fredag, januar 22, 2021

Coronavirus-tråden

Daily Rush Debat Off-topic Coronavirus-tråden

Viser 15 kommentarer - 1.756 til 1.770 (af 2.221 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1755 De rigtige sølvpapirshatte finder du på Facebook – der er ikke det, som de kan få Corona til at være et værktøj til. Alt lige fra diktatur til skjult kontrol af mennesker gennem microchips i den kommende vaccine… Ikke at forglemme, at Corona jo spredes gennem 5G master

Jeg er enig i, at der går meget politik i den, men det kan sgu dårligt undgås når man står med sådan en krise her. Slet ikke når politikkerne samtidig roder sig selv ud i den største politiske skandale i mange, mange år.

Drixx
    Bruger
    3.184 indlæg

#1756 ja den med 5g havde jeg hørt. Man skal da være helt gakkelak for at finde på sådan en. :p det er sgu lidt sjovt

Et helt almindeligt fyr

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1757 Der er en del god underholdning hvis man sætter sig til at læse dem – men jeg tror man bliver en smule dummere for hver gang.

Min personlige favorit er den med Bill Gates: Det er ham der har udviklet Corona med det formål, at skyde microchips i hele verden via en vaccine (som han selvfølgelig allerede har lavet men holder skjult) Han bruger selvfølgelig 5G master for at accelerer smitten.
    Hele hans vilde plan er for at overvåge og sælge målrettede reklamer til folk… Jo, jo. Der er seriøst nogen der har drukket af natpotten.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Cancerman.

Emilsa
    Bruger
    11.484 indlæg

En af mine venners storesøster er gået fuld Alex Jones mode på facebook, det er satme sjovt – men fuck jeg krummer tæer

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Emilsa.

Drixx
    Bruger
    3.184 indlæg

#1759 Gode gamle alex jones, så er det tossesager hun har gang i på facebook. :p

Et helt almindeligt fyr

3nickma
    Bruger
    4.439 indlæg

Jeg er en helt! Det er sku også på tide, at mine evner bliver prisskønnet

Tysk Corona humor

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.498 indlæg

Det bliver en spændende uge: https://politiken.dk/indland/art8002468/Mogens-Jensen-fik-advarsel-om-%C2%BBtrussel-mod-folkesundheden%C2%AB-allerede-i-juli

Ja den er god. Smed den også i #1727.

Det er kun tyskerne der kan slippe afsted med den, uden at krænkelsesfolket går til angreb.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1762 Tror ikke det bliver så spændende: Mette ofte Mogens og så er den sag lukket – i hvert fald hvis det står til regeringen og støttepartierne

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.498 indlæg

Jeg tror nu nok der kommer en uafhængig undersøgelseskommission også, ligesom den der er nedsat til at undersøge Inger S. Der er flere i støttepartierne, som ikke kan lide det her forløb, jo mere der kommer frem.

Forhåbentlig finder begge kommissioner tilstrækkeligt til, at de kan losse dem ud, og aldrig nogensinde tillade dem adgang igen. Stod det til mig skulle begge have reduceret deres pensioner kraftigt, hvis ikke helt.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Kolben
    Bruger
    18.939 indlæg

#1764: Modsat Inger Støjberg kan man vel gøre mink-problemet til et spørgsmål om nødret. Jeg ved ikke om det holder i retten, men jeg synes det vil være et rimeligt argument, efter man fandt ud af at cluster 5 kunne gøre stor skade. Jeg synes det er problematisk at man har nølet med indsatsen, men det er der vel ikke som sådan nogen lov imod, så længe man kan producere et eller andet vilkårligt argument for valget.

P=NP?

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1764 Man har da lov at håbe.

Kimozabi
    Bruger
    24.746 indlæg

https://www.dr.dk/nyheder/penge/mette-frederiksen-starter-forfra-med-forhadt-epidemilov
    Fryd. Mette, tag din tvangsindlæggelse af folk, der “menes at være smittede” og stik den et vist sted hen.

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

Foxnews
    Bruger
    34 indlæg

Det problematiske er at efter man finder ud af man begår lovbrud så stopper man det ikke.

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

Og så skete det uundgåelige – Mogens måtte tage skraldet for Mettes handlinger. Jeg har faktisk ondt af ham. Kan ikke være rart og blive ofret på den måde.

Emilsa
    Bruger
    11.484 indlæg

#1769 – Han ville jo anyways bare gerne have været kulturminister…

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

Viser 15 kommentarer - 1.756 til 1.770 (af 2.221 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.