søndag, januar 17, 2021

Skal du have noget med fra USA (2016)?

Daily Rush Debat Off-topic Skal du have noget med fra USA (2016)?

• Dette indlæg indeholder 88 kommentarer, har 30 deltagere og blev senest opdateret af  johbe for 4 år siden.
  • Forfatter
    Emne

Sven_Bent
    Bruger
    25.983 indlæg

Saa er tiden kommer igen for god dansk julemad og marcipan slik.

Jeg regner med kun at skulle bruge en halv kuffert til rejsen saa jeg har en halv kuffer af tom plads der kan frit afbenyttes af DR brugere.

Der kan afhentes i hvidovre (koebenhavn) ellers gaar jeg gerne en tur forbi post.DK of afsender til DR bruger der ikke lige boer i kbh omraader mod efter betaling af porto.

Husk paa at hvis i kigger paa .fkes walmart.com at priserne er uden mom og teas har en 8.25% moms. det er dog ikke alle vare der er moms paa. og nej jeg ved ikke hvad der har og ikke har saa regn det med og blive glaedelig overrasket naar det er mindre.

Jeg har desvaerer ikke min 10% walmart discount mere.

Ting der er koebt ind indtil videre:

@solvhoi: 19.44
    2 store poser M&M’s med avdrk indeni

@spionas: 10.68
    3 pakker Mint ories family size

@suspektkid:31.92
    4 Poser Jerky ( der var kun 4 smags varianter i wallmarts eget brand. jeg ved ikke om du vil have 2 poser mere af wallmrts elles see paa johbe billeder hvad der er af smags varianter i Jacklinks)

@johbe: $97.76
    10 blandet Jerky. no peber ( der var kun 5 smags varianter saa jeg tog 2 af hver)

Dollarkursen ligger PT paa 699,10

Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 88 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Bullit
    Bruger
    1.033 indlæg

#39 det er en motorcykelhjelm. Den fylder nok helt godt i håndbagagen, så det kan være at du skal have den på hovedet hele turen over atlanten.

Don't say motherfucker, motherfucker.

Sven_Bent
    Bruger
    25.983 indlæg

Saa er der prissliste papa slik og snacks her
    https://postimg.org/gallery/1yapi923a/

det meget utydelige billed 2 med beef jerky billed er de to poser itoppen af billed
    det er henholdvis sweet & hot samt “pebbered”

Great value er walmarts generic brand
    jacklinks er vare maerke

jeg kan ogsaa bare tage en posse af enhver svag i saa stor pose som muligt saa billigt som muligt hvis folk bare vill have en smags rundtur

Beef jerky
    Oreos
    M&M’s

www.TechCenter.DK

suspektkid
    Bruger
    1.376 indlæg

#47 Hvis du kan tage 6-8 poser Jerky med hjem, gerne blandede smage. vil det passe super Bare tag walmarts eget mærke

GÅ VÆK JEG SYR, EN MEGET LILLE HAT

LilleNicho
    Bruger
    1.190 indlæg

#39 Fedt mand! Tak…

No point mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

johbe
    Bruger
    9.598 indlæg

Uha!

Gerne minimum 10 poser blandet Jerky, hvis der er plads til det. Er interesseret i alle varianter, på nær peber

Same shit, different day.

JeBus
    Bruger
    295 indlæg

Hey SB
    Har du plads til 2 af disse
    http://nyko.com/collections/nes-classic-edition/products/miniboss-for-nes-classic-edition

Edit: nwm så lige de allerede var out of stock..

puuha, det tar' cirka li'så lang tid som det gør for en tosse at binde sine træsko...

Spionas
    Bruger
    1.677 indlæg

@sven_bent
    Bare 2-3 pakker af family size oreo med mint ($3,56), alt efter hvad du har plads til. Dem på billede 20161109_172338 – så har du gjort mig til en lykkelig mand

Mr_Wizard
    Bruger
    1.222 indlæg

#47 Sven_Bent> Nu da du stadigvæk kommer hjem til danmark. Har du så evt. osse stadig et dansk simkort læggende og en konto hos en dansk bank? Med andre ord, har du mulighed for at modtage betaling via mobilepay?

HorrorByte
    Bruger
    4.801 indlæg

En stor rummelig slæde med meder til sne og 8 rensdyr, det sku der nok være plads til

First we poisoned him, then we broke his neck. Then we took his clothes, and we're very sorry.

Sven_Bent
    Bruger
    25.983 indlæg

jeg har ikek glemt traade jeg kigger lige ind igen ved thanksgiving.
    der har varet en del rod med svigermekanikken go thankgiving planlaegning samt koned blev opsagt fra hendse arbejde saa vi havde lige en del priroitet at rode med foerst

www.TechCenter.DK

Sven_Bent
    Bruger
    25.983 indlæg

Jeg har en dansk konto men ikke dansk simkort. men jeg kan da lige checked med familien.
    Gorhaabenbligt bliver det dog sidste aar med dansk konto. da det er planlagt at betale dne ud og lukke den i 2017,

www.TechCenter.DK

jegharenstav
    Bruger
    538 indlæg

Jeg er en kæmpe sucker for peanutbutter m&m’s og kan simpelthen ikke finde dem til rimelige penge i Danmark. Jeg er ikke længere den flittigste DR bruger, men hvis der på nogen måde er mere plads i den baggage vil jeg sætte enormt pris på en/to/mange poser

Ja, derfor!

OnePostOnly
    Bruger
    4.964 indlæg

#39 – Det er sådan et par fætre http://www.bestbuy.com/site/controller-gear-controller-stand-for-xbox-one-black/7861145.p?skuId=7861145

"Hummerbestanden i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.

Mr_Wizard
    Bruger
    1.222 indlæg

Juleaften nærmer sig jo med hastige skridt…..Hr. SvenBent, jeg mangler stadig at høre fra dig ang. betaling/leverings muligheder! Tjek PM!

Sven_Bent
    Bruger
    25.983 indlæg

beklager jeg har haft lidt issues med konen og hende job tidliger job

@Solvhoj: 19.44
    2 store poser M&M’s med avdrk indeni

@spionas: 10.68
    3 pakker Mint ories family size

@suspektkid:31.92
    4 Poser Jerky ( der var kun 4 smags varianter i wallmarts eget brand. jeg ved ikke om du vil have 2 poser mere af wallmrts elles see paa johbe billeder hvad der er af smags varianter i Jacklinks)

@johbe: $97.76
    10 blandet Jerky. no peber ( der var kun 5 smags varianter saa jeg tog 2 af hver)

@kallekun:
    De var udggaet af store poser med mandler baade family og party size der var kun medium og smaa bags. men jeg kigger lige igen i morgen

@lillenicho
    jeg kunne satme ikke finde zuko lemonade drik jeg kigger lige igen i morgen

Jeg tager en tur til wallmart igen i morgen hvis der skal laves aendringer eller der er flere der skal have noget med fra wallmart.

Hvis der er nogen jeg har overset saa sig lige hoejt igen.

www.TechCenter.DK

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 88 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.