lørdag, januar 16, 2021

Coronavirus-tråden

Daily Rush Debat Off-topic Coronavirus-tråden

Viser 15 kommentarer - 1.846 til 1.860 (af 2.207 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Drixx
    Bruger
    3.171 indlæg

#1845 jeg skal nok tage den første i vendsyssel så tosserne kan se det, men mon ikke jeg bare er købt af staten så :p shadowwarrior for Mette

Bare jeg får et lille RIP hvis det kokser xD

Et helt almindeligt fyr

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.479 indlæg

Se #1788, der er link til redegørelsen. Der står hvornår man vidste hvad – indtil videre.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Cancerman
    Bruger
    1.645 indlæg

#1846 Det skal du nok få – men skal vi ikke gå efter, at det ikke kokser

Drixx
    Bruger
    3.171 indlæg

#1848 jo tak :p

Et helt almindeligt fyr

Cancerman
    Bruger
    1.645 indlæg

Så ruller antivaccer toget også i DK. Beklager BT link: https://www.bt.dk/samfund/derfor-naegter-vi-at-blive-vaccineret-mod-covid-19

Jeg kan sagtens følge dem der ikke vil tage den pga helbredsmæssige udfordringer og sådan set også dem der er skeptisk fordi den er lavet så hurtigt.

Jeg kan ikke selv få den lige foreløbig pga mit helbred, så jeg må blive i kælderen med håndspritten og tage mine forholdsregler.

Dem der ikke “tør” fordi den er lavet så hurtigt er også fair nok – så må de bare fortsætte med andre forbehold.

Men dem der ikke vil tage den fordi de mener det er for at kontrollere os og der er små microchips i…. I guder..

Drixx
    Bruger
    3.171 indlæg

#1850 jeg arbejder med stærkt fysisk funktionsnedsatte, hvis den vaccine kan gøre, at jeg uden problemer kan tage hånd om mine borgere og igen få gang i deres hverdag, sign me the fuck up. Jeg er træt af visir, mundbind og social distance. Vi skal snart have noget kærlighed og tæthed istedet, alle sammen. Efter 2020 trænger man sgu til en kram snart :p

Et helt almindeligt fyr

Cancerman
    Bruger
    1.645 indlæg

#1851 Det er fandme sådan det skal lyde!
    Faith in humanity restored

Jeg ville fandenme også gerne have det skud, men lægerne nægter
    Har ikke givet mine gamle forælde på snart 80 et ordentligt kram i månedsvis – det er ulidelig. (og ja, måske lidt overbeskyttende)

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  Cancerman.

Guru35
    Bruger
    257 indlæg

#1843 Jeg tror sådanset at de gør hvad de gør i deres bedste mening. De føler sikkert et kæmpe ansvar fordi de netop har regerings magten, og vil derfor nok helst have fred til at tage de beslutninger de føler er nødvendige. Det kan godt være besværligt at tage hurtige beslutninger, hvis man altid skal have andres mening, men det er desværre, for dem, sådan demokrati fungerer. Det er ikke alle der er enige i, at deres beslutninger er gode, og de andre partier repræsenter trods alt en ret stor del af befolkningen. Det er jo en mindretals regering, så man bliver nød til at høre de andre også.

De har adgang til de bedste eksperter på området, så hvis man får at vide at der er en risiko for farlige mutationer, så tager man det alvorligt med det samme, og man snakker med de andre om det, og fremlægger alle vigtige oplysninger, så at man på det grundlag kan tage en fælles god beslutning, der tager hensyn til alt hvad der skal tages hensyn til.

Alt imens smitten bredte sig på mink farmene, havde man travlt med at tale om sexisme og #metoo! OMG!!!

StultusX2
    Bruger
    6.102 indlæg

#Drixx..for helvede!? Ikke enig ≠ tosser, vel?

De Grå toner! IKKE SORT Vs HVID! Mange facetteret osv. Omfavn det nu – DET(livet universet, dét hele) Visir-MØSSER herfra ♥

(((KUN til real Preppers: Har selvfølgelig ABC-maske med ekstra kulfilter lager klar)))

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Kolben
    Bruger
    18.935 indlæg

Woohoo! Så skal der festes igennem med julefrokost og hele svineriet, nu hvor de blå partier ikke vil forlænge restriktionerne. Vi skal allesammen lige nå at have corona, inden vaccinen kommer. Det er sådan demokrati virker.

Så kan man jo håbe at de røde partier tager deres job mere alvorligt end blå børnehave

P=NP?

StultusX2
    Bruger
    6.102 indlæg

#1855..hvis helt ærlig; Din “gok jer selv af+” Fandt jeg langt bedre end ovenstående.

Men det er jo så bare lille mig.

Demos = folk/pøblen ≠ kolber!
    Igen, mon ik’ du nok skal klare den – hvis det hele vitterligt går apokalyptisk.
    kemi-troldkarl?

YAY! INTET er så skidt at….

“Mærsk indgår aftale om fragt af coronavacciner rundt i verden

Mærsk har indgået en aftale med coronavaccine-producenten Covaxx om at fragte op mod en milliard af deres vacciner rundt i verden, når de bliver klar.

Det skriver Berlingske.

Og aftalen af den art bliver næppe den eneste, lyder det fra containervirksomheden.

– Vi er i dialog med Pfizer og andre. Vi vil gøre, hvad vi kan, for at få de her vacciner distribueret så hurtigt som overhovedet muligt. Det vil være godt for verden, men dermed også for os, siger Søren Skou, topchef i Mærsk, til Berlingske.

Vaccinerne skal transporteres ved omkring minus 70 grader, og Mærsk har 360.000 særlige kølecontainere, der kan det.”

GO-Go-go. Mærsk! Der ER $$$ i..øh..kølecontainere…

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  StultusX2.

Foxnews
    Bruger
    34 indlæg

Kolben tag tilbage på bodegaen

Kolben
    Bruger
    18.935 indlæg

#1857: Det må man jo først på søndag

P=NP?

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.479 indlæg

Det bliver vel ikke bedre af, at du skaber dig. (Hørt i børnehaven)

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Drixx
    Bruger
    3.171 indlæg

#1859 sagde mette til minken. Hahahhaha

#stultusx2 mundbindskrammer herfra, jamen der er mange nuancer, når vi netop taler om en ny vaccine. Jeg er bare ked af, det altid er dem i verden der har det bedst og tryggest, som skaber sig mest over nye tiltag som dette. De skriger de vil have deres gamle liv tilbage, alt imens de intet vil gøre eller ofre for at få det tilbage på ret køl. Alt imens ligger de svageste vi har, alene, alene og atter alene på deres stuer og har i forvejen kun fire fem besøgende om året. Nu er det sådan de SLET ikke får besøg. Og jeg kan ikke tage det alvorligt, når jeg kan se hvem alle de her restriktioner går hårdest ud over. Og det er ikke familien Danmark som der lider, bare fordi de skal have maske på for at hente pizza

Vi får en chance nu (forhåbentlig) til at komme det lort her nogenlunde til livs, men det kræver at de fleste af os gør noget.

Et helt almindeligt fyr

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  Drixx. Årsag: Editede lidt morgen galle ud
Viser 15 kommentarer - 1.846 til 1.860 (af 2.207 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.