s√łndag, september 15, 2019

The Outer Worlds – nyt RPG i 2019

Daily Rush Debat Genre RPG The Outer Worlds – nyt RPG i 2019

• Dette indl√¶g indeholder 28 kommentarer, har 16 deltagere og blev senest opdateret af  MortZ for 1 uge, 5 dage siden.
  • Forfatter
    Emne

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

Ny trailer september 2019
    S√• er der der ny trailer til spillet lavet som en ikke helt humorforladt reklame for kolonierne i spillet ūüėÄ

Oprindeligt indlæg
    S√• har sl√¶nget hos Obsidian Entertainment haft gang i kreativiteten igen og er p√• vej med et nyt RPG “The Outer Worlds”, der m√•ske bliver Fallout in Space med Western stemning.

Det er holdet bag Fallout 1 og Fallout New Vegas vi taler om her. Finansieringen skulle v√¶re p√• plads efter at Microstoft har opk√łbt studiet. Jeg er forsigtigt interesseret og ser frem til at se noget faktisk gameplay ūüėé

Update 1 – f√łrste gameplay video:

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

• Dette indl√¶g blev √¶ndret for 9 m√•neder, 1 uge siden af  Deadmeat. √Örsag: tilf√łjet f√łrste gameplay video
    • Dette indl√¶g blev √¶ndret for 1 uge, 6 dage siden af  Deadmeat. √Örsag: opdateret med ny trailer
Viser 13 kommentarer - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

LiberNull
    Bruger
    5.116 indlæg

Så er der ihvertfald garanti for masser af microtransactions.

Forh√•bentligt f√łlger der ogs√• et godt spil med oven i. Det kan dog n√¶ppe v√¶re v√¶rre end FO4 og FO76.

Die Hard... an autoerotic asphyxiation thriller.

• Denne kommentar blev √¶ndret for 9 m√•neder, 1 uge siden af  LiberNull.

-dut-
    Bruger
    2.379 indlæg

#16 har du nogensinde spillet et Obsidian spil?

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

#16: Hvad var der galt med Fallout 4 i dine √łjne? Jeg fik da 100 timer til at g√• uden st√łrre problemer og var godt underholdt undervejs. Har s√• kun FO3 at sammenligne med.

aff3
    Bruger
    3.170 indlæg

Er jeg den eneste der krummer tæer af lipsync og ansigts animationen?

DER KOMMER SPYD!

LiberNull
    Bruger
    5.116 indlæg

Det har jeg og jeg elsker… men det er ikke Obsidian der er problemet. Men n√•r Take-Two er involveret frygter jeg det v√¶rste.

Die Hard... an autoerotic asphyxiation thriller.

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

#19: se nogle Youtube videoer med lipsync og ansigtsgrimasser i Mass Effect Andromeda fra launch versionen, s√• ser det her spil helt fint ud bagefter ūüėú

qoz
    Bruger
    2.690 indlæg

Ja.. glæder mig også meget.
    Dog er Obsidian ikke helt de samme som da de lavede Fallout:NV så vi må se om de rammer plet.

Læste også, at spillet ikke har så vildt budget som NV havde, med mere er AA end AAA. Ved ikke om det er sandt, men er også lidt bekymrende.

• Denne kommentar blev √¶ndret for 9 m√•neder, 1 uge siden af  qoz.

Tequilashot
    Bruger
    4.637 indlæg

No preorders!
    https://imgur.com/gallery/oFGg5fc

Den f√łrste pc jeg havde var en 386sx med 8 mb ram som jeg gamede warcraft 1 p√• i dos 5.

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

Så er der lige landet en ny og ret sjov trailer for spillet! Har opdateret OP med traileren og ellers kan den ses her.

Der absolut stadig lovende ud!

Schalde
    Bruger
    5.668 indlæg

Har fuldt lidt med i spillet og nogen af dem der har spillet det via feks Gamescom o.l siger at AI er rigtig dum.. hvilket er en kæmpe turnoff i min optik. Håber self på det bedste for elsker også FNV

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Fisker
    Bruger
    11.860 indlæg

De har heldigvis lidt mere end et √•r f√łr PC udgivelsen s√• godt med tid til at finpudse det

GhostHuntr
    Bruger
    1.075 indlæg

#26 Du er godt klar over at det kommer den 26. oktober ???

01110000 01100011 00100000 01101101 01100001 01110011 01110100 01100101 01110010 00100000 01110010 01100001 01100011 01100101

MortZ
    Bruger
    6.947 indlæg

Det er f√łrst til n√¶ste √•r det udkommer – p√• Steam that is. Der kommer p√• Microsoft Game Pass (eller hvad den service nu hedder) og Epic Store til oktober.

Wrex: If the council won't acknowledge the Reaper threat after what happened with Saren,ÔĽŅ the Geth, Eden Prime, Ilos, and the Citadel, they're fools. You should eat them. Shepard: O.O The Council: O.O And thus shepard ate them.

Viser 13 kommentarer - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Du skal v√¶re logget ind for at kommentere p√• dette indl√¶g.