torsdag, juli 2, 2020

Rushernes top 5 Spil 2019

Daily Rush Debat Spil Rushernes top 5 Spil 2019

• Forfatter
    Emne

Schalde
    Bruger
    6.017 indlæg

Tænkte det kunne være sjovt at lave en top 5 over de spil rusherne har hygget mest med i 2019. Reglerne af simple det behøver ikke at være spil du har gennemført eller spil der er udkommet i 2019 men simpelthen bare de spil du har nydt mest af. Dette kan måske give inspiration for andre til at prøve nye spil.

I behøver ikke skrive beskrivelser som jeg gør, en top 5 er fint

Her er min TOP 5 :

1 : The last of us

Fik lang om længe investeret i en PS4 og der er vel ikke så meget at sige. Fantastisk spil, der gav mig svedige håndflader, vemodige øjeblikke, og spillet ser stadig rigtig godt ud. Part 2 er helt klart årets mest ventede spil for mig.

2 : Path of Exile

Efter næsten 2 års pause er jeg vendt tilbage til dette mesterværk af et arpg. på trods af performance problemer og flere ragequit så suger poe mig ind hver gang med en dybde meget få spil har med både builds og økonomi.

3 : Slay the spire

En lækkerfed kombination af Deckbuilding og dungeon crawling. smed 100kr efter det i ealy acces tilbage i 2018 og ender stadigvæk med at vende tilbage til det idag hvor jeg næsten har smidt 400 timer i det og spillets 4 class er under udvikling.

4 : Dead Cells

Helt fantastisk spil hvis man både er til høj sværhedsgrad samt kan lide at samle på nye våben, passive færdigheder o.l perfekt til switchen når man lige skal game 15-20min.

5 : Octopath Traveler

Har aldrig spillet ret meget jrpg så det var ukendt farvande jeg fik smidt mig ud på, men med et gameplay og soundtrack i verdensklasse så har jeg nu kørt de første 120 timer i spillet og det er stadig ikke gennmført. Fedt at spille flere forskellige historier på tværs.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

• Dette indlæg blev ændret for 6 måneder siden af  Schalde.
Viser 11 kommentarer - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Red-poL
    Bruger
    254 indlæg

Fortnite
    Starcraft 2
    Warcraft 3 Reforged Beta
    Wow
    League of Legends
    Quake Live
    MTG Arena
    Heartstone
    Playchess.com
    Settlers Online
    Grip
    Carmageddon Max Damage

Det var nogen af dem jeg spillede sidste år. Har overvejet Red Dead Redemption, men jeg er lidt nærig, med muldvarpeskindet.

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  Red-poL.
    • Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  Red-poL.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.279 indlæg

1. Albion Online
    Community, community og community

2. EU IV
    Den der falske følelse af at have opnået noget ved at have 50+ DLC’s.. Priceless!

3. Wurm Unlimited
    Fordi det er afslappende at smede 1.000 søm efter en hård dag på arbejdet.

4. HoI IV
    Det er altid rart at invadere Polen.

5. Rimworld
    Der er så mange penge i at sælge organer!

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Uranos
    Bruger
    2.083 indlæg

Path of Exile, jeg kan bare godt lide at være tæt på at dø i hardcore..

Deep Rock Galactic, bedste spil uden tvivl, det er bare begrænset hvor tit jeg lige kan stampe nogen op af jorden og spille med.

Ellers er det lidt MM7 Civ4 endless doungeon

Alle har deres særheder,,

-dut-
    Bruger
    2.721 indlæg

Jeg har haft ganske travlt i år, så jeg har kun spillet to gode (dog ganske lange) spil:

1. Zelda BOTW
    2. Super Mario Odyssey
    (3. Glemte lige at jeg blev færdig med AC Odyssey inkl. udvidelserne)

Der ser mere fornuftigt ud i år hvor der skal games igennem

kongkim
    Bruger
    16.131 indlæg

1: Rimworld.
    Nok det spil der har overrsket mig mest positivt i 2019, en sand lille perle.

2: Cities Skyline.
    Mods, Mods, Mods, Det spil bliver aldrig gammelt.

3: Conan Exiles.
    Absolut en af de sjovere spil omgang i år sammen med et par stykker fra DR.

4: Grim Dawn.
    Har spillet det før. Men først i år jeg virkelig gav den gas og kom til endgame.

5: Elder Scrolls Online.
    Elsker TES og elsker ESO.

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  kongkim.

Tequilashot
    Bruger
    4.787 indlæg

Fallout 2
    Dungeonkeeper 1+2
    Doom
    Farcry3
    Skyrim
    Dying light
    Left 4 dead 2
    Diablo2

Den første pc jeg havde var en 386sx med 8 mb ram som jeg gamede warcraft 1 på i dos 5.

Nickell
    Bruger
    4.218 indlæg

Apex Legends
    Batman Telltale

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

heiner1979
    Bruger
    1.318 indlæg

Path of Exile – Noget af det bedste der nogen sinde er blevet lavet. Passer lige til mig!

Dota2

WoW Classic

They Are Millions – Prøv det her ! hvis ikke du har!

Expect my visit when the darkness comes. The night I think is best for hiding all

Ixnatifual
    Bruger
    2.326 indlæg

Jeg har ikke spillet nok forskellige spil til at kunne lave en seriøs top fem, men her er fire jeg har haft sjov med i 2019, i alfabetisk rækkefølge.

Kingdom Come: Deliverance
    Middelalder (ikke fantasy) RPG. Nok the bedste RPG jeg har spillet i nyere tid. Skulle efter sigende have været ret fejlbehæftet da det udkom, men jeg købte det et stykke tid senere og oplevede meget få bugs.

Mordhau
    Rigtig fedt designed spil med et meget flydende kampsystem. Desværre kræver spillet en fortræffelig ping før der ikke sker underlige ting så som at dine angreb går igennem modstanderen uden at skade dem, fjender rammer dig selvom du er uden for rækkevidde mm., og der er ikke officielle servere med god nok ping til at komme udover dette i Danmark. Så da jeg blev dygtig nok til at identificere disse problemer konstant ødelagde det spillet for mig. Havde dog en del sjov med spillet alligevel. Hvis der dukkede nogle servere op tættere på ville jeg klart spille det igen.

Ori and the Blind Forest
    Metroidvania platformer med en nuttet grafikstil. Var godt underholdt undervejs. Kunne godt lide der var mange specielle “moves” man kunne lave for at bevæge sig rundt i verdenen. Synes dog de skulle have gjort lidt mere ud af undervandssektionerne. De var meget få og begrænsede.

World of WarCraft Classic
    Spillet er selvfølgelig ikke så nyt, men nu kan man endelig spille det igen efter 15 år. Er stadig i gang og er i et guild som raider to gange om ugen.

NightBreaker
    Bruger
    6.776 indlæg

1. Apex Legends
    2. Counter-Strike: Global Offensive
    3. Quake Live

Så er der en masse jeg kun lige har spillet lidt.

FIRESTORM
    Bruger
    5.168 indlæg

Har spillet en masse i 2019. Men kun 4 spil

MTG Arena, Wow Classic, PoE og Fortnite.

Er dog stoppet med Wow Classic, kan ikke finde tiden til fast raid schedule, kunne ellers have været sjovt at spille BWL igen. Derudover har jeg det også lidt stramt med at give blizzard penge hver måned når både PoE og Fortnite er gratis og har langt mere indhold, der bliver opdateret løbende.

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  FIRESTORM.
Viser 11 kommentarer - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.