torsdag, september 19, 2019

The Outer Worlds – nyt RPG i 2019

Daily Rush Debat Genre RPG The Outer Worlds – nyt RPG i 2019

• Forfatter
    Emne

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

Ny trailer september 2019
    S√• er der der ny trailer til spillet lavet som en ikke helt humorforladt reklame for kolonierne i spillet ūüėÄ

Oprindeligt indlæg
    S√• har sl√¶nget hos Obsidian Entertainment haft gang i kreativiteten igen og er p√• vej med et nyt RPG “The Outer Worlds”, der m√•ske bliver Fallout in Space med Western stemning.

Det er holdet bag Fallout 1 og Fallout New Vegas vi taler om her. Finansieringen skulle v√¶re p√• plads efter at Microstoft har opk√łbt studiet. Jeg er forsigtigt interesseret og ser frem til at se noget faktisk gameplay ūüėé

Update 1 – f√łrste gameplay video:

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

• Dette indl√¶g blev √¶ndret for 9 m√•neder, 2 uger siden af  Deadmeat. √Örsag: tilf√łjet f√łrste gameplay video
    • Dette indl√¶g blev √¶ndret for 2 uger, 2 dage siden af  Deadmeat. √Örsag: opdateret med ny trailer
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

SirYggdrasil
    Bruger
    217 indlæg

Tak for linket, det ser mega fint ud. Stemningen fra spillene ser ud til at være der. Jeg krydser fingre for at det bliver godt. Jeg er selv stor fan af Fallout spillene, især Fallout NV.

• Denne kommentar blev √¶ndret for 9 m√•neder, 2 uger siden af  SirYggdrasil.

Chukie
    Bruger
    1.568 indlæg

Sweet, det er lige mig det der

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

Slår mig også, at den grafiske stil og setting giver mange vibes hen imod Borderlands. Tror nu ikke spillet som sådan kommer til at minde om det Рstadig nærmere Fallout (håber jeg).

-dut-
    Bruger
    2.382 indlæg

Shit jeg glæder mig allerede! Obsidian er stadig blandt de bedste når det kommer til historiefortælling i rollespil.

TormDK
    Bruger
    14.480 indlæg

Top nizzle! Det ser spast ud!

-dut-
    Bruger
    2.382 indlæg

Forresten perfekt timing, nu hvor Fallout 76 er lort.

ZeroSeven
    Bruger
    2.131 indlæg

Synes det er imponerede er det også kommer til PlayStation. Eftersom at Obsidian nu er ejet af Microsoft.

Chukie
    Bruger
    1.568 indlæg

#6, så sandt som det er skrevet

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

#7: Med over 80 millioner solgte PS4, så skal man vist have pænt store nosser for at afskrive sådan et marked.

Dog kan Microsoft stadig n√• at lancere det som en Xbox Exclusive for en tidsbegr√¶nset periode – Det var de da vist gjort f√łr.

ZeroSeven
    Bruger
    2.131 indlæg

#9 True, men kan dog ikke lige mindes andre tilfælde hvor en first party udvikler, har udgivet spil til en anden konsol.

Stryfe
    Bruger
    529 indlæg

#7 #9 Take-Two har rettighederne til The Outer Worlds, s√• derfor PS4 og PC. Dem der har punget ud for spillet inden Microsoft k√łbte Obsidian.

• Denne kommentar blev √¶ndret for 9 m√•neder, 2 uger siden af  Stryfe.

ZeroSeven
    Bruger
    2.131 indlæg

#11 så giver det mening, tak

Deadmeat
    Bruger
    6.302 indlæg

S√• er der s√łrme allerede landet en 15 minutters gameplay video Jeg har opdateret #0 med videoen indlejret.

Tequilashot
    Bruger
    4.637 indlæg

About time.

Den f√łrste pc jeg havde var en 386sx med 8 mb ram som jeg gamede warcraft 1 p√• i dos 5.

KlausB
    Bruger
    950 indlæg

Sweet

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn...

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Du skal v√¶re logget ind for at kommentere p√• dette indl√¶g.