torsdag, november 21, 2019

VM manager spil 2014

Daily Rush Debat Off-topic VM manager spil 2014

• Forfatter
    Emne

Thormam
    Bruger
    4.032 indlæg

Det ser ud til at TV2 og diverse sider,har solgt deres sjæl til Holdet.dk
    De koster 49,- for et af holdende, for at kunne oprette en pulje (smart af Holdet.dk…)

Kender nogen til alternativer til holdet.dk? Evt. gratis og uden pay2win løsninger?

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 49 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

roadrunnah
    Bruger
    14.273 indlæg

Så er jeg klar

DAMN YOU Clicker Heroes!

Kwan
    Bruger
    1.384 indlæg

Hvor mange gruppespil må man være med i?

roadrunnah
    Bruger
    14.273 indlæg

Husk der er åben for handlen idag til kl. 18… jeg glemte sidste gang

DAMN YOU Clicker Heroes!

Janns
    Bruger
    570 indlæg

Jeg har lige oprettet en gruppe inde på bold.dk

den hedder: DR world cup

Bare join, hvis I har lyst.

roadrunnah
    Bruger
    14.273 indlæg

#15, ikke for at misbruge dine midler, men kan du oprette i hold i andre spil, med det samme abb som du købte til VM manager? Her tænker jeg Tourspillet.

DAMN YOU Clicker Heroes!

roadrunnah
    Bruger
    14.273 indlæg

Så er det tid til at sælge de spillere som ikke er gået videre i 1/8 finalerne

DAMN YOU Clicker Heroes!

Sanjo
    Bruger
    728 indlæg

Kan ikke finde ud om jeg skal sælge mine Chile spillere.. Håber de tager den mod Brasilien, men det er lidt satset

Kwan
    Bruger
    1.384 indlæg

Ja, det er lidt svært. Der er gode point at hente ved sådan nogle overraskelser. Brasilien er favorit, men Chile kan sagtens vinde den kamp.

Sådan som jeg lige kan regne det ud giver det mest mening at satse på spillerne fra de 2-3 hold som du mener vinder VM. Ellers bliver det alt for dyrt at skifte spillere. Et par jokere er der selvfølgelig plads til! Sådan har jeg bygget mit hold op til runde 4 og frem.

Sanjo
    Bruger
    728 indlæg

Det er rigtigt, men man også helst tænke lidt taktisk nu. Har 4 franskmænd på holdet. Det nytter ikke at sælge mine Chilener og købe 3 tyskere, da Tyskland og Frankrig kommer til at møde hinanden. Overvejer lidt at satse på Mexico.

Ps. har ikke udskiftet endnu, så har 3 udskiftninger tilbage.

Bams
    Bruger
    1.988 indlæg

#24 Jeg har taget chancen med Mexico! Du er ikke alene!

Jeg hoster når jeg kysser

Sanjo
    Bruger
    728 indlæg

Nu har jeg lige studeret det lidt :). Jeg tror det ender med Argentina for mit vedkommende. De har nok den nemmeste vej til semifinalen!

guffe16
    Bruger
    3.344 indlæg

Har alle mine spillere endnu. Et par enkelte skærer dog i øjnene at have på holdet – særligt Higuain. Men tror nu jeg beholder alle til de er definitivt ude. Flere udskiftninger end 3 er p2w og klamt…

VampiricEye
    Bruger
    24.722 indlæg

Jeg har 2 fra Brasilien, 2 fra Tyskland, 3 fra Argentina og 4 fra Belgien. Selvom Belgien er gået videre med 9 point, så har de 4 spillere leveret et yderst skuffende udbytte. Især Lukaku, som jeg har spildt anførertjansen på. Jeg havde satset på, at han ville gå amok imod Sydkorea, men der kom han end ikke på banen.:( Men men men, jeg har kun 3 udskiftninger, så jeg beholder alle, indtil de er ude. Alle 4 hold kan klare sig videre fra 1/8-finalerne, så jeg håber på det bedste.:) Så må jeg gerne snart få lidt value for Lukaku, det dovne læs!

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

Sanjo
    Bruger
    728 indlæg

Helt enig med hensyn til udskiftninger, – det har vi også en klar aftale om i min gruppe. Har heller ikke udskiftet endnu.

Jeg var faktisk ikke engang klar over, at man kunne skifte ud, hvis nogle fra hendes hold er helt ude af turneringen. Måske beholder jeg mine Chilener en runde mere og udskifter dem hvis de taber

roadrunnah
    Bruger
    14.273 indlæg

#27, ja wtf… troede man havde 3 udskiftninger for hver runde :S

#29, kan man med gratis abb. skifte spillere som er ude af turneringen?

DAMN YOU Clicker Heroes!

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 49 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.