søndag, august 18, 2019

Valg 2019!

Daily Rush Debat Politik Valg 2019!

Viser 15 kommentarer - 106 til 120 (af 206 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Alx
    Bruger
    1.206 indlæg

#105 “Gjorde dem mundlamme fordi han brugte fakta”. Ja det var HELT sikkert derfor, de var mundlamme.

Elocon
    Bruger
    1.758 indlæg

105#- Lige mine ord !

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

FedeJoergen
    Bruger
    559 indlæg

#106 Det er jeg ikke ene om at mene heldigvis, du kan se at deres modsvar var følelser, når Rasmus svinger om sig med fakta så var modsvaret “det vil jeg slet ikke være med til at tale om, så jeg stiller mig her og flæber uden at komme med et modargument men istedet væver jeg en lang forklaring uden at give noget svar”.

Klaus Riskær Pedersen som jeg havde haft et spinkelt håb til, fremstod iøvrigt helt horribel usammenhængende, og i min verden så var manden vred over hans chancer nu er udelukket, han var rasende fordi Paludan tog hele teten i det show.

Selv Mohammed Østergaard blev sur på Løkke fordi han ikke svarede Rasmus, og så blev lille Løkke fra Græsted sur på Mohammed Østergaard og råbte af ham.

Havde jeg haft popcorn på mit skød så var de røget i sofaen og tæppet.

Canis_Lupus: "Troll-profil, smut hjem til din troll-farm i Rusland og hav et godt liv i din boble. Jeg er færdige med at spilde sekunderne på dig."

Pjulledk
    Bruger
    589 indlæg

Mimi Jacobsen kan bare flette næbbet og trække den politi anmeldese tilbage igen for hun kaldte Paludan Nazist i lørdags på sin facebook side… https://imgur.com/JqrXDwk

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  Pjulledk.

-dut-
    Bruger
    2.375 indlæg

#109 hvis jeg kalder Peter Madsen for morder, og han skyder det tilbage på mig, så er jeg ikke dobbeltmoralsk. Den ene vej er faktuel, den anden vej er falsk. Begge argumenter bør ikke have samme gyldighed, men det har det for nogle personer.

PBT
    Admin
    2.328 indlæg

#101 Folk bliver ikke banned på Daily Rush for at sige deres mening; det burde tråden her i den grad understrege. Man bliver banned, hvis man ikke overholder reglerne. De eksisterer for at sikre, at Daily Rush bliver ved med at være et hyggeligt sted at være for alle.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Pjulledk
    Bruger
    589 indlæg

Hvor står reglerne henne?

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

Kasper Kål
    Bruger
    3.061 indlæg

#108: virker ikke helt til at du har helt styr over hvad begrebet “fakta” dækker over.

Men når dét er sagt, så er jeg enig i, at han spillede sin rolle virkelig godt. Og at resten virkede totalt uforredte på hans vanvid, og for fleres vedkommende endte med at se ret bovlamme og støvende ud.

The Profile Formerly Known As kring17a

PBT
    Admin
    2.328 indlæg

#112 Der er et link til reglerne lige over boksen, hvor man skriver sit indlæg.

Emilsa
    Bruger
    10.683 indlæg

#114 – men linket er printet i hvidt som resten af teksten? Det er måske lidt ubehjælpeligt

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

PBT
    Admin
    2.328 indlæg

#115 Linket kunne godt være tydeligere, ja. Det kommer på listen. Teksten er dog ikke til at tage fejl af, og de sidste par måneder er reglerne i øvrigt også blevet refereret til forholdsvis tit her i forummet

FedeJoergen
    Bruger
    559 indlæg

#109 lol perfekt!

#110 Det er virkeligt bittert at se folk sidde og kalde andre for nazister her anno 2019, og så samtidig have den frækhed at blive ved.

Nazister har INTET med Rasmus at gøre. Rasmus forklarer sig jo også hvordan hans parti er det stik modsatte her i episoden med Mimi Jakobsen, man kan sige meget om ham, men det er ikke nazist. Han vil ingen ondt, tværtimod vil han bare have folk bor hvor de kan bo bedst efter deres egne overbevisninger.

#111 Super.

Canis_Lupus: "Troll-profil, smut hjem til din troll-farm i Rusland og hav et godt liv i din boble. Jeg er færdige med at spilde sekunderne på dig."

-dut-
    Bruger
    2.375 indlæg

#117 jeg kan også påstå at jeg har en kæmpe pik. Faktum er: den er ganske gennemsnitlig. Holdning eller overbevisning er ikke lig fakta. Fakta er at Paludans udtalelser er af nazistisk natur.

Det du skriver er jo nærmest pinligt modsat hvad Paludan selv har udtalt og er citeret igennem hele denne tråd.

Kasper Kål
    Bruger
    3.061 indlæg

#117: Om vi kalder ham nazist, fascist, eller tilsvarende er underordnet. Men jo, lige meget hvor meget du benægter, så er det i den kategori han (og by proxy også dig, hvis du stemmer på ham) befinder sig i. Blandt andet ønsker han jo at 1 milliard+ mennesker skal udryddes fra jordens overflade alene pga deres religion. Der er ikke så meget at tage fejl af.

The Profile Formerly Known As kring17a

Pjulledk
    Bruger
    589 indlæg
Viser 15 kommentarer - 106 til 120 (af 206 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.