lørdag, februar 22, 2020

Star Citizen – 85 min. gameplay trailer (Oktober 2018)

Daily Rush Debat Genre Simulation Star Citizen – 85 min. gameplay trailer (Oktober 2018)

• Forfatter
    Emne

Mr_Wizard
    Bruger
    1.122 indlæg

https://www.youtube.com/watch?v=Ac6gtAOvK6E

En smule overrasket over at se denne trailer ikke har fået opmærksomhed herinde……spillets ambitioner og “kendis faktor” taget i betragtning!

Og til dem af jer herinde der evt. har “backet spillet”, får denne trailer jer til at tro mere eller mindre på at projektet ender i noget godt? …..og når at blive færdig engang? ;-P

• Dette indlæg blev ændret for 1 år, 4 måneder siden af  Mr_Wizard.
Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 32 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Ixnatifual
    Bruger
    2.175 indlæg

#15 Jeg synes det er fedt. Det giver god underholdning.

DasJux
    Bruger
    1.362 indlæg

Jeg har set flere interviews med folk bag spillet… De har selv INGEN idé om, hvornår spillet udkommer. Så ja. Jeg tænker selv det bare er blevet et pyramidespil. Som #15 nævner har de nok folk, som er hjernevaskede. Jeg tror virkelig ikke de har anden vision med det pt. end at hive penge hjem. Og det gør de i den grad

Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

Deadmeat
    Bruger
    6.651 indlæg

#17: Det har i hvert fald skaffet løn til en masse mennesker i mange år. Og som med så mange andre projekter – gode som dårlige – hvis investorerne (i dette tilfælde brugerne) bliver ved med at hælde penge i det uden at klage, så kører skidtet jo videre.

Noget af problemet er vist, at de har måtte love nyt content, for at få flere penge i kassen. Og det tyder på at fokus er blevet fjernet fra et centralt mål, nemlig at få spillet gjort færdigt i en eller anden form.

Det forekommer mig, at de arbejder med så mange parallelle spor, og uden et klart fokus, at det er håbløst at se efterhånden, hvad det færdige produkt skal forestillw at være.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

DasJux
    Bruger
    1.362 indlæg

#18 Jep, så længe de ikke har sat et fast mål, bliver det aldrig færdigt. Hvis de nu bare gjorde det færdigt de første havde lovet, så kunne alt det andet komme senere i form af DLC. Det er simpelthen for useriøst.

Se på Warframe, de startede småt ud og nu er spillet blevet kæmpe stort.

DEN strategi de bruger i Star Citizen giver INGEN mening for mig. Jeg har heldigvis ikke smidt penge efter det. Med alt den tid og alle de penge og ansatte de har, er det mig virkelig en gåde, hvordan de ikke kan være færdige. Fra mine øjne ligner det helt klart en scam. Og en stor en af slagsen. Det er måske ikke startet sådan, men sådan er det blevet. Når spillet endelig kommer ud, er vi så langt fremme at det ikke er noget specielt. Se Cyperpunk…

Alloc
    Bruger
    1.796 indlæg

#19 Hvor er cyberpunk, som blev annonceret før Star Citizen? Og som havde et fuldt udviklerhold da de startede…

Synes ikke du kalder det for vaporware?

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

Spoock
    Bruger
    1.397 indlæg

#20 Blev Cyberpunk ikke annonceret i 2013, mens Star Citizen i 2012?

Thendur
    Medlem
    9.606 indlæg

#21:
    Nej det er omvendt.

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

DasJux
    Bruger
    1.362 indlæg

#20 Pointen var, hvis du ikke har forstået det, at CD PROJEKT RED ikke har høstet mange millioner ind ved at love folk det kommer på et tidspunkt… De har rent faktisk en klar plan for udgivelse og pengene kommer ind den vej, når det er udgivet.

Star Citizen har nået langt over det beløb de skulle bruge til at udvikle spillet, som lovet + fået pengene på forhånd + meget mere sidenhen + ligeså mange år til at blive færdige og de har stadig ikke en klar plan. Jeg har ikke noget imod at vente på et spil, men når det er en flok høner uden hoveder der styre det, så gider jeg slet ikke at vente. Det er for useriøst.

