fredag, januar 22, 2021

Ugens Afstemning: Uge 50/2020

Daily Rush Debat Off-topic Ugens Afstemning: Uge 50/2020

Hvilken julesmåkage er din favorit?

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Brunkager
  • Fedtebrød
  • Finskbrød
  • Goed Raj
  • Honninghjerter/Honningkager
  • Ingefærsmåkager
  • Jødekager
  • Klejner
  • Peberkager
  • Pebernødder
  • Specier
  • Vaniljekranse
  • Jeg bryder mig slet ikke om småkager
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    26.862 indlæg

Husk, at I altid kan foreslå emner her: https://www.dailyrush.dk/debat/emne/ugens-afstemning-emner/

Det er blevet weekend, og det er derfor tid til at starte en ny Ugens Afstemning!

I den forgangne uge har vi fået et indblik i, hvilke julefilm der tænder julelysene i rushernes øjne. På en klar førsteplads har vi juleklassikeren (uagtet hvad Bruce Willis siger) Die Hard, som mere end 48% af jer bruger til at komme i julestemning. På andenpladsen har vi en julefilm i mere klassisk forstand. Nemlig Alene Hjemme, som små 32% har stemt på. På en delt tredjeplads blandt filmene har vi Die Hard 2 og Fars Fede Juleferie (min personlige favorit), som 15% har stemt på. 20% af jer ser ingen af filmene på listen.

De danske kandidater var ikke populære. Krummerne 2 og Far Til Fire i Byen (Julebal i Nisseland) fik henholdsvis lige over 1,5% og 0% af stemmerne. Den eneste anden film, der fik 0% var Scrooged, som er et take på Dickens’ Et Juleeventyr med Bill Murray. Måske fordi ingen har set den? Det er ved at være længe siden, jeg selv har set den, men jeg mindes egentlig, at den er ganske god. Den ligger til 7/10 på IMDb, så hvis I skal prøve noget nyt i år, så er den da værd at overveje.:)

Vi fortsætter juletemaet her i Ugens Afstemning. Denne gang med noget spiseligt! Vi har slet ikke haft nok afstemninger om ting, der kan proppes i skrutten.:) Ugens spørgsmål er ganske simpelt: Hvilken julesmåkage er din favorit?

Smid en stemme og efterlad gerne en kommentar med hvilke andre julegodter, du ellers stopper i gabet her i december. Konfekt? Snebolde? Juleflæsk? Iskonfekt? I kan også evt. dele jeres bedste opskrift på den julesmåkage, der er jeres favorit.:D Husk, at det er muligt at få tilføjet valgmuligheder de første 24-48 timer, hvis man har argumenterne i orden. Sæt igang!

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kenkari
    Bruger
    5.486 indlæg

Ens stemmer bliver ikke registreret

Og så gjorde de alligevel.. weird

Stay Loyal - Forget Royal

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  kenkari.

-dut-
    Bruger
    3.093 indlæg

Jødekager er fantastiske! Vaniljekranse er heller ikke så skidt

SirYggdrasil
    Bruger
    272 indlæg

Ud af de valgte er det nok pebernødder. Men jeg har en stor svaghed for hollandske “Spekulatius”-småkager fra Aldi, som de desværre i år ikke har i deres sortiment.

Drixx
    Bruger
    3.182 indlæg

Vaniljekrans hype!

Et helt almindeligt fyr

Schalde
    Bruger
    6.287 indlæg

Bryder mig ikke om julekager. Så det blev svaret. Det bliver der heldigvis vejet op for i risalamande igennem hele julen.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

TheAviator
    Bruger
    894 indlæg

Den er svær, for jeg kan stort set lide dem alle sammen.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

Jacques
    Bruger
    10.466 indlæg

Er jødekage, der stadigvæk har en lille smule sej konsistens og ikke er blevet bagt helt sprød. Mmmm.

Bye with a warmly hugs

medisterKongen
    Bruger
    1.330 indlæg

Go go vaniljekrans!

Husk at koge din medister inden den steges

PBT
    Admin
    3.900 indlæg

Jeg stemte vaniljekranse (ftw), men jødekager og en lidt mere krydret pebernød siger én heller ikke nej tak til. Er til gengæld ikke specielt meget til brunkager.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

LiberNull
    Bruger
    5.238 indlæg

Kan ikke kun vælge en… kan lide de fleste så længe der følger en kop kaffe med.

Lad mig gætte du er en “dem” som også godt kan lide is med kagedej.

On MySpace... No One Can Hear You Scream.

Ixnatifual
    Bruger
    2.689 indlæg

Jeg er også på vaniljekransene. Klejner er dog tæt på.

-dut-
    Bruger
    3.093 indlæg

#9 nej brunkager er lidt discount kagen til jul

VampiricEye
    Bruger
    26.862 indlæg

#10 Skulle det være en skidt ting? Ben & Jerry’s med Cookie Dough er en af de bedste is, der findes.:)

#12 Crazy talk! Pebernødder er uden tvivl discount-kagen. Jeg er ved at arbejde mig igennem en pose. 10kr. for 500g. Discount.:) Brunkager fra Karen Volf er yummy!

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

-dut-
    Bruger
    3.093 indlæg

#13 hjemmebagte pebernødder er guf!

LiberNull
    Bruger
    5.238 indlæg

Fy for satan… føles som om man spiser is med sand (eller Karen Volf for den sags).

Personligt skipper jeg hellere småkagerne hvis valget er i mellem Karen Volf eller ingenting… hjemmebag ftw.

On MySpace... No One Can Hear You Scream.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.