torsdag, juli 2, 2020

Valg 2019!

Daily Rush Debat Politik Valg 2019!

• Dette indlæg indeholder 206 kommentarer, har 59 deltagere og blev senest opdateret af  GrillBiller for 1 år siden.
Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 206 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Spoock
    Bruger
    1.461 indlæg

Jeg sidder ikke lige med et nyt måde at gøre det på, men hold kæft – 13 partiledere er for meget til en debat…

Yonasder
    Bruger
    44 indlæg

#16 WORD.
    Klimaet er nr. 1. Jeg stemmer på det parti, der har den grønneste profil.

Nei, jeg har ikke været til numerolog!

Harkonnen
    Bruger
    6.921 indlæg

Personlig tror jeg seriøs godt at Venstre og Socialdemokratiet kunne gå sammen.

Når man tænker tilbage så har Socialdemokratiet og Venstre lavet vildt meget politik sammen her de sidste par år, så tror jeg godt at de kunne gå sammen og lave en regering sammen nu, tiden er til det nu. Og hvis det er nødvendig så kan man have DF, som støtte parti. Men simplethen for at undgå både RV, SF og LA.

Så en såkaldt SV regering med DF, som støtte parti. Om det bliver Mette Frederiksen eller Lars Løkke Rasmussen er næsten lige meget så.

De vil kunne få gennemført så meget af deres eget politik på den måde.

He who controls the Spice, controls the universe!

Tarzan
    Bruger
    2.005 indlæg

Nu ryger et af mine nytårsfortsætter snart, de er:

tage 5 kilo på
    spise mere kød
    sove 1 time mere
    ikke stemme ved valg

(men det bliver jeg simpelthen nødt til. Alt for at holde det yderste venstre væk fra indflydelse. )

Der er 24 timer i et døgn, der er 24 bajere i en ramme ... det KAN ikke være et tilfælde!!

-zybr
    Bruger
    2.972 indlæg

Af principielle årsager stemmer jeg ikke, men det bliver da interesant at følge. Der er jo ekstra mange klovne med denne gang så det skal nok blive en underholdende cirkusforestilling.

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

DasJux
    Bruger
    1.387 indlæg

Hvis man har børn, er klimaet det absolut vigtigste. Jeg har heldigvis ikke og skal ikke ha’. Man er jo psykopat, hvis man får børn i dag med den fremtid vi har i sigte.

Nej, jeg ved ikke om det er så slemt, som de siger. Eller værre.

Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

Emilsa
    Bruger
    11.152 indlæg

Jeg stemmer alene for at ophæve #34‘s stemme

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

Spoock
    Bruger
    1.461 indlæg

Miljø kommer sgu ikke til at spille den store rolle for mig. Alle partierne kommer til at samarbejde internationalt om det, og det er det der rykker. Pernille Vermund sagde i mine øjne det mest fornuftige – nemlig a-kraft, men det kommer ikke til at ske, og det er trods alt ikke nok til at få mig til at stemme på Nye borgerlige.

Elocon
    Bruger
    1.960 indlæg

Partier tager afstand fra Stram Kurs
    Rasmus Paludan får nu ordet. Han mener, at den nuværende linje i udlændingepolitikken er “fuldstændig utilstrækkelig”. Hans parti vil have flygtninge sendt tilbage med det samme, og de ønsker alle muslimer ud af Danmark. Ellers frygter Paludan, at de vil overtage Danmark.

Det frygter jeg os

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

StultusX2
    Bruger
    5.451 indlæg

#36 Munk? Ellers bestemmer du ikke en skid!

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

VampiricEye
    Bruger
    25.595 indlæg

Lars er træls, og Mette er træls, så pt. er det hip som hap.

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Fox
    Bruger
    3.749 indlæg

Rart at se at Mette allerede er seriøst ude og skide – pun intended !

#39 – frygten i det han beskriver er jo reel nok. Det kan ingen benægte. Jeg ved at sandsynligheden for det sker ikke er stor….men SKER det er man jo fucked. Som i F****** !

Sometimes you gotta rise above your morales

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 1 måned siden af  Fox.

-dut-
    Bruger
    2.721 indlæg

Her er en oversigt over nogle af partiernes mærkesager:

https://politiken.dk/indland/politik/FV19/art7040506/Her-er-partiernes-m%C3%A6rkesager-til-valget

Der er godt nok mange med ekstreme holdninger (fra begge sider af spektret). Det eneste positive jeg kan se er at flere partier er indstillet på at ansætte flere indenfor sygevæsnet, politi, mm. så de forhåbenligt kan få tid til at udføre deres arbejde. Også fint med nogle grønne tiltag, dog er jeg nervøs for ekstreme tiltag der måske ikke er så velovervejede.

Udlændigepolitik i DK: Håber ikke det stjæler hele valgkampen.

Vento
    Bruger
    3.435 indlæg

Hold da op, der er mange vandmeloner her inde.

Hellere komme galt afsted, end slet ikke komme afsted.

Koldbrand
    Bruger
    926 indlæg

"If he was so smart, how come he's dead?"

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 206 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.