter (expansions) i mange år, og der er rigtig mange der er stoppet med wow pga en forkert udvikling. Så hvis de ikke kan finde ud af at hive flere folk ind grundet udvikling, ja så er der kun tilbagevikling

    • Ser frem til Classic men er enig i det kan virke lidt plat de for tiden bare polerer deres gamle spil lidt og genudgiver dem. Billige penge for Blizzard, men hvis man ser frem til deres næste nye store spil, kan det virke demotiverende.

      De er også gået i “maintenance mode” med Heroes of the Storm for at kunne flytte udviklere til mobilmarkedet. (Yrk!)

    • Og jeg må da også indrømme at jeg helst havde set en “ny” wow udvidelse med classis specs. Men jeg savner netop at classes ikke har de samme utilities. I dag har ALLE classes stun. I dag har ALLE classes cc. I dag har ALLE classes blink/leap/jump. I dag har ALLE classes hvad alle classes har. Jeg savner fandme at være afhængig af bestemte classes til diverse ting.

      Men igen, det er totalt en smags sag, og heldigvis for mig, bliver classis en realitet som mine kammerater og jeg kun har turde drømme om de sidste mange år.

    • #26 antallet af udviklere er gætværk – baseret på
      – de kunne holde HotS kørende med 5-10 mand i lang tid (da de holdt op med at gøre mere ud af det).
      – jeg antager at wow classic fra et teknisk perspektiv er en interessant opgave (så de har nok kunnet give opgaven til seniorfolk der er effektive, i modsætning til HotS vedligehold der nok bliver betragte som en røv opgave)
      – diverse open source wow servere er lavet af ganske få mennesker, og størstedelen af arbejdet er i virkeligheden at få stats, quests osv. korrekt (men alt det rå-data har blizzard jo – de har sikkert skulle skrive tools til at konvertere data til den nyere wow server engine, men de har ikke skulle reverse engineere det).
      – gætter på de har en del too

    • #32 Det er ikke helt rigtigt. Private servere kører den 13 år gamle klient og så har de selv skabt serverside. Classic er det gamle indhold, systemer etc. implementeret i den nye klient og server.

    • #32 Blizzard har sagt Classic holdet er lille, da de ikke mente det ville gå hurtigere af at smide mange ressourcer det. Hvad de mener med et lille hold kan jeg dog ikke svare på.

    • er det muligt at få beta access uden at have en active subscribtion mon?

    • Man skal have aktiv subscription for beta adgang. Det er dog ikke sole klart om det er for at være kandidat til en invite eller blot for at logge på når/hvis man får den. Men det er en ret lille og lukket beta det kører. Er mit indtryk det er primært er streamere, content creators, presse, etc. der har fået adgang indtil videre.

      Der kommer nogle stress test perioder hvor jeg vil tro de lukker flere ind.

    • #24 +1 – Jeg er så klar på slutningen af August! Har ventet længe på det her. Det nuværende WoW siger mig intet, og efter at have spillet på adskillige private servere i tidens løb kan jeg afgjort sige, at meget af magien fortsat er der.
      Jeg foretrækker ganske enkelt så meget fra vanillaudgaven; at grafikken stortset ikke ældes, at communitiet oftest er langt mere sammentømret. Jeg lider (som mange påstår) ikke blot af nostalgi, men har gjort mig nogle praktiske erfaringer; 1.12 patchen er spillet som jeg ganske enkelt vil have det.

      #26 Det er fint du har en holdning til remakes, men hvilke andre projekter så du hellere at Blizzard gav sig i kast med? Deres håbløse satsning på mobilplatformet (you guys have phones – right?) er jo ikke noget der just vækker begejstring b

    • #37 Jeg læste en artikel her for nyligt hvor de snakker om de ikke vil love noget men at de helt sikkert er åbne for at fortsætte ved at udgive gamle exp. OGSÅ.

