søndag, januar 17, 2021

Coronavirus-tråden

Daily Rush Debat Off-topic Coronavirus-tråden

Viser 15 kommentarer - 2.191 til 2.205 (af 2.213 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Ixnatifual
    Bruger
    2.685 indlæg

#2190 Skynd dig at handle mens der stadig er toiletpapir tilbage i butikkerne!

Sygt posttidspunkt ellers

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.482 indlæg

Handlet igår, så god timing.

Men yderligere restriktioner og så også sne i vente.. fml..

Nu må covid-19 og alle dens mutationer godt ligge sig til og dø!

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

mediumaevum
    Bruger
    671 indlæg

Jeg har tidligere her på stedet klaget over, at regeringen ved indkaldelse til pressemøder ikke fremlægger deres planer i tekstformat – før pressemødet, med de restriktioner de har tænkt sig, så snart de er klar med dem.

For – hvorfor skal man vente i spænding på et pressemøde, når de alligevel ved det hele på forhånd?

Det ser ud til at mine bønner er blevet hørt denne gang…

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE12666759/nu-maa-vi-kun-forsamles-fem-ad-gangen/

Mange tak

Steadi
    Bruger
    5.914 indlæg

#2193 – En grund er sandsynligvis, at et aftalepunkt ikke af sig selv bliver til en længere tekst. Det kan godt være, at politikerne aftaler noget nye restriktioner kl. 11:43, men du kan ikke bare uploade de tilstedeværendes kragetæer på regeringens hjemmeside og så skrive, at det er de nye restriktioner. Hvis det var mine kragetæer, så ville ingen desuden kunne læse hvad der faktisk stod.

Selv embedsmænd skal lige have en time eller to til at gennemarbejde officielle udmeldinger.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Caulnian
    Bruger
    967 indlæg

#2193 Indholdet af langt de fleste pressemøder har været lækket inden mødet.

VampiricEye
    Bruger
    26.753 indlæg

Feeeed start på 2021. Woohoo! Eller noget… Hold kæft, hvor er jeg corona-træt efterhånden.

De lukker ikke dagligvarebutikkerne, så ingen grund til at handle ind i panik.

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Ixnatifual
    Bruger
    2.685 indlæg

#2193 Jeg nævnte denne tråd for Mette da vi sad og pwnede n00gs i Quake Live forleden. Hun følger ikke så meget med på DR længere efter Age of Conan forummet lukkede, hvilket gjorde hende vred.

roadrunnah
    Bruger
    14.403 indlæg

#2191 Ja, må hellere komme afsted. Magnus Heunicke sagde at vi skal handle nu, og Mette Frederiksen sagde KØB KØB KØB.

#2196 Red Bull hjælper på trætheden

DAMN YOU Clicker Heroes!

Cancerman
    Bruger
    1.647 indlæg

#2198 Der er ikke Red Bull i verden nok til, at fjerne min Coronatræthed

Fafner
    Bruger
    1.566 indlæg

Min mening er at #2197 er en kandidat til årets kommentar på Dailyrush – og 2021 er stadig ung.

Fafner SoISuckAtStarcraft

StultusX2
    Bruger
    6.102 indlæg

I er nu kære…(nord)sjællændere

https://www.dr.dk/nyheder/indland/vaccinehungrende-danskere-kimer-laeger-ned-og-vil-foran-i-koeen-i-holte-og-gentofte

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

PBT
    Admin
    3.879 indlæg

#2197 Måske kan vi ændre danmarkshistorien ved at åbne det forum igen? Give Mette et helt nyt perspektiv på tingene?

#2200 +1

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Ixnatifual
    Bruger
    2.685 indlæg

Man kan få et kvalificeret gæt på, hvornår man kan få vaccinen her: https://www.dr.dk/nyheder/indland/faa-svaret-hvornaar-bliver-det-min-tur-til-foerste-stik

#2202 Hun savner at rulle med soc. dem guildet ind i n00b-områderne og rundsmadre deres low level characters. Ikke før minkrunden har hun kunne få helt den samme oplevelse igen.

RabidSquirrelX
    Bruger
    213 indlæg

Kan se odense giver 14000 ansatte i kommunen et gavekort på 200kr som tak for indsatsen under coronapandemien.. Det syntes jeg lidt er at skide på dem der faktisk står i frontlinjen og er utroligt presset.
    Nå ja odense kan vel gøre som de vil, de er heller ikke de første der gør det.. Der har været flere kommuner som har fået en masse i udligningsreformen som har valgt at give en “bonus”/”tak” til deres kommunalt ansatte.

Hvor er snakke om hvor længe vi som samfund har råd til at holde hånden under gud og hver mand, kan læse et sted at man nu skal til at bruge 1 ferie dag i den nye nedluknings periode og op til max 5. Jeg har det sådan lidt at de burde brænde al ferie af det kan ikke være rigtig at der er krise så mange steder og man så bare kan holde sin normale sommerferie, hvad er det for krise..
    Og bolig marked flyver jo også bare der ud af. Der er solgt som aldrig før af enfamiliehuse, og sommerhuse slaget er steget med 90%. Er der virklig krise når man har råd til nyt hus eller sommerhus.

Hvad er hele pointen med a-kasse og dagpenge systemet hvis så mange aligevel bare får stats støtte? Det er kun til fattigfolk og alm lønmodtager i guess.

kongkim
    Bruger
    16.362 indlæg

#2204 Fordi der er krise behøver ALT andet jo ikke også være lort og gå dårligt?

Syntes da det er meget fint med de 200kr. Dem ansat i kommunen passer jo også bare deres arbejde, så det er da pænt af deres arbejdsgiver at sætte pris på det.

Og fordtår ikke helt din point med A-Kassen og dagpenge?

Im nobody, and as we all know.. nobody is perfect.

• Denne kommentar blev ændret for 2 dage, 3 timer siden af  kongkim.
Viser 15 kommentarer - 2.191 til 2.205 (af 2.213 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.