Rettigheder ifht. defekt skærm
- Dette indlæg indeholder 34 kommentarer, har 13 deltagere og blev senest opdateret af
MiNo for 1 år, 5 måneder siden.
- Emne
Hej alle.
Jeg har en ASUS PG278Q skærm, og jeg har fået den ombyttet ved ASUS 5 gange efterhånden pga tordenfluer og døde pixels. Og nu er den gal igen.
Mit spørgsmål går på om jeg efterhånden ikke er i min gode ret til at lade købet gå tilbage, selvom det efterhånden er 4 år siden jeg købte den originale skærm, har ingen af dem jeg har fået som ombytter blevet ret meget mere end et år gamle. Udfordringen ligger vel nok i at den i sin tid blev købt hos Proshop, men at RMAerne er foregået gennem ASUS.
Er der noget jeg kan gøre, jeg er ved at være ret træt af at skulle bytte skærm hele tiden.
Pft.
Edit: Stavefejl
- Dette indlæg blev ændret for 1 år, 5 måneder siden af
astroturf.
- Dette indlæg blev ændret for 1 år, 5 måneder siden af
- Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.