fredag, november 27, 2020

Xbox One X – 2499kr , god pris?

Daily Rush Debat Platform Xbox Xbox One X – 2499kr , god pris?

• Forfatter
    Emne

gumshot
    Bruger
    548 indlæg

Jeg overvejer at hoppe på Xbox One X, og ser elgiganten har den med 1 spil, som dog ikke interesserer mig, til små 2499,- .

Synes prisen lyder god, og pricerunner finder ikke andre i samme prisklasse, så er den pengene værd? Har en del UHD skiver, så det kan også have værdi for mig, på den front.

Er det Xbox eller PS4 som kræver ekstra abo online, før man kan spille online spil? Er det måske begge nu? Så man kan ikke bruge sin maskine online uden ps plus eller xbox gold aktiveret?

Andre med en holdning til prisen og disse gold vs plus krav?

Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

Viser 4 kommentarer - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Retarded_wookie
    Bruger
    584 indlæg

Do it.

Kraftig maskine og flot grafik på et 4k tv. Især titler som “forza horizon” gør sig godt.

Xbox live eller game pass er ikke et krav, men har bestemt tænkt mig at forny game pass. Du får 100+ spil at vælge imellem for ca. 50kr om måneden.

Husk også at indregne en controllere mere i prisen.. det skal de fleste jo nok have.

Selv har jeg købt 2 titler: FIFA 19 og minecraft (til knægten) og resten er indtil videre bare de “gratis” spil i game pass.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 10 måneder siden af  Retarded_wookie.

gumshot
    Bruger
    548 indlæg

#14 Ingen reklamer set endnu, eller så må du uddybe præcis hvordan de folder sig ud. Der er klart reklame for deres gamepass og egne produkter i et lille omfang når man går store igennem men sådan er det vel, som en butik eller når man går på webshops. Forsiden synes jeg er ok med lidt info og ens seneste aktiviteter.

Jeg sprang prøverne over, så gold+game pass for 3 måneder, så er jeg godt kørende , nu skal der leeches en masse GB, der er mange titler at afprøve og se.
    Og ja Forza 4, er vist rimelig flot og deres verden man kan køre frit i som jeg har set youtube er spændende som en mulighed og tidsfordriv.
    MK X er mit første som er afprøvet på mobilen også, har være tilhænger siden første arkade ramte bio hallerne.

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 10 måneder siden af  gumshot.

Tjaz
    Bruger
    3.962 indlæg

#17 Jeg ved ikke hvordan de folder sig ud, det er jo derfor jeg spørger :p
    Jeg havde bare hørt at det var blevet værre siden xbox 360, hvor jeg til sidst syntes at der var gået for meget reklame lir i den :s

gumshot
    Bruger
    548 indlæg

X1x er ellers utrolig lydløs at have stående tændt, som er kravet, når man lige skal fylde lager op mod nogle titler, det er mange GB’s som skal ned.

Men det er da fedt den ikke støjer som udgangspunkt, bare ved hentning af titler, og HDD også er stille.

Viser 4 kommentarer - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.