tirsdag, marts 28, 2017

Star Citizen – Citcon 2016

Daily Rush Debat Genre MMO Star Citizen – Citcon 2016

• Forfatter
    Emne
    Profilbillede af -Milan-
    -Milan-
    Bruger
    64 indlæg

Til dem der venter spændt på Star Citizen og den superfede verden de er igang med at skabe. Kig med i aften på:

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15536-CitizenCon-2946-Details

Hvis de også formår at implementere frodigt terræn, forskellige væsener og diverse ting på planeterne — Så har jeg endelig fundet en værdig afløser til Star Wars Galaxies

Jeg krydser fingre.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
    Profilbillede af Deadmeat
    Deadmeat
    Bruger
    3.788 indlæg

Jeg prøvede den nylige gratis weekend og blev egentlig skuffet over hvor tomt og formålsløst det føles. Håber virkelig de får oppet sig mht. struktureret gameplay, for det er en virkelig flot sandkasse de har fået lavet.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Profilbillede af VxChemical
    VxChemical
    Bruger
    3.209 indlæg

det spil der udkommer (hvis der kommer noget) vil være noget middelmådigt lort. Det er No Mans Sky x 10.

And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence

Profilbillede af -Milan-
    -Milan-
    Bruger
    64 indlæg

#1 helt enig – men det er ikke den aktuelle status jeg bedømmer spillet ud fra, det er visionen og potentialet. Jeg regner ikke med noget “rigtigt” spilbart før 2018 + –

Profilbillede af -Milan-
    -Milan-
    Bruger
    64 indlæg

#2 rimelig hård dom alligevel – Specielt taget i betragtning af spillets nuværende stand. At sammenligne det med No mans sky er jo bare useriøst.

Der er en sandsynlighed for at de har taget munden for fuld og det går galt – men der er altså også en sandsynlighed for at vi modtager et helt unikt spil.

Meget muligt jeg er i undertal, men jeg er virkelig træt af spil, lavet på bagrund af en analyse af hvad størstedelen af gamerne vil have — hvorfor ? fordi størstedelen af gamerne er uerfarne og stiller for få krav = Nemme at tjene penge på.

Profilbillede af Retep
    Retep
    Bruger
    3.191 indlæg

Med de priser de tager for deres ingame skibe burde en billet til deres con koste adskillige millioner

Og ja, sammenligningen med No Man’s Sky er ikke fair. NMS baserede alt sit indhold på en omgang algoritmer, som kunne blande en relativ beskeden mængde “assets” til (i teorien) uendelige mængder “nyt” indhold.

SC virker langt mere “håndbygget”, men jeg er stadig nervøs for deres ambitioner. Det virker dog stadig langt mere opnåeligt end noget Hello Games kunne generere sig til og deres tempo tyder i det mindste på at de tager den tid de har brug for!

Profilbillede af johbe
    johbe
    Bruger
    8.569 indlæg

De har jo også pengene til at tage sig tiden. Endnu.

Når pengene slipper op, smider de nok også et halvfærdigt produkt på markedet, og ævler om DLC osv.

Same shit, different day.

Profilbillede af R3CoR
    R3CoR
    Bruger
    2.122 indlæg

#6 Kommer nok ikke til at ske foreløbigt

Profilbillede af Rieder73
    Rieder73
    Bruger
    5.217 indlæg

#7:
    Jo jo. Folk i tråden har talt. Det bliver værre en NMS og de løber tør for penge og gør dertil er lorte produkt.

viewreview.podbean.com

Profilbillede af johbe
    johbe
    Bruger
    8.569 indlæg

Det var lige nøjagtig hvad jeg skrev. At det VIL ske.

Profilbillede af R3CoR
    R3CoR
    Bruger
    2.122 indlæg

#9 Kommer ikke til at ske. Forskellen er at SC allerede har en indtægts kilde i form af ships og de har nogle ekstreme store hvaler i deres community (De tjener 2.5k2.5mil USD om måned bare i crowfunding, bare mens jeg sad på deres hjemmeside kom der 600USD i crowdfunding) samt ej at glemme de har over en halv milliard at gøre godt med.
    De har al den tid de skal bruge

Profilbillede af HosPis_M
    HosPis_M
    Bruger
    325 indlæg

LOL at sammenligne med NMS Den var ny ;.), var det fordi du #7 købte NMS og blev skuffet?

Se lige den her fra i går aftes:
    http://www.pcgamesn.com/star-citizen/squadron-42-release-date

I used to do stunts like this, but then i took an arrow to the knee :o(

Profilbillede af HosPis_M
    HosPis_M
    Bruger
    325 indlæg

LOL at sammenligne med NMS Den var ny ;.), var det fordi du #7 købte NMS og blev skuffet?

Se lige den her fra i går aftes:
    http://www.pcgamesn.com/star-citizen/squadron-42-release-date

I used to do stunts like this, but then i took an arrow to the knee :o(

Profilbillede af johbe
    johbe
    Bruger
    8.569 indlæg

Intet kan sammenlignes med NMS. Det spil ligger da i en liga for sig selv, når det kommer til skandaler og lortekvalitet.

Glæder mig til at se SC i færdig stand. Deres seneste 50 minutters præsentation var simpelthen fantastisk. Jeg sad og savlede.

Profilbillede af Noztra
    Noztra
    Bruger
    688 indlæg

Her er gameplay video til dem der ikke gider se hele præsentationen igennem.

https://www.youtube.com/watch?v=7mcikmznK8M

Lidt kedeligt denne gang. Den sidste præsentation de lavede ved GDC? var bedre og mere gang i.

Profilbillede af -Milan-
    -Milan-
    Bruger
    64 indlæg

Jeg lidt kedeligt, ift sidste gang. Men at der begynder at komme træer og planter på planeterne samt kæmpe sandorme er sq da SYGT FEDT !!

Jeg tror stadigt på en avanceret version af SW galaxies – eller håber i det mindste

Rockstar brugte ca. 250mio kroner på at udvikle GT5 – det tog vist 5-6 år ( i må ikke hænge mig op på præcise beløb, men husker at der var der omkring ). Star citizen har 5-600 mio kroner og har indtil videre kun brugt 4 år.

Med massive ændringer grundet en konstant stigende crowdfunding. Så reelt kan man jo ikke sige at de har arbejdet i samme retning alle 4 år og det har nok kostet en del penge, kontra hvis de havde haft 5-600mio fra start, grundet konstante ændringer i deres målsætning. Jeg er dog overbevist om at de er professionelle nok til ikke at smide 5-600mio kroner direkte ned i et sort hul. Med så mange penge er der professionelle analytikere inde og se på om ressourcerne stemmer overens med planerne.

Jeg tror og håber på en SOLID oplevelse i dette spil omkring 2019-2020 – men køber nok adgang til spillet når version 3.0 udkommer

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.