      Jeg mener bare come on… trykker de reset på wow og så sælger det hele forfra?, de er igang med det samme med Warcraft 3, jeg mener at så længe Blizzard kan malke penge ud af WoW så er der ingen grund til at lave noget nyt, folk køber det samme spil en gang mere.

      Jeg har ikke selv nogen ideer til HVAD de skal lave, men de skal efter min mening bare ikke begynde at tro at det her er det kunderne vil have, så fortsætter de bare med starcraft remake og diablo 1 og 2 og hvor skal det ende?

      Og ja mobilspil er helt sikke

    • Classic bliver pisse godt.

      Det er communitiet og universet, som skaber et MMO imo, ikke mere nyt content, konstant.

      Ligesom de fleste andre gode ting i livet, er det rejsen der er gaven og ikke nødvendigvis destinationen.

    • venter til classic Wrath kommer, det er for sur røv at stå i timevis og vente på party, for så at party splitter op i utide eller spillerne tager 40 min for at være parat, for besværligt men det var fede tider hvor alting føltes at man havde opnået noget godt, hvor i senere udgivelser det bare føltes som noget der skulle overstås hurtigst muligt

    • #40 Jeg tror LFG systemet netop er en af de moderne ting de vil overføre til classic så vidt jeg kan huske, synes jeg hørte en udvikler sige at de ikke ville byde folk det gamle LFG system, så tror du er ok der.

    • #41 LFG bliver ikke implementeret i Classic, som vi kender det fra retail. Heldigvis

      Ion Hazzikostas nævner det selv her https://youtu.be/wS1juqaiW3o?t=1951

    • #42 I stand corrected,.

    • @NoFaith
      LFG var en af de MEGET udskældte go forhadte ting i TBC som ødelagde communityen. blizzard skulle lave få servere hvor LFG er implementeret, så man frit kan vælge, win/win. blizzard er desværre ikke kreative nok til at finde på sådanne løsninger, de vil altid vælge “1 size fit all” modellen

    • #18 Jeg har savnet retail WoW siden 1.12 patchen, og har sidenhen spillet på flere privat servere. Jeg er uenig med dine pointer på alle leder og kanter.

      “– Folk vil savne deres LFG tool.”

      Nej det kan jeg så sandelig love dig for, at “vi” ikke vil. Det vi netop savner ved Classic er, at man på én server skal tænke langt mere på ens ry, og derfor er communitiet langt mere sammentømret, når man “manuelt” skal lede efter party members på ens egen server. LFG Tool er bestemt nyttigt, men det er så upersonligt som alt ved retail WoW efterhånden er.

      “– Grafisk er det et helvede.”

      Aaarrrh. ‘helvede’ er så meget sagt, og netop heri ligger det fede ved den oprindelige grafik; den ældes stortset ikke. Så nej, det er på ingen måde et helvede. Gammelt? Ja, ‘helvede’ eller f

  • Vi har haft et rigtig godt øje til A Plague Tale: Innocence her på Daily Rush, og det er derfor vidunderligt at spillet endelig er udkommet. I samme forbindelse er en launch trailer også gjort tilgængelig, og den […]

    • Nogen der har prøvet spillet endnu?

    • Jeps hvad vil du gerne vide?

    • #2 om det’ godt eller skidt, selvfølgelig?

    • Kommer der ikke en DR anmeldelse?

    • Hehe, det er jo en smagssag om det er godt.

      Men det er da en rigtig god historie som er flot lavet dog meget linært men synes ikke det er en dårlig ting, det er meget en one time oplevelse vil jeg sige.

      Er sådan lidt take it or leave it, kunne sagtens have levet uden men det var da super hyggeligt lige a fræse det igennem, det skal helt sikkert nok formå at trække på et par hjertetråde i løbet af historien.

      Man føler mere man ser film mere end man “decidereet spiller det”, altså det er sådan rimelig løb her tryk der, skyd det her, der er ikke så mange forskellige måder at gøre tingene på, så man skal egentlig bare læne sig tilbage og opleve spillet, og

    • #5 Så du falder IKKE over gentagelser i diverse OPEN WORLD spil?

