onsdag, august 5, 2020

S: Lumia 950 + tilbehør

Daily Rush Debat Køb og salg S: Lumia 950 + tilbehør

• Dette indlæg indeholder 16 kommentarer, har 5 deltagere og blev senest opdateret af  DasJux for 3 år siden.
  • Forfatter
    Emne

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

EDIT EDIT EDIT
    Jeg lukker annoncen i dag. Mit bud på 750,- havde først mulighed for handel i midten af august, hvorfor jeg har valgt at sætte Spammer forrest i køen, med sit bud på 700,-pp. Jeg afventer svar fra ham nu
    EDIT EDIT EDIT

Hej! Jeg sælger min Lumia + tilbehør i perfekt stand, da jeg har fået ny telefon.

Hvis du er en app-luder er denne telefon ikke for dig. Jeg har været rigtig glad for den, i det halvandet år jeg har brugt den, selvom jeg gik glip af Pokemon Go hypen og ikke kunne modtage nudes på snapchat. Siden realease af telefon, er flere apps kommet med, så de er ikke så langt bagud som i starten.

Udover det, er telefonen mht. til ydelse, kamera og batteri levetid stadig et fund til prisen, den køre staidg fint en hel dag på batteriet. Jeg giver et prisforslag på DBA, men jeg tager imod alle bud over 500,-, da den sådan set bare skal sælges.

http://www.dba.dk/andet-maerke-lumia-950-32/id-1035476667/

Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

Jeg har et bud på 600,- Jeg lader annoncen køre til på onsdag.

Køb nu: 1000,-

StultusX2
    Bruger
    5.506 indlæg

“tager imod alle bud over 500,-” Jamen i så fald byder jeg 501,- hvis budet på 600,- falder fra.

Hvad er det med manglende nøgenhed? Har ikke fulgt med på Nokia/nu – MS fronten.

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

#2 501,- er da et totalt dumt beløb? Hvis du alligevel først byder, hvis de to andre hopper fra, hvorfor så ikke byde 500,- og spare den éne krone? Jeg tager imod budet, men jeg vil være en verdensmand og sige, at hvis den ender hos dig på onsdag, så giver jeg sgu den sidste krone i rabat!

Men yes, situationen er den, at der ikke bliver lavet ligeså mange apps til Windows 10 Mobile, som til andre telefoner, det er fordi de simpelthen stadig er for nye på markedet. De fleste standart apps er der stadig. Men du kan jo lave et hurtigt tjek på google, hvis der er apps du VED du ikke kan undvære. Du kan ikke få snapchat, deraf kan du ikke få nøgenhed den vej, som jeg ellers høre er så populært.

Windows er lige stoppet med support til Windows 8.1, som kørte på de gamle telefoner. Den jeg sælger er en Windows 10 Mobile, så der er stadig support.

StultusX2
    Bruger
    5.506 indlæg

Aha, takker for forklaring.
    Nu jeg ‘også’ er en verdensmand:
    Buddet er hermed hævet til: 510,- gode danske kroner.

En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

MasterSoren
    Bruger
    2.566 indlæg

#3 Dooh fordi du skrev OVER 500.

?lev ud edrojg ,snælgab reh ted esæl ta fa eregolk tegem ekki velb uD

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

#5 Really? Den havde jeg slet ikke fanget Ironi i #3 kan være anvendt, som modvar på #2 ‘s ironi der referede til 0#, som ikke var ironi, men bare en formodning om at folk normalt byder i hele 50’er og 100’er, en såkaldt lille ‘haha’-joke. Vi når så til dig #5 , hvor du informere mig om #2‘s ironi der byggede på netop det, ved at byde 501. Du kan nu kun overgå, ved at indrømme #5 også var ironi, hvor jeg dertil vil svare: Dette indlæg også var ment som ironi, for at få dig til:
    1: Opfatte mit svar i #3 var meget ironisk ment
    2: Informerer dig om, jeg var klar over situationen, jeg kørte bare med på den
    3: Få dig til at indrømme at #5 også var ironisk ment, men der har jeg lige trumpet dig på forhånd, ved at sige dette også er ironisk ment. Med mindre dit i #5 var seriøst, og du ikke opfangede ironien i #3.

Uanset hvad har du tabt. Sorry. vil du byde 511,- for min telefon? Det’ pænt billigt du!

On-topic: Jeg opfatter nu dit bud som seriøst #4, det var ikke for at gøre dig forvirret. Jeg skal nok opdatere hvis ham på de 600,- springer fra.

