mandag, maj 25, 2020

Star Citizen – 85 min. gameplay trailer (Oktober 2018)

Daily Rush Debat Genre Simulation Star Citizen – 85 min. gameplay trailer (Oktober 2018)

• Forfatter
    Emne

Mr_Wizard
    Bruger
    1.150 indlæg

https://www.youtube.com/watch?v=Ac6gtAOvK6E

En smule overrasket over at se denne trailer ikke har fået opmærksomhed herinde……spillets ambitioner og “kendis faktor” taget i betragtning!

Og til dem af jer herinde der evt. har “backet spillet”, får denne trailer jer til at tro mere eller mindre på at projektet ender i noget godt? …..og når at blive færdig engang? ;-P

• Dette indlæg blev ændret for 1 år, 7 måneder siden af  Mr_Wizard.
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 32 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Thendur
    Medlem
    9.604 indlæg

Jeg har backet det for længe siden. Det skal nok blive godt for mine børnebørn når det engang er færdigudviklet

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

Deadmeat
    Bruger
    7.001 indlæg

#0: Altså tror nogen efterhånden på, at det spil overhovedet bliver rigtigt færdigt nogen sinde?

Synes i sin tid at spillet så fedt ud og prøvede en open alpha test. Bevares spillet er flot og detaljerigt, men der er jo ingen sjæl i det og man føler sig utroligt alene derinde.

Mine indtryk er gamle, så kan være at tingene er blevet bedre.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

ElSenator
    Bruger
    8.146 indlæg

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig orker at se flere gameplay videoer fra det spil. Når det engang er færdigt, så vil jeg nok checke det ud. Men indtil da, der bliver det ved lidt småspolen rundt i videoerne og så ellers lukke vinduet igen.

Så det er ikke fordi jeg ingen interesse har i spillet. Jeg er bare blevet mere end mættet med små-updates og lange gameplay videoer hvor jeg ikke helt ved hvad der er ændret siden sidst – og jeg orker nok ikke rigtig at sætte mig ind i det igen bruge tid på det før der er noget mere håndfast om en udgivelse.

Men umiddelbart ser det jo godt ud når man lige spoler lidt rundt i videoen.

http://www.muldjord.com

johbe
    Bruger
    9.483 indlæg

Er hele pointen med rummet ikke at man føler sig alene?

Same shit, different day.

GrayHair
    Bruger
    2.105 indlæg

Da jeg kastede lidt penge efter spillet var jeg et helt andet sted i mit liv og kunne se mig selv bruge til på at spille Star Citizen. Den tid og lyst har jeg slet ikke længere.

Nå spillet engang kommer er jeg nok pensionist, så måske jeg har tiden.

Dingleswitch

VampiricEye
    Bruger
    25.439 indlæg

Starlink: Battle for Atlas kommer lige om lidt. Det spiller jeg i stedet.:)

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Ixnatifual
    Bruger
    2.291 indlæg

Det er vildt nok de ting de viser man kan på planeten, selvom det stadig er langt fra færdigt. Mens jeg så det sad jeg dog at tænkte at det gad jeg egentlig ikke, jeg vil bare flyve mit rumskib og pløkke bad guys. Men altså som i en x-wing og ikke som en mand der står ved en turret. Jeg tror de prøver at få alt for mange ting ind i det spil.

FelixRiVaL
    Bruger
    1.152 indlæg

Det bliver da spændende at se hvad det kan på max opløsning når det engang udkommer som færdigt spil. Med den tidsramme de indtil videre har holdt så er Geforce 8080ti jo minimums spec

Learning by Burning....

Harkonnen
    Bruger
    6.917 indlæg

Vaporware.

Tror nok det endelig udkommer engang, så bliver det nok temmelig begrænset hvad man egentlig kan i det spil.

He who controls the Spice, controls the universe!

kongkim
    Bruger
    16.096 indlæg

Ser helt vildt ud. Men har godt nok også noget svært ved at tro på det bliver færdigt

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

-zybr
    Bruger
    2.970 indlæg

Star Citizen, er det ikke det der program man bruger til at lave tech demo’er med?

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Alloc
    Bruger
    1.838 indlæg

#0 og her ser du hvorfor man ikke gider og lave tråde omkring SC mere

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

KlausB
    Bruger
    971 indlæg

Harkonnen
    Bruger
    6.917 indlæg

Var det ikke i 2011 at Star Citizen kickstarter kampagne started?.

Og det skulle oprindelige have launched i 2014, og nu skriver vi 2018, snart 2019.

He who controls the Spice, controls the universe!

JVA
    Bruger
    1.270 indlæg

Glæder mig til at se om det virkeligt kommer til at leve op til alle forventninger. Synes dog der er en kedelig tendens fra nogle af dem der har smidt penge efter dette, til at forsvare det ligesom man ville forsvare en kult eller pyramidespil man er blevet medlem af.

Pak mig ind i min færøske trøje,
    mit olietøj og min sydvest,
    og drik jer en bajer
    den dag, jeg ta'r fra jer
    til det sted, hvor der aldrig er regn eller blæst.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 32 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.