onsdag, november 25, 2020

Træning anno 2014 med Rush’erne

Daily Rush Debat Off-topic Træning anno 2014 med Rush’erne

• Forfatter
    Emne

Snikz
    Bruger
    1.960 indlæg

Halløj Rusher..

Så kommer årets første trænings post, hvor folk kan fortælle lidt om hvad jeres mål er for 2014..

Mit mål for 2013 gik godt, røg fra 110 kg ned til 90 kg hvor det primært bare var tabe sig. Så har fra Januar fik jeg nyt program der går ud på primært at bygge muskler op, hvilket er lidt svært man skal til at spise mere end det man er vant til. Takket være Moonie

Mit nye program…

Mandag/Torsdag:

– Bænkpres + Skrå + Flyers
    – Skulderpres + Skulderløft + Sidehævning
    – Franskpres + Dips + Smalt Greb

Tirsdag/Fredag:

– Pullup + Dødløft + Liggende Armtræk
    – Bicepscurl + Hammercurl + Bicepscurl med stang
    – Squat + Læg + Stående Lunges

Onsdag/Lørdag: 30 min cardio + mave

Alt sammen 3-4 * 12. Hvor af de sidste 3 stykker er ultra hårdt. Så senere skal det være a 10 og 8 gentagelser.

Hvad syntes i om programmet?

Har dog også overvejet denne:

http://www.simplyshredded.com/beast-mode-fitness-model-simeon-panda-talks-with-simplyshredded-com.html

Og hvad er jeres træningsmål for 2014?

http://www.liberalalliance.dk/

Viser 13 kommentarer - 46 til 58 (af 58 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Jeppe_8D
    Bruger
    400 indlæg

Målet for i år må være, at løbe en halvmarathon på 1:30 og muligvis løbe mit første hele marathon.

Silan
    Bruger
    1.865 indlæg

Jeg vil gerne bare lave lidt simpel badeværelse-workout, kan nogen linke til en simpel plan eller rotation?

Jeg tænker 15-30min, med arm/mave/ryg(?)bøjninger og måske noget sprællemand eller lign. Jeg ku sagtens bare gøre det men jeg aner intet om træning eller min krop, så tænker at lidt direction ikke ville være skidt.

Og ja, har prøvet google, men at søge på “workout” er ligesom at søge efter torrent, der kommer 9000 links og alle er ubrugelige.

brwnx
    Bruger
    3.609 indlæg

squats
    crunches
    pushups

Så er det meste af kroppen dækket…

Lav en tre minutters test…
    dvs, lav så mange squats du kan på tre minutter, så mange crunches på yderligere tre minutter, etc…

Divider resultatet med 3 og start derfra…

Dvs…hvis du kan tage 60 pushup på 3 minutter, 60 crunches, og 60 squats starter dit program med

20 squats
    20 crunches
    20 push ups

Fyr det hele af på 5 minutter…

Når det bliver let smider du bare ekstra reps på…

Læs det med småt

MortZ
    Bruger
    7.009 indlæg

Min biceps er øm.

Wrex: If the council won't acknowledge the Reaper threat after what happened with Saren, the Geth, Eden Prime, Ilos, and the Citadel, they're fools. You should eat them. Shepard: O.O The Council: O.O And thus shepard ate them.

Jacques
    Bruger
    10.370 indlæg

Tæller kæbetræning, hvor man VIRKELIG har presset dem til det yderste ved intens pizzatygning?

Bye with a warmly hugs

Silan
    Bruger
    1.865 indlæg

Præcis hvad jeg havde brug for, tak!

StultusX2
    Bruger
    5.904 indlæg

En gang i mellem frygter jeg lidt for den simple (åbenbart gamle)Gamer.

For bare med god samvittighed, sætte sig i stolen/sofaen, skal man nu som minimum ha’ gennemført mindst et marathon!
    Ironman er vel det næste minimumskriterie..

Troede meningen med de der 42+km – oprindeligt var, at sige en enkelt sætning, ved målstregen og derpå dø?

Mht. 2014:
    Som altid: 20 hive sig op i arme ved trappen, 30 strækkere, 30 mavebøjninger, 30 rygbøjninger og lidt englehop til sidst! (alle ting som ikke bliver gjort i et fitnesscenter)

Kan se, jeg for længst er faldet HELT af på den…

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Jacques
    Bruger
    10.370 indlæg

#52, SUK! SO old! meeen det’ sgu i orden. Jeg dyrker også kun min motion UDEN for et fitness center (de er nemlig SO last year!). Basketball-træning hver mandag og armbøjninger+mavebøjninger+håndvægte som det ekstra.

Bye with a warmly hugs

GrayHair
    Bruger
    2.162 indlæg

Hvor unge er i mennesker der går amok med crossfit? – jeg prøvede det en gang og var ved at dø efter 10 minutter (begynder opvarming) og mine gamle og slidte led var ømme i uger bagefter.

Jeg er selv 45

Dingleswitch

Knuspar
    Bruger
    6.426 indlæg

#54 er 35 … start langsom og lyt til din krop. Det er pisse hårdt at komme igang, især når man som jeg nada har lavet, men hvis det er det man vil, så vil man

Jeg ligger helt smadret på gulvet efter en WOD stadig .. men kravler dog pænt af banen så der er plads til næste hold

Har en bekendt som er 48 der startede crossfit i november .. hun klare det fint

Sørg for at tage laveste skalering af diverse øvelser hvis du har voldsomt ondt, husk at strække ud .. og bed evt. nogle i boxen om lidt øvelser til at forøge din smidighed/mobilitet.

Knuspar.dk - Steam Profil

brwnx
    Bruger
    3.609 indlæg

Er 38 og har crossfittet i over 2 år

Går mindst to gange om ugen

Det er vanvittigt hårdt. Hver gang. Ligger og dør på gulvet efter træningen…

Men start langsomt ud. Lave vægte. Lave reps. Man bliver overrasket vvor meget man kan rykke sig på de første 3 måneder.

Et sidste tip. Træn mindst to gange om ugen…også selvom du er pisse øm i kroppen efter første gang…

Crossfit er fedt og motiverende, men husk at tænke dig om!

Læs det med småt

ChiCk_oN-sPeeD
    Bruger
    964 indlæg

Jeg er 27, har langt om længe presset mig op til 3-4 gange om ugen. Lå længe på 2 gange pr. uge og var i fin form, rimelig stærk osv., men rykkede ikke rigtig videre. Det sidste halve år er jeg gået mere i krig med det og har virkelig rykket nogle grænser.

Jeg burde dog lave noget kardio udenom. Løb eller lign. Det er bare så kedeligt.

Friske fisk sælges her

StultusX2
    Bruger
    5.904 indlæg

Crossfit, kardio, pulverdrikke… er der slet ikke nogen, endda semi-unge, der kan huske, at man kunne være i form uden alle disse ord(og det der ligger bag)?

Fair nok!
    I vs jeg står ved en skillevej..

Indtil videre: slår jeg et symbolsk telt op ved vejen, og “sygner” hen, med min #52-opskrift.

Alm. vandring, cykling(10km+ per dag) er min eneste bonus info til ovenstående.

Må det briste elle bære.

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Viser 13 kommentarer - 46 til 58 (af 58 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.