fredag, juni 22, 2018

S: Radeon Pro WX9100

Daily Rush Debat Køb og salg S: Radeon Pro WX9100

• Forfatter
    Emne

ce12783
    Bruger
    9 indlæg

Hej

Jeg har været så heldig at vinde et Radeon Pro WX9100 16 GB grafikkort i en konkurrence, som jeg vil sælge, jeg har prøvet at sælge bla. på dba uden større held og tænkte om der måske var en her som kunne bruge et Workstation grafikkort ?

jeg tænker sådan omkring 6000-7000 kr ? ( kortet befinder sig i københavn/valby )

Diablo II Collectors Edition nr. 12783

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Aben
    Bruger
    1.315 indlæg

Hvis der ikke er interesse her, kan du prøve på hol.dk. Det er måske nemmere at komme af med et professionelt kort dér.

Jacques
    Bruger
    9.533 indlæg

Spøjst. Jeg har aldrig hørt om et workstation grafikkort før. Er det sådan nogle, spiludviklere bruger? Og måske et rigtigt dumt spørgsmål, men kan det så også fungere som helt “almindeligt” grafikkort til spil?

Bye with a warmly hugs

ice_boy
    Moderator
    13.293 indlæg

Hvilken konkurrence vandt du det i?

Fox
    Bruger
    3.328 indlæg

#3 – samme sted han fandt PH lampen…..*host*

Sometimes you gotta rise above your morales

ce12783
    Bruger
    9 indlæg

Jeg har også prøvet at se om nogen på hol.dk fandt det interessant, men ingen har meldt sig på banen.

Ang. workstation kort, så det jo noget med AMD har haft deres FirePro linje af kort til “professionelle” som må være 3d grafikere og sådan…. Nvidia må have noget tilsvarende måske er det deres “QUADRO” linje… jeg må indrømme jeg ikke helt ved hvad forskellen er… WX9100 bygger deres Vega teknologi – så den skulle yde ligesom et 16 GB vega kort… men på ingen måde ekspert

Den er vundet i en 3d modellerings konkurrence af MasterpieceVR som var sponseret direkte af AMD

jeg har desværre ikke vundet nogen PH lamper, men det kunne da være dejligt!

ice_boy
    Moderator
    13.293 indlæg

#5 Cool.
    Må vi se hvad du havde lavet, nu du vandt?

Drixx
    Bruger
    2.470 indlæg

Tyv tror hver mand stjæler.

Tilbage på piratebay med jer

Et helt almindeligt fyr

ce12783
    Bruger
    9 indlæg

modelleret i masterpieceVR med et par oculus briller og renderet i blender med AMD’s Pro Render

masterpieceVR

…der var heldigvis ikke så mange deltagere

Esmun
    Bruger
    901 indlæg

Dælme ellers et lækkert kort!

Har desværre ikke pengene til at opgradere min workstation p.t. men til den pris er det godt nok fristende.

Spørger lige nogle af mine gamle studiekammerater om det er noget de er interesseret i.

Kirov Reporting

ce12783
    Bruger
    9 indlæg

Det et super lækkert kort – jeg havde ikke forstillet mig det var så svært at sælge et grafikkort til den halve pris 8o)

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.