mandag, juli 6, 2020

S: Metro 2033 (Bog, dansk, hardback)

Daily Rush Debat Køb og salg S: Metro 2033 (Bog, dansk, hardback)

• Dette indlæg indeholder 24 kommentarer, har 8 deltagere og blev senest opdateret af  FunteX for 3 år siden.
  • Forfatter
    Emne

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

NY PRIS!

Jeg sælger bogen Metro 2033, skrevet af Dmitry Glukhovsky, på grund af jeg fik to eksemplar i julegave. Bogen koster 270299kr fra ny af,
    http://www.saxo.com/dk/item/dmitry-glukhovsky-metro-2033-indbundet.aspx
    men på grund af at omslaget er lidt krøllet på bagsiden, sælger jeg den til 200 175 kr.

Bogen befinder sig i KBH NV. Hvis køber bor inden for rimelig cykelafstand, kan jeg levere bogen.
    Skriv her i tråden, hvis i er interesseret, så kan vi altid tage detaljerne over PM.

A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Aarhus
    Bruger
    142 indlæg

Jeg kiggede ellers for et par måneder siden, om man kunne få den på dansk, men jeg kunne absolut intet finde. Kun tyske, engelske og russiske versioner.

Jeg er dog ikke interesseret i bogen, men tak for heads up på bogen

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

bump

A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure.

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

bumpity bump

Jacques
    Bruger
    10.215 indlæg

Du ku’ måske fange folks interesse, hvis du satte prisen ned. Du mister jo reelt intet på det, da bogen var en gave til dig.

Bye with a warmly hugs

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Vi prøver lige en gang til…

SkaFt
    Bruger
    5.200 indlæg

#4 lol det er da en økonomisk logisk fejlslutning af en anden verden du får lavet der

Hvad bliver det næste?

X4v14
    Bruger
    1.356 indlæg

+1

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

bump igen, nu med ny pris. Bogen er steget i pris, samt har jeg sat min salgspris ned. Kom så DR, jeg ved i gerne vil læse bogen!

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Vi prøver igen. Husk nu prisen er sat ned, i forhold til trådens oprindelse.

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Bum bum

Jacques
    Bruger
    10.215 indlæg

Har skrevet PM

Bye with a warmly hugs

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Halløjsa folkens, vi prøver lige endnu en gang.

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Bummelum

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Bumtibum

Jazzgnuen
    Bruger
    2.941 indlæg

Blip blop

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.