fredag, januar 22, 2021

Coronavirus-tråden

Daily Rush Debat Off-topic Coronavirus-tråden

Viser 15 kommentarer - 1.576 til 1.590 (af 2.219 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kenkari
    Bruger
    5.486 indlæg

StultusX2
    Bruger
    6.125 indlæg

Også ganske interessant læsning. Var der nogen herinde, der påstod, der var styr på sagerne?

https://www.bt.dk/nyheder/regeringen-i-kaempe-problem-ikke-lovligt-at-kraeve-alle-mink-slagtet

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1576 Nu skal vi vist heller ikke gøre det værre end det er. Det handler bare om, at de tager ud til folk og banker på, hvis de ikke kan få fat i dem over telefonen..
    Det er fsv ikke anderledes end hvis de skal overbringe triste nyheder.

Der er jo ikke tale om, at de har adgang til folks hjem

#1577 Tror jeg faktisk ikke der er nogen her der påstår. Men dejligt, så kan vi måske lige sørge for, at tingene bliver tænkt igennem af andre end Mette.

Drixx
    Bruger
    3.182 indlæg

BT kører med de store følelser for tiden.

Et helt almindeligt fyr

bydemonsbedriven
    Bruger
    28 indlæg

Mette er på skideren, såfremt en ikke-smittet farm er slået ned

Cancerman
    Bruger
    1.655 indlæg

#1580 Det er måske ikke pænt. Men hold nu kæft hvor vil jeg fryde mig hvis hun ender i en rigsretssag.
    (Ved godt vi er langt fra det)

Kolben
    Bruger
    18.938 indlæg

#1581: Du virker godt nok ond i sulet. Hver gang der er en lille åbning borer du sylen ind. Har du bagt på hende og fået afslag, eller sådan noget?

P=NP?

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.498 indlæg

Danmark er næsten underlagt enevældet igen, men ja hvis der ikke er konstateret smitte, så ser det ud til, at de ikke må trænge ind. God fornuft da loven blev skrevet, men den passer ikke ind i Mettes endelige løsning for minkene.

Kan dog se, at Mette vil have dette ændret straks i næste uge med en haste udvidelse af loven. Det bliver spændende at se, om hun kan få det stemt igennem hehe

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Foxnews
    Bruger
    34 indlæg

Ser desværre ud til Venstre vil støtte hende. Såfremt det er tilfældet må det da være et selvmål af dimensioner af Venstre, og tænker det må være begrænset hvor meget støtte Jakob Elleman kan have i baglandet for det.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.498 indlæg

Jakob har ikke det ser skal til. Coronakrise eller ej. Manden gjorde det godt i forsvaret. Der skulle han være blevet, i stedet for at udleve sin fars drømme.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Foxnews
    Bruger
    34 indlæg

Han får godt nok også hug for at være så usynlig. Tænker der må være en del i baglandet der er stærkt utilfredse, der må også være en del bekymring og der ikke er en skarpere retorik.
    Lad os se hvad de senere kommer ud med

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.498 indlæg

Han er overhovedet ikke statsminister materiale. Aner ikke hvad man tænkte på, da de satte ham på posten.

Emilsa
    Bruger
    11.484 indlæg

#1584 – Det er nok fordi de ved at hvis danmark skal til at lukke alle kommuner ned mens de går rundt og slagter syge mink besætninger det næste halve eller hele år – så totalsmadrer det økonomien, fordi samtlige større produktionsvirksomheder kommer til at køre på 1/4 kraft. Varer kommer til at sidde fast i et logistik helvede og udlandet lukker ned for dansk eksport.

At slette minkerhvervet er en marginal udgift i det perspektiv

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

Noztra
    Bruger
    2.241 indlæg

GrayHair
    Bruger
    2.186 indlæg

BT/Berlingske er Ventre aviser, så naturlivis kører de negative “kampagner” mod regeringen, når det er sagt, så er min støtte til Mette ved at vakle lidt, synes hun er blevet lidt for enerådig og det virker lidt som om magten er steget hende og de andre i SocDem til hovedet.

Jeg er med på at det i sidste ende er hendes ansvar som statsminister at træffe beslutninger hurtigt og effektivt, jeg er også med på at der ikke er tid til at alle eksperter (og ikke eksperter) skal blive enige om, hvad den rette løsning er – meeeen alt den her mink nedslagtning lugter lidt som om der stikker noget dybere…

Dingleswitch

Viser 15 kommentarer - 1.576 til 1.590 (af 2.219 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.