StultusX2
    Bruger
    5.506 indlæg

#6 er du OK?
    Jeg mener faktisk mit 510,- bud! ..er ikke den store MS-tilbeder, men knap 2 år gammel TLF-HW er da et bud værd.

Min primære er f.eks. en Nokia 701 med Delight1.0.. Jeps! Den er god nok.

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

Haha, altså for 510,- er det nærmest kun udstyret man betaler for og får en telefon, der ydelsesmæssigt nemt kan konkurrer med nye mid-range modeller i dag Syntes bare det er synd den samler støv, da det stadig er en kvalitets telefon. Jeg er også bevidst om at hvis det ryger til 500,- så er bare et symbolbeløb til mig… Men well, hvis jeg ikke kan få den solgt anderledes er det jo der vi må hen, for at den får et nyt liv. Jeg går meget op i dyrevelfærd and stuff.

Jeg er helt ok, jeg er bare lidt hyperaktiv disse dage, jeg prøver en såkaldt vandfaste, og det har givet mig et sygt energiboost. Jeg er på 6-dagen nu.

StultusX2
    Bruger
    5.506 indlæg

#8 Aha, nu er det altså til min ‘kære’ gamle moder, da hun er glad for MS OS PÅ TLF.*

Men er ganske sikker på at du kan få den afsat, til en større XXXX end min ‘kære’ moder.

*..igen! MÅSKE HUN BURDE GÅ OVER TIL DOOROO? DE VED, DEM MED STOR SKRIFT?

Spammer
    Bruger
    102 indlæg

Så byder jeg 700 pp.

PS. jeg har hørt, at den model virkelig stinker og batteriet ofte springer i luften.
    Det var en lille obs til andre bydere ;).

Vi mistede vores MT tilbage i Vanilla fordi han blev forelsket i vores priest og flyttede til italien for at gifte sig med hende. Sikke en douche. Og hun var ikke engang ret god - mutley

Urnefar
    Bruger
    1.508 indlæg

Der er latterligt meget hardware at hente for under 1000 kr her. CPUen, kameraet, 1440p Oled skærm, hva fanden mand…

Men, det er desværre Windows Mobile 10. Jeg fik mig en Lumia 930 i 2015, og selv om jeg sagtens har kunne klare mig uden Snapchat og Pokemon, har Mobilepay nu smidt håndklædet i ringen. Så jeg har valgt at prøve en Android telefon.

Til Windows Phone’s forsvar lyder rygterne på at Microsoft er igang med at dræbe ‘Windows Mobile’ fuldstændigt, for i stedet senere at lancere nye Windows telefoner som ‘Surface’ produkter. De arbejder f.eks. på at køre Windows 10 på ARM CPUer pt. Så det kan sagtens være at en 950 , der kritisk mangler apps pt, kan få dem senere

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

#10 Bud noteret, dit bud er det højeste so far. Og ja, man får også aids af at have den i lommen, men du kan godt få et par kondomer med i prisen. Men den er din på onsdag, hvis ingen tør at byde over

#11 Tak for yderligere info på området! Det er virkelig en smagssag, for det er et urimeligt godt tilbud det her, hvis man kan undværre visse apps nu og her. Den er dog svær at sælge af samme grund. Hvis jeg venter til Surface modellerne kommer på gaden, kan jeg nok alligevel ikke få mere end 1000,- for den. Så det er hip som hap jeg sytens den er for velfungerende til bare at have i skuffen.

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

Da jeg gerne vil have den afsat ryger den til højeste bud i morgen. I kan byde offcielt her, da flere har budt men ikke svare tilbage.
    Højeste bud jeg har fået, har lagt på 700 og 750,- men jeg sælger også til under, hvis der ikke gives lyd fra disse buds ejere.
    http://hwt.dk/AuctionDetails/705/Lumia-950

DasJux
    Bruger
    1.397 indlæg

Jeg lukker annoncen i dag. Mit bud på 750,- havde først mulighed for handel i midten af august, hvorfor jeg har valgt at sætte Spammer forrest i køen, med sit bud på 700,-pp. Jeg afventer svar fra ham nu

Spammer
    Bruger
    102 indlæg

Jeg har sendt dig en pb.

Vi mistede vores MT tilbage i Vanilla fordi han blev forelsket i vores priest og flyttede til italien for at gifte sig med hende. Sikke en douche. Og hun var ikke engang ret god - mutley

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.