fredag, februar 22, 2019

Xbox One X – 2499kr , god pris?

Daily Rush Debat Platform Xbox Xbox One X – 2499kr , god pris?

• Forfatter
    Emne

gumshot
    Bruger
    182 indlæg

Jeg overvejer at hoppe på Xbox One X, og ser elgiganten har den med 1 spil, som dog ikke interesserer mig, til små 2499,- .

Synes prisen lyder god, og pricerunner finder ikke andre i samme prisklasse, så er den pengene værd? Har en del UHD skiver, så det kan også have værdi for mig, på den front.

Er det Xbox eller PS4 som kræver ekstra abo online, før man kan spille online spil? Er det måske begge nu? Så man kan ikke bruge sin maskine online uden ps plus eller xbox gold aktiveret?

Andre med en holdning til prisen og disse gold vs plus krav?

Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Nickell
    Bruger
    3.863 indlæg

Begge maskiner kræver online abonnement.

Prisen er skarp. Skulle jeg ikke have ny bil, så opgraderede jeg fra alm XO til XOX.

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

SapowiTz
    Bruger
    1.857 indlæg

Købte en til 3199,- en månede før Black Friday inkl Red dead 2 og CoD Balck ops 4-5 (i dont know) så dealen lyder da god!!

Jeg vil hellere spise her!

gumshot
    Bruger
    182 indlæg

Jeg trækker den liiige en dag mere Så bliver det nok endeligt besluttet der, og tak for hurtig tilbagemelding, altid godt med svar fra XO/XX ejere

Tjaz
    Bruger
    3.780 indlæg

Du bør nok overveje hvilke spil du vil spille på den. Xbox er desværre faldet meget af på den denne generation imo.

gumshot
    Bruger
    182 indlæg

Tak, jeg ved dårligt nok hvad spil som ikke er på X modellen, så måske skal jeg lige grave i præcis dette, har læst mere om plex support, uhd afspilning.

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

Hvad skal man med alle de krafter, når der ikke er noget at spille?

Nintendoredaktør

SapowiTz
    Bruger
    1.857 indlæg

#6 Det samme kunne siges om sportsvogne… hvad skal man med alle de hestekræfter og 200+ topfart når man ikke må nogle steder!

Dog skulle Red Dead 2 være bedst mht gfx og framerate på XoX og hvad jeg kan høre på min bror er der flere simracing games som kører stabilt på OneX, hvor de havde presset citronen for meget på den gamle og led frame-drops

Jeg vil hellere spise her!

Nickell
    Bruger
    3.863 indlæg

Samtlige multiplatformspil spilles bedst på Xbox one x rent ydelsesmæssigt. Jeg vil medgive, at Spider-Man ser fedt ud, men ellers er jeg dækket godt på den her platform: Forza Motorsport, Gears of War, Sea of Thieves og Crackdown opfylder mine behov foruden Battlefield, Rocket League og RDR.

Ydermere får man UHD-drev, en god controller og en meget stille konsol.

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

VxChemical
    Bruger
    3.335 indlæg

plus xbox game pass er bedste value for money subscription man kan finde

And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

#7 Dårlig sammenligning. Du kan tage bilen på bane. Du kan ikke gøre noget tilsvarende med en Xbone.:)

Nintendoredaktør

SittingDuck_m
    Bruger
    396 indlæg

Nu synes jeg lige i er hårde over for xbone… der er masser af rigtig gode spil til selvom de ikke har så mange eksklusive titler. Har selv både xbox one x og en ps4 og spiller klart mest på xboxen da de spil jeg spiller kan fås til begge. Ved godt spiderman og god of war kun er ps4 spil men xbox har gears og crackdown og forza. Synes nu der er sækket ret godt ind

Ghidora
    Bruger
    8.140 indlæg

Hvis du vil spille online så køb den konsol som dine venner har

Ghidora84

gumshot
    Bruger
    182 indlæg

Jeg kender ingen med 1, kun nogen som har begge, eller slet ingen

Jeg hoppede på Xbox one x, har allerede PS4 men den har jeg sådan lagt lidt på hylden nu, tid til at fornyes. Nu er den på, og henter seneste opdatering, så spændende.

Tjaz
    Bruger
    3.780 indlæg

Er Xbox dashboard egentligt stadigt proppede med reklame bannere?

Chukie
    Bruger
    1.542 indlæg

Du kan også spille gamle spil på xbox. Feks fallout 3 og new Vegas

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.