mandag, juli 6, 2020

S: Metro 2033 (Bog, dansk, hardback)

Daily Rush Debat Køb og salg S: Metro 2033 (Bog, dansk, hardback)

• Dette indlæg indeholder 24 kommentarer, har 8 deltagere og blev senest opdateret af  FunteX for 3 år siden.
  • Forfatter
    Emne

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

NY PRIS!

Jeg sælger bogen Metro 2033, skrevet af Dmitry Glukhovsky, på grund af jeg fik to eksemplar i julegave. Bogen koster 270299kr fra ny af,
    http://www.saxo.com/dk/item/dmitry-glukhovsky-metro-2033-indbundet.aspx
    men på grund af at omslaget er lidt krøllet på bagsiden, sælger jeg den til 200 175 kr.

Bogen befinder sig i KBH NV. Hvis køber bor inden for rimelig cykelafstand, kan jeg levere bogen.
    Skriv her i tråden, hvis i er interesseret, så kan vi altid tage detaljerne over PM.

A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure.

Viser 9 kommentarer - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Tuttilut

A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure.

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

tuuut tuuut

Christian Munch
    Bruger
    2 indlæg

Har skrevet pb

kenkari
    Bruger
    5.161 indlæg

#18: En anden gang, kig lige hvornår topic er lavet, inden du skriver i det.

Stay Loyal - Forget Royal

Christian Munch
    Bruger
    2 indlæg

Kenkarl en anden gang lad vær med at blande dig fordi du ved jo ikke hvad jeg har skrevet til ham

kenkari
    Bruger
    5.161 indlæg

#20: Åh, hvor sødt. du bliver tøsefornærmet.

Lad mig illustrere hvad jeg mener. Du har skrevet i et topic, som er 5½ år gammelt. Hvis han overhovedet har bogen mere, så er det fandme et mirakel eller en dårlig købmand.

Stay Loyal - Forget Royal

FunteX
    Bruger
    7.971 indlæg

Skidegod bog. Laeste den paa engelsk, for laenge siden, og kan klart anbefale den til dem som ikke har laest den . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Som de fleste nok kan gætte, har jeg ikke bogen mere.

FunteX
    Bruger
    7.971 indlæg

#23 Super, saa er der ivertfald en mere som kan nyde historien . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Viser 9 kommentarer - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.