fredag, februar 22, 2019

Skift fra 970 til 2080

Daily Rush Debat Hardware Hardware Skift fra 970 til 2080

• Dette indlæg indeholder 39 kommentarer, har 13 deltagere og blev senest opdateret af  Tyfalion for 1 måned siden.
  • Forfatter
    Emne

Tyfalion
    Bruger
    568 indlæg

Skal jeg skifte mit nuværende setup med 970 SLI til et enkelt 2080? 2080 Ti er for vildt prismæssigt kontra ydelse, synes jeg. Ved godt ingen spil udnytter de nye Turing features etc. etc.

Har læst tingene om et evt. 1180 TI så jeg føler, det er lidt usikkert at købe 2080 med tanke på ovenstående. Omvendt er 6000 kr også en OK pris, synes jeg. Jeg gav nemlig 5500 for mine 970’er + spil bundles dengang.

Jeg spiller i 1440p og kører egentlig alt rigtig godt. Jeg har ikke haft problemer med SLI, og jeg har kørt det i næsten 4 år. Har dog altid haft en smule lyst til de ekstra 5-10 FPS, som SLI ikke har kunne give kontra top end kortene.

Jeg vil egentlig bare gerne høre nogle meninger og tilkendegivelser, da I plejer at have styr på tingene Det nye Metro er et spil, jeg har i tankerne.

.

Viser 10 kommentarer - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Hysterial
    Bruger
    533 indlæg

Ja – 60 hz = skod til gaming

Rugby: No pads, no helmets ... just balls

StultusX2
    Bruger
    4.609 indlæg

#29 ..whatever – makes you happy
    #30 Okay. Godt jeg bare spiller spil så…

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Deadmeat
    Bruger
    5.973 indlæg

#29: Nu har du totalt ødelagt sangen for mig – Jeg har seriøst altid troet Hard Knock Life var et originalt nummer fra Jay-Z 😀 Så er det bare en tarvelig sampling.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

kran
    Bruger
    820 indlæg

Køb et brugt 1080ti for ca. 4000 kr, så har du FPS nok et år eller to og så kan du hoppe på RTX vognen når næste generation er klar

Btw det med 60hz skærm ikke får glæde af mere end 60 fps er en gang vrøvl.
    TechSpot har beskrevet hvorfor https://www.techspot.com/article/1668-how-many-fps-do-you-need/

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 1 uge siden af  kran.

Deadmeat
    Bruger
    5.973 indlæg

#33: god idé, bortset fra, hvor vil du købe et brugt 1080 Ti til 4000 kr? Jeg har indtil videre set dem udbudt fra omkring 5000 kr og opefter (ikke det samme som at de bliver solgt til den pris).

StultusX2
    Bruger
    4.609 indlæg

#34 …og derfor må man denne gang IKKE sige VENT LIDT! Er da en af de bedste tider i min tid (hvor sørgeligt det end må være)

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

kran
    Bruger
    820 indlæg

#33 på hol.dk og hwt.dk er det ikke uhørt.

Deadmeat
    Bruger
    5.973 indlæg

#36: fedt tak for tippet! Skal I hvert fald ikke nyde noget af at betale 5000 kr.

kran
    Bruger
    820 indlæg

Tyfalion
    Bruger
    568 indlæg

Takker for alle svarene Jeg afventer eller køber muligvis et brugt 1080TI i stedet.

.

Viser 10 kommentarer - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.