onsdag, januar 20, 2021

Surftown er nogle kegler

Daily Rush Debat Off-topic Surftown er nogle kegler

  • Forfatter
    Emne
  • #0

    Anonym 3.915 indlæg
    Offline

    Fatter ikke hvorfor de er så retarterede. Jeg betalte min regning online, og så rykker de mig via email at jeg skal betale. Jeg svarer på emal om hvad fanden de taler om, og at jeg har betalt. Intet respons. Så nu får jeg et fysisk brev hvor de rykker.. De er da seriøst nogle kegler.

Viser 8 kommentarer - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #1

    kongkim
    Bruger
    16.368 indlæg
    Offline

    Yes de ville ik lade mig sige mit gamle web hotel op hos dem af en eller anden sjov grund så jeg stoppet bare med at betal og efter et års tid hørte jeg ik mere fra dem. de er nogen rigtig klap hatte og dårlig servis.

    Im nobody, and as we all know.. nobody is perfect.

    #2

    Egil
    Bruger
    1.910 indlæg
    Offline

    Jeg har sjovt nok ok erfaringer med surftown, til gengæld har jeg elendige erfaringer med one.com, ca. samme historie som kongkim.

    #3

    Daszoeb_SUN
    Bruger
    10.579 indlæg
    Offline

    jeg har superb erfaringer med one.com (gamle b-one)

    sådan er det vel altid lidt forskelligt

    bedste oplevelse jeg har haft var med e-navn.dk men de koster så også en del mere

    I believe in the religion of Islam. I believe in Allah and peace.

    #4

    Teh_Bjarne
    Bruger
    260 indlæg
    Offline

    Jeg har selv haft nogle ekstrem dårlige oplevelser med one.com
    De havde den underlige idé at min hjemmeside hele tiden skulle lukkes ned, og når jeg spurgte dem hvorfor. Åbnede de den bare igen uden at give en grund.

    Det er sku for latterligt.

    Bare læs min blog; www.blog.cooltown.dk

    #5

    snowball42
    Bruger
    1.388 indlæg
    Offline

    Har ca. samme historie bare med azero. Efter at have haft et hotel der i 1½ år, så falder priserne, men det gør min regning ikke. Så skriver jeg og spørger hvorfor. Det er når man er på den gamle ordning, sååå.

    Dvs. at jeg på en gammel ordning får mindre end alle de andre nyere, men tilgengæld betaler mere for det. WHAT.. Efter at have brokket mig noget mere, så siger de at jeg kan blive flyttet over på den anden ordning.. FEDT… NOT… for så skal man betale et overførsels gebyr på 300kr…

    Fuck nogle Padder.

    #6

    DarkHill
    Bruger
    13.444 indlæg
    Offline

    jeg har 3 forskellige domæner hos one.com(b-one) har ALDRIG haft det mindste problem. Startede med det første for 6 år siden.

    / DarkHill

    #7

    Munter
    Bruger
    2.473 indlæg
    Offline

    #6
    Firmaet er ellers kun knapt 5 år gammelt

    Med alle billig hostere så er der en grundregel man altid kan regne med. Hvis du ikke har 100% styr på forretningsbetingelserne, herunder opsigelsesprocedure, så kan du komme i klemme. Naturligvis kan man skrive til supporten og spørge, men så er det typisk for sent til at undgå at betale en periode mere, og så går folk som regel helt kolde.

    Husk nu at man får hvad man betaler for. for 7-9 kr per måned er der i gennemsnit råd til 2 minutters support per kunde per måned, forudsat at firmaet bruger hele din indbetaling på supporter løn. Hvis vi regner den reelle support tid ud hvis der også skal betales udgifter, så er det nok tættere på en brøkdel af et sekund per mand per måned.

    "Everybody wants to laugh but nobody wants to cry, Everybody wants to go to heaven... but nobody wants to die!"--Larry Howard

    #8

    DarkHill
    Bruger
    13.444 indlæg
    Offline

    #7: hov du har sq ret, 13/10-2002 fik jeg koderne til første domæne ka jeg se. =)

    stadig lang tid

    / DarkHill

Viser 8 kommentarer - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.