    • #6 Synes ikke jeg nævner noget om gentagelser? har intet imod gentagelser, synes blot det er lidt kedeligt når dert er TRYK HER….. SKYD DER…one way of doing things, havde det lidt som om de bare kunne have animeret hele spillet og udgivet det som en film, for gameplayet bidrager ikke specielt meget til hvad jeg stadig synes er en GOD oplevelse.

  • Det er i dag vi kan kaste os over det længe ventede Rage 2, og en tråd om spillet er allerede oprettet i vores forum. En launch trailer blev gjort tilgængelig allerede i sidste uge, så har du ikke set den, så læg […]

  • Efter at have været en semi-eksklusiv fornøjelse for PC og Xbox-spillere, kan ejere af en PlayStation 4 nu se frem til Electronic Arts abonnementsservice EA Access. Tjenesten bliver gjort tilgængelig denne ju […]

  • Det lyder som en kliché, hvilket Platinum Games’ studio head Atsushi Inaba også anerkender i et interview med VGC. Det japanske udviklerhus arbejder nemlig for tiden på at udvikle et spildesign, som angiveligt al […]

  • Efter

    Om at have opnået ganske fin succes med Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands i 2017, er Ubisoft nu ved at lade op, til endnu et spil i serien. Via Twitter har Ubisoft meldt ud, at vi torsdag den 9. maj kl. […]

    • Fedt! Wildlands var et super fedt spil, dog med masser af ting, man kunne ønske sig forbedret.

    • zzzzz Wildlands var super kedeligt og repetetivt. Og så havde de smadret grafikken fuldstændigt med Chromatic Aberrration effekt.

      Det bliver ganske givet et nyt spil indenfor Wildlands. Tiderene med single plager R6 og Ghost Recon spil er sikkert ovre.

    • Jeg var kun med i betaen til Wildlands, som intet sagde mig. Jeg ønsker lidt mere realisme ala R6 Siege.

  • “Optur” er et fattigt ord. Velkommen til!

  • Få udviklerhuse er lige så kyndige til at lave forskellige park simulators som Frontier Developments. Sidste års Jurassic World: Evolution blev en ganske fin salgssucces, med over to mio. solgte eksemplarer i spil […]

    • de siger også der kommer flere park-management ting

      en stor fejl ved Planet coaster var jo at man ikke kunne gøre en skid, stort set, ifht selve parken. man kunne bare bygge.

      Gameplayet blev hurtigt røv kedeligt og jeg droppede spillet efter få timer. der var simpelthen ikke nok “game” i det.

      Theme Parkitect tog over. DET er meget bedre (Dog er konstruktionen af parken ikke ligeså fri, men gameplayet er sjovere)

    • Selvom Planet Coaster har sine issues her og der, så har jeg godt nok lagt mange timer i det. Management delen, som #1 nævner er ringe så man skal bestemt ikke spille det for den del, men er man vild med at designe Theme Parks så er spillet et af de bedste.

      Hvad angår Planet Zoo, så håber jeg da vi får mere i samme stil med en masse forbedringer. En af de store kunne bestemt være et bedre terrain editor tool set, for det er efter min mening et af de steder hvor Planet Coaster halter.

    • #1.- Hvis alternativet til “Ingen management” er “Shop-medarbejdere skal have pauser”, så vælger jeg det første

      Det var i hvert fald ringe implementeret umiddelbart efter, at det blev patchet ind – jeg havde lidt fået Planet Coaster-træthed da.

  • Det er åbenbart ikke helt nemt at forklare hvad RAGE 2 er, og stadig holde sig til safe for work-termer. Bethesda har derfor udgivet en trailer for deres kommende open world-shooter, med den sigende titel “What i […]

  • Mortal Kombat 11 så sin udgivelse tidligere på ugen, men derfor skal I da ikke snydes for den launch trailer der fulgte med. Traileren er, i bedste Mortal Kombat-stil, proppet med ultravold, blod og kampklare k […]

  • Hent mere