[Solgt] MSI 1080 Gaming X GPU
- Dette indlæg indeholder 25 kommentarer, har 10 deltagere og blev senest opdateret af
Hyldig for 2 år, 5 måneder siden.
- Emne
Hey Folkens.
Grundet en opgradering af min harddisk har jeg besluttet, at turen nu også skal komme til mit grafikkort. Jeg har før haft gavn af at sælge hardware herinde, så vil prøve lykken endnu en gang.
Kortet der er tale om er dette her fra MSI som jeg købte i september sidste år fra Proshop. Kortet har fungeret upåklageligt, og har ikke oplevet nogen form for coil whine o.lign. og det er derudover aldrig blevet overclocket.
Jeg har den originale indpakning og hvad der ellers er kommet med i æsken. På nuværende tidspunkt er jeg imidlertid ikke sikker på, om jeg stadig har en fysisk kvittering liggende, men kan (såfremt en potentiel køber ønsker det) godt vise en digital kvittering fra Proshop.
Slutteligt foretrækker jeg at sælge ansigt til ansigt (bor i København – Østerbro) men kan godt lokkes til at sende kortet, forudsat at modtageren betaler porto. Har været inde på bl.a. DBA og kigge på hvad kortet som regel går for. Tænker dog at der skal være lidt DR-rabat, så hvad med om buddene begynder ved 2000?
Lad mig høre nogle bud enten i tråden her eller per PB!
"Smokey my friend, you're entering a world of pain..." -Walter Sobchak.
- Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.