søndag, maj 26, 2019

Valg af grill 2019

Daily Rush Debat Off-topic Valg af grill 2019

• Dette indlæg indeholder 31 kommentarer, har 19 deltagere og blev senest opdateret af  MiNo for 1 måned siden.
  • Forfatter
    Emne

Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg

Nu er det ved at være sommer og jeg skal have investeret i en grill. Mange sværger til Weber, men har også kigget på Broil King. Har hørt Char-Broil skulle være noget skrammel, men hvad er DR’s meninger og erfaringer?

Budgettet er mellem 3-4000kr

Pft.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.011 indlæg

Jeg vil sige at du ved Weber betaler for navnet, men bevares du må gerne købe dig fattig i en med alt deres tilbehør.

For dit budget bør du efter min mening gå efter noget andet, for ellers bliver det godt nok en lille Weber grill.

Du bør nok også tilføje om du går efter gas eller kul?

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

johbe
    Bruger
    9.426 indlæg

Grunden til at jeg køber Weber er det store udvalg af ekstra tilbehør. Og det VIRKER.

Har ikke set andre grill mærker der har et så omfattende udvalg af fedt ekstra udstyr.

Same shit, different day.

goffer
    Bruger
    401 indlæg

Jeg købte en charbroil på en af bilkas tilbagevendene 50% tilbud, og er egentlig fint tilfreds med den, købte den store T-47 hvor der fulgte rotesseri (Har ikke fået prøvet det) og et dækken til.
    Kvallitetsmæssigt er den faktisk helt ok til prisen, har haft den i et lille 1½års tid, og selve grilpladerne har mistet noget belægning, men ingen rust der,.

Kan dog godt mærke lidt forskel i byggekvalliteten når jeg står ved de gamles weber, men som en førstegangs gril er den for mig helt perfekt.
    Den næste gril bliver dog nok et andet mærke.

PSN: Goffer-DK

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.011 indlæg

Jo men hvis manden skal kunne grille ordentligt med hans budget er Weber jo et håbløst evigheds projekt. Manden bliver jo ikke færdig den her sommer hvis det er til en hel familie han skal grille.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

mOO-iM-AcOW
    Bruger
    1.835 indlæg

Har osse en Charbroil købt på et af bilkas tilbud. som alm gril til bøffer og pølser virker den helt fantastisk. men selve låget er lidt småskævt så det dækker ikke 100% når man lukker og samtidig når man sætter rotatoren på må man fjerne noget andet. Men hvis du kun skal griller pølser og steg er det en fin starter grill

Canis_Lupus
    Bruger
    2.341 indlæg

Weber er nr.1.

Retarded_wookie
    Bruger
    490 indlæg

Kører på 4 år med en Charbroil CB M500.

Jeg er fint tilfreds.

Dæk den til og giv den lidt wd40 (kun ydersiden selvfølgelig), så holder den fint.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

ByteBandit
    Bruger
    1.390 indlæg

Har lige købt en Weber spirit ii e-310 på tilbud til 3000 kr. Den er rigtigt god, men det løber hurtigt op når man så skal have en 10 kg letvægtsgasflaske til 700 inkl pant og et cover til 500.

Emilsa
    Bruger
    10.838 indlæg

Den halve olietønde vinder hvergang…. og så er den også velegent til den trebenede støbejernsgryde…

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg

#1 Glemte at skrive det var gas.

Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg

OnePostOnly
    Bruger
    4.947 indlæg

Holder med #9 her.
    Det skal naturligvis fyres op med blyfri 95 og gamle paller / møbler.
    Det giver den rigtige eftersmag af borgerkrig og den rette dybe sorte farve.

Jeg glæder mig til sommeren.

"Hummerbestanden i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.341 indlæg

Undskyld drenge men ordet GRILL og GAS må aldrig bruges i samme sætning.
    Der findes kun én Grill og det er en Kulgrill. #Shotsfired

Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg

#13 Enig at kul er bedre, men nu har jeg ikke 3 timer til at vente på grillen bliver klar, når jeg vil stege en bøf.

X4v14
    Bruger
    1.342 indlæg

Find den billigste, så tager man det ikke så tungt med rust og vedligehold.. og det blik den er lavet af kan man rive op med en skævbider og få alt tilbehør til at passe

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.