fredag, januar 22, 2021

Coronavirus-tråden

Daily Rush Debat Off-topic Coronavirus-tråden

• Dette indlæg indeholder 2.221 kommentarer, har 154 deltagere og blev senest opdateret af  Drixx for 53 minutter siden.
Viser 15 kommentarer - 1.606 til 1.620 (af 2.221 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Kolben
    Bruger
    18.939 indlæg

#1604: “Medicinalfirmaer” ville ikke sige sådan noget. Det lyder som et eller andet taget ud af kontekst eller hevet ud af røven. De kan ikke ændre medikamenterne uden at teste dem. De kan ikke teste hurtigere end de allerede gør. Og de kan ikke vælge at teste nye medikamenter for 6 måneder siden.

P=NP?

StultusX2
    Bruger
    6.126 indlæg

..og NETOP #kolben ved ting om “testeri” – ikke sandt?
    Vel ej for sjov, navn at vælge? Rolig, har kuns et latent HAD, grundet Kemiingeniør fader…

Man kunne vel også lukke større byer ned? Det ÉR stadig et problem, det med Aalborg-free!
    Synes bare at en del ting..virker..politisk bestemt. Og det siden marts.

Hmm! Fejl observans, fra Stultus’ med Biologi B 7(9 førend), er dog IKKE nyheder.

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

StultusX2
    Bruger
    6.126 indlæg

https://www.dr.dk/nyheder/politik/juraprofessor-minkavlere-uden-smittezoner-kan-stoppe-aflivning

Med lov skal land.. vel..? (uanset “grøft”-sider?)

#Sturm’?

..OG HER gætter Jeg bare lige: Monstro har “nogen” fundet ud af, at knap 17.000.000 er ret mange, selv når de kære små er arms længde.

En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

bydemonsbedriven
    Bruger
    28 indlæg

4. november Mink skal dø
    6. november Mink skal dø
    8. november Det var en opfordring
    Haha, jamen altså, regeringen besluttede jo at de skulle aflives.
    Mette sagde det selv

StultusX2
    Bruger
    6.126 indlæg

Der er INGEN fra Dette DR med en, eller en partner med: ÆGTE Canada Goose© Jakker!

Min mor har en ‘arvet’ via mormor – ræv til halsen

Hvis Retstat = pjat – jamen go MAD….

HOV?

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-11-09-luftbilleder-afsloerer-kilometerlange-minkgrave-taet-paa-badesoe-folk-er-rystede

..et efterhånden et meget fascinerende sceneri, man er vidne til…??

..og JA; har lige set FLOW DR2 mht.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  StultusX2.
    • Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  StultusX2.

Kimozabi
    Bruger
    24.746 indlæg

Og nu finder man så ud af, at de ikke lige vidste, deres ordre ikke var lovlig:
    https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-11-10-minister-vidste-ikke-at-ordre-om-aflivning-var-ulovlig-vi-har-begaaet-en-fejl

Herligt at se en regering bare lægge et helt erhverv i graven, uden at have styr på, om det er lovlig at kræve eller ej.

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1611 Jeg kan love dig, at de godt vidste det ikke var lovlig. De var bare ligeglade – går den så går den.
    Nu er det blevet opdaget og så gemmen kællingen sig bag sin fødevareminister.
    Hun er simpelthen så klam, har i den grad fået nok af hende.

Sanjo
    Bruger
    871 indlæg

Sikke et sprog.

Læs SSI forløbelige videnskabelige redegørelse i dag.

Vi er vel stadigvæk enige om at det ikke er optimalt med mink produktionen og vira?

Den måde det er blevet håndteret på jeg helt enig er uacceptabelt.

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1613 Ja, det ved jeg. Kunne ikke rigtig finde bedre til at beskrive den magtsyge krampe.

Og ja, vi er enige i, at minkproduktion og Corona er en mega dårlig cocktail.

Emilsa
    Bruger
    11.484 indlæg

#1612 – Hvis det kan trøste dig, så har jeg hadet hende siden den dag jeg blev klar over at hun eksisterede. Jeg tror nærmest kun det er Ingerstøjberg og Martin Henriksen jeg nærer et lige så højt had til.

Anyways, det er pt. vanvid at forhale en lov der slår mink bestanden ned.

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

Sanjo
    Bruger
    871 indlæg

Det er også ekstremt forvirrende udmeldinger fra de forskellige forskere. Ene halvdel siger, at man ikke skal bekymre sig og de andre siger at det er en god idé som regeringen har gjort og har kun anbefalet det.

Drixx
    Bruger
    3.184 indlæg

Og hvis de intet havde gjort, havde folk også haft ondt i deres blege røv. Det er et pest eller kolera scenario. Men nu går det ud over tegnebogen, så er følelserne lidt mere oppe og køre. Det er trist for dem der har mistet deres erhverv, men sådan kan livet jo gå

Men jeg sidder også på en god afstand, kender ingen med minkavl.

Et helt almindeligt fyr

Kimozabi
    Bruger
    24.746 indlæg

#1617:
    Hvis de i det mindste lige havde haft styr på loven først, før de går i gang med at aflive et helt erhverv, så havde ondt-i-røven-graden nok ikke været så høj.

Vi snakker folks levebrød her – det kan sgu ikke være rigtigt, at regeringen bare går ind og slagter det, uden overhovedet at vide, om de må.

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

Emilsa
    Bruger
    11.484 indlæg

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  Emilsa.

Festival_H
    Bruger
    4.630 indlæg

#1619 Det er sgu da god corona humor hæhæ

Og husk nu: densutterjoikksigselv.dk

Viser 15 kommentarer - 1.606 til 1.620 (af 2.221 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.