Edit: Jeg understreger igen, pointen er de ikke har en plan. Og de får måske aldrig en plan. For de har haft pænt mange år til at lave en plan. Men der er ikke en plan. Der er mange penge. Men ikke en plan. Der bliver arbejdet på spillet, men ikke en udgivelsesdato. Nu har det været hyped så længe og de kan ikke engang komme med et forslag til en udgivelsesdato. Igen, det er for useriøst.

lige nu er det da bedre de siger 2025 og er ærlige, end at de bliver ved med at tage folk ved næsen. Det svare til CDPR siger nu, at de kun kan blive færdige med Cyperpunk, hvis vi alle betaler for deres alpha nu og når det så kommer til udgivelses datoen siger, der lige går noget længere tid.
    Dem: Det kommer.

Og så går der fem år.
    Dem: Det kommer.

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 4 måneder siden af  DasJux.

Alloc
    Bruger
    1.796 indlæg

#21 Cyberpunk var i maj 2012 og Star Citizen oktober 2012

i 2017 var CDPR omkring 550 udviklere. CIG var omkring 450. Efter de startede med 8 i 2012
    https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/6ykagh/latest_update_on_cdprs_financial_status/

https://images.gamewatcherstatic.com/image/file/5/6a/70865/citizenemployees.jpg

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

Spoock
    Bruger
    1.397 indlæg

Fair nok. Synes jeg fandt det andet på nogle wiki sider, men har nok ikke kigget nok.
    Har CIG så lavet noget ved siden af? CDPR har da trods alt også lige fyret witcher 3 og expansions af i mellemtiden. Og ja, de har ikke krævet penge af folk før et spil.

Jeg bliver da glad hvis Star Citizen udkommer og bliver så godt som de lover, jeg vil også bare gerne se det før jeg tror det.

Noztra
    Bruger
    1.747 indlæg

Ifølge Wiki og en gammelt interview med CR, så startede de i 2011.

https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Citizen

Men er SC ikke et af de spil, så enten er du med det eller imod det? Alle dem der har puttet penge i det forsvarer det ligemeget hvad der kommer frem af dårlige nyheder og dem der ikke har puttet penge i det, kritiserer det selvom der er gode nyheder?

Mit problem med SC er at dem har puttet penge i det er meget “fanatiske” omkring spillet. Så du må ikke sige noget som helst dårligt om det og hvis du gør så forstår du ikke CR og hans visioner og du ved intet om spiludvikling. Og det er selvom der tit er mange beviser hvor de måske ikke har været helt sandfærdige og måske lover ting som de ved godt de ikke kan holde.

Også er der lige deres JPEG salg af skibe, hvilket burde forbydes. Det kan ikke være rigtigt at de kan blive ved med at sælge nye skibe og få dem lavet, mens folk der i sin tid støttede spillet på kickstarter for 6 år siden, stadig sidder og venter på deres skib som stadig er i “pipeline”. Deres skib salg startede helt sikkert som en måde at støtte spillet på, men er ikke andet money grab nu.

DasJux
    Bruger
    1.362 indlæg

#26 Jeg er både og. Jeg imod deres forretnings-model og at de ikke kan finde ud af at melde bare et ca. tal ud. De burde i det mindste sige, man ikke kan forvente det før 2025, hvis det er den tid de regner med at bruge på det. Hvis de virkelig ikke har nogen idé om udgivelses dato, så er det op ad bakke.

Men jeg er for spillet, det lyder jo fantastisk. Det er bare knap så fantastisk, hvis det aldrig bliver færdigt, eller bliver overhalet af andre spil.

Jeg tror desværre ikke på spillet før de giver noget der minder om en udgivelsesdato. Eller bare giver en udgivelsesdato, for hvornår de giver en udgivelsesdato

DasJux
    Bruger
    1.362 indlæg

dobbelt post

Deadmeat
    Bruger
    6.651 indlæg

Kan nogen ikke lige prøve at forklare mig, hvad der lige ‘er’ i det her spil. Jeg har som sagt prøvet en alpha test for 2-3 år siden og det føltes som en fantastisk flot hul skal.

Siden er der kommet nogen gameplay elementer på, med planet exploration og FPS, men tingene stritter i alle retninger. Jeg kan simpelt hen ikke få øje på ‘grundideen’ i spillet og hvad det er, som skal trække os spillere ind.

På forhånd er titlen vel ohså nærmest blevet den værste udgave af pay to win, hvor folk betaler titusindvis af kroner og så får de et helt specielt rumskib. Heller ikke særligt tiltalende for nye spillere.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Noztra
    Bruger
    1.747 indlæg

#29 Helt enig. Jeg har virkelig svært at ved at se noget reelt gameplay i spillet?

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 32 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.