mandag, november 18, 2019

The Outer Worlds – nyt RPG i 2019

Daily Rush Debat Genre RPG The Outer Worlds – nyt RPG i 2019

• Forfatter
    Emne

Deadmeat
    Bruger
    6.456 indlæg

Ny trailer september 2019
    S√• er der der ny trailer til spillet lavet som en ikke helt humorforladt reklame for kolonierne i spillet ūüėÄ

Oprindeligt indlæg
    S√• har sl√¶nget hos Obsidian Entertainment haft gang i kreativiteten igen og er p√• vej med et nyt RPG “The Outer Worlds”, der m√•ske bliver Fallout in Space med Western stemning.

Det er holdet bag Fallout 1 og Fallout New Vegas vi taler om her. Finansieringen skulle v√¶re p√• plads efter at Microstoft har opk√łbt studiet. Jeg er forsigtigt interesseret og ser frem til at se noget faktisk gameplay ūüėé

Update 1 – f√łrste gameplay video:

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

• Dette indl√¶g blev √¶ndret for 11 m√•neder, 2 uger siden af  Deadmeat. √Örsag: tilf√łjet f√łrste gameplay video
    • Dette indl√¶g blev √¶ndret for 2 m√•neder, 2 uger siden af  Deadmeat. √Örsag: opdateret med ny trailer
Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 56 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Tyfalion
    Bruger
    598 indlæg

Nogen der kan verificere, at man via Xbox pass kan spille det uden problemer (for en 10’er)?

.

Boma
    Bruger
    18 indlæg

Pr√łv at scrol ned til der hvor der st√•r “Pr√łv Betaen”

https://www.xbox.com/da-DK/xbox-game-pass/pc-games

Introprisen er 33 kr. pr. md. men lige nu er der s√• rabat s√• det koster en 10’er. Alts√• for f√łrste m√•ned. herefter 33.

25 okt.: https://www.xbox.com/da-DK/games/the-outer-worlds

Men om det bliver problemfrit det finder vi ud af på fredag

• Denne kommentar blev √¶ndret for 3 uger, 4 dage siden af  Boma.
    • Denne kommentar blev √¶ndret for 3 uger, 4 dage siden af  Boma.

Harkonnen
    Bruger
    6.871 indlæg

Jeg kan nemt vente et helt år eller flere år med at spille The Outer Worlds.

Venter til det udkommer på Steam. Til den tid er der sikkert også et par expand pack og andre DLC, som man kan samle op. Eller også blot vente til Game of the Year Edition.

He who controls the Spice, controls the universe!

Schalde
    Bruger
    5.741 indlæg

Tror jeg nupper det p√• switch… Skal dog lige se noget reelt gameplay samt pris f√łr jeg beslutter mig

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Boma
    Bruger
    18 indlæg

#33 og #34

Jeg har installeret Xbox Game Pass for PC, altså launcheren, og den er også langt fra optimal endnu.

1. Der er umiddelbart ikke underst√łttelse for cloud saves. Det kan godt v√¶re en dealbreaker for nogle.

2. Man kan ikke vælge hvilken folder man vil installere spillene i. Man kan vælge et drev. Som latterligt nok skal sættes i Win10 settings Рsom så sættes som standard for alle Win10 Apps, hvorefter Windows installere 5 foldere i roden af drevet.

Jeg har et drev hvor alle mine “launchere” har hver din mappe.. Steam, Origin, UPLay, GOG, Battle.net osv. Windows Xbox Game Pass laver:

WindowsApps
    WpSystem
    DeliveryOptimization
    (User) folder
    Program FIles

Det er 100% kikset og det bude de holde op med.

3. Der oprettes ikke noget ikon på skrivebordet (lille ting men anyway)

4. S√łgning er h√•bl√łs

Meeen okay for en 10 s√• er der faktisk en del spil jeg gerne vil pr√łve, inkl. Outer Worlds.

Og det er stadig i Beta

Schalde
    Bruger
    5.741 indlæg

Har lige set lidt stream iaften og det ser alts√• bare brand godt ud… ikke meget mere positiv end jeg var af det gameplay fra PAX

DasJux
    Bruger
    1.346 indlæg

Nogen der er kommet i gang? Jeg er ved at hente Xbox Game Pass , men jeg n√•r nok ikke at spille i dag fordi et kammerarter synes de skulle v√¶re sociale og tage √łl med

Dra'nakyuek er min dr√łmmekvinde.

PBT
    Admin
    2.407 indlæg

#37 Vores anmeldelse er liiige om hj√łrnet

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

TormDK
    Bruger
    14.519 indlæg

Jeg har været igang i et par timer, det virker umiddelbart som et sjovt nok spil.

papphar
    Bruger
    83 indlæg

Jeg har spillet et par timer. Jeg synes det virker som et fedt spil.

Det er fyldt med humor og man kan virkelig v√¶lge nogle sjove svar, n√•r man taler med NPC’er.

Gameplay er som man kender det fra Fallout. Jeg fandt ret hurtigt en Hunters Rifle og sk√łd hovedet af den f√łrste person, der valgte at st√• i vejen. Det bragte minder frem fra Fallout 3, som vi alle ved, handlede om at skyde arme og ben af The Bad Guys.

It’s not the best choice, it’s spacers choice.

Er du til Fallout, tilsat at en stor portion syg humor, så kan du også lide The Outer Worlds.

Ingen bugs indtil videre.

Deadmeat
    Bruger
    6.456 indlæg

Bare lige en advarsel til konsolfolk, hvis √łjne br√¶nder op af chromatic aberration effekter: det kan tilsyneladende ikke sl√•s fra i konsolversionen ūüė¨ I PC udgaven skulle det v√¶re muligt.

Ellers en fed farvepalette de har valgt og regner ogs√• med at k√łbe spillet p√• et tidspunkt.

Schalde
    Bruger
    5.741 indlæg

Nu har jeg ikke tid til at tjekke det iaften. Men er xbox game pass bare Microsoft PS+? Og skal man have en ekstra launcher hvis man henter outer World igennem det til 1 $ ?

papphar
    Bruger
    83 indlæg

#41 Jeg spiller p√• Xbox One X og jeg synes det ser flot ud.. mine √łjne br√¶nder ikke.. endnu..

#42 Du skal hente Xbox (beta) i Microsoft Store, der fungerer som launcher. Xbox Gold er det samme som PS+.

Gamepass er et bibliotek af spil, du kan hente og spille på PC og Xbox. Alle Xbox Gamestudio udgivelser kommer på Gamepass på udgivelses datoen.

Deadmeat
    Bruger
    6.456 indlæg

#43: Det er jo ogs√• smag og behag om man kan lide effekten. Personligt synes jeg det er noget fanden har skabt og jeg kan slet ikke abstrahere fra det, n√•r f√łrst jeg har spottet det i et spil. Er s√• ogs√• fotointeresseret, s√• den slags optiske fejl er jo en ren √łjenb√¶

Schalde
    Bruger
    5.741 indlæg

Skal bruge bekræftelseskode for at installere Xbox pass men får ingen sms.. andre der er stucked allerede der??

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 56 i alt)
  • Du skal v√¶re logget ind for at kommentere p√• dette indl√¶g.