onsdag, september 19, 2018

VM 2018 tråden

Daily Rush Debat Sport VM 2018 tråden

• Dette indlæg indeholder 1.029 kommentarer, har 73 deltagere og blev senest opdateret af  GrayHair for 2 måneder siden.
  • Forfatter
    Emne

Thendur
    Moderator
    9.542 indlæg

Så er det fandeme i dag at årets største event starter

Kom så Danmark, trøjen er fundet frem og gjort klar:

Lad os få en god roligan-stemning her i tråden og snakke slutrunde

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

Viser 15 kommentarer - 121 til 135 (af 1.029 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Phonetic
    Admin
    23.728 indlæg

#120: Min forudsigelse om at sydamerikanske hold ville overraske negativt hat holdt stik indtil videre

Daily Rush Head Honcho

VampiricEye
    Bruger
    23.738 indlæg

#121 Uruguay vandt da.:) Og Schweiz er ikke ligefrem noget dårligt hold. Argentina skuffede, selvom det ikke er første gang, Island viser, at de ikke bare lægger sig fladt ned. Og Peru; tja, lad os bare indrømme, at de nok ikke helt fik som fortjent.:D Så Argentina har skuffet, men det er da lidt for tidligt at svine de andre.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Phonetic
    Admin
    23.728 indlæg

#122: Du er godt nok rasmus-modset mine indlæg for tiden? Vi kan vel blive enige om at kun et sydamerikansk hold har leveret indtil videre ik?

Daily Rush Head Honcho

VampiricEye
    Bruger
    23.738 indlæg

#123 Kun når du skriver ting, jeg er uenig i.:D Det er også muligt, at jeg er lidt gammel og sur i disse dage. Anyways, jeg ser det nok mere som om, at ét sydamerikansk hold har skuffet indtil videre.

johbe
    Bruger
    9.181 indlæg

Du mener simpelthen ikke at Brasilien, Argentina og Uruguay ikke har skuffet?

Det er helt acceptabelt/forventet at hold som deres, ikke rendte af med 3 point?

Damn

Same shit, different day.

SittingDuck_m
    Bruger
    352 indlæg

Man må da sige at de store sydamerikanske hold har skuffet.
    Men det er jo mest dem selv som i deres 1 kamp har være deres største modstander. Synes ikke nogle af holdene har spillet godt og virket oplagte og i balance. Langsomt spil og masser af misforståelser samt et halvhjertet pres på modstanderen så fortjener man ikke at vinde. tror de har taget den første kamp lidt for let.
    Tror at Sydkorea kommer langt. Deres trick med at bytte trøjer og numre til træning så ingen ved hvem dere er hvem nok skal give dem en stor fordel med deres modstandere

Baijs
    Bruger
    1.200 indlæg

#125 Uruguay fik 3 point, som dog kom meget sent. Men de skal måske bare lige spille sig ind i turneringen. Argentina har været dårlige i lang tid og haft en elendig kval. Selvfølgelig bør de slå Island, men det kan ikke overraske, at de har svært ved at få spillet til at køre. Brasilien er en kæmpe overraskelse. De har et klasse hold! Schweiz er ikke dårlige, det har man set tidligere, men derfor burde Brasilien stadig slå dem.

Thendur
    Moderator
    9.542 indlæg

Jeg synes mest de Afrikanske hold har skuffet mig.

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

VampiricEye
    Bruger
    23.738 indlæg

#125 Det er Argentina, jeg mener, der har skuffet.:) Uruguay fik 3 point.

Timberjim
    Bruger
    3.717 indlæg

Vanvittig tilgang Argentina har. De har ligeledes rigtig mange klassespillere. Komplet idioti at lade Dybala og Banega starte ude. Selvfølgelig skal de styre offensiven sammen med Messi og Aguero. Det vil i så fald være VMs absolut stærkeste offensiv i mine øjne. Med Di Maria og enten Mascherano eller Biglia på midtbanen til at skabe balance og servere bolden for de forreste, har de et skræmmende hold. Elendig træner.

Brasilien har utvivlsomt en bred og stærk trup, men Neymar skal have en ordentlig skideballe. Hurtigt og flydende fodbold er vejen frem, ikke det diva-pis, han hele tiden prøver på. Coutinho er deres store stjerne, indtil Neymar lærer noget disciplin. Fantastisk kasse, han sætter ind, og i det hele taget en intelligent spiller, der altid sørger for hurtigt og flydende spil.

Phonetic
    Admin
    23.728 indlæg

#124: Du får mærkbart for lidt søvn for tiden. Har diagnosticeret dig

Daily Rush Head Honcho

VampiricEye
    Bruger
    23.738 indlæg

#131 Det er én blandt mange faktorer, der spiller ind pt.:) Det skulle gerne blive bedre om et par dage.

bet
    Bruger
    3.018 indlæg

Selvfølgelig har de sydamerikanske hold skuffet i allerhøjeste grad!

Bær over med VE, mange af os har jo været turen igennem med ny bebs, manglende søvn, og alt det andet det indebærer

Mein Vater war ein sehr berühmter Spürhund... in Düsseldorf!

VampiricEye
    Bruger
    23.738 indlæg

Det er godt nok skuffende, at Belgien ikke vandt større.

Phonetic
    Admin
    23.728 indlæg

Tja men en 3-0 er en fin start. Spændt på at se England her om lidt. En kamp de bør vinde forholdsvis let, men…

Daily Rush Head Honcho

Viser 15 kommentarer - 121 til 135 (af 1.029 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.