onsdag, april 24, 2019

RDR 2 til 389,-

Daily Rush Debat Spil RDR 2 til 389,-

• Dette indlæg indeholder 131 kommentarer, har 40 deltagere og blev senest opdateret af  Baijs for 6 måneder siden.
Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 131 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Krisp
    Bruger
    4.984 indlæg

#45: Det gjorde de før i tiden, så er det blevet lavet om.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Rieder73
    Bruger
    5.789 indlæg

#46:
    Måske. Men deres svar til mig var at det gør de ikke. Så jeg afbestilte hos dem.

viewreview.podbean.com

SovseOrglet
    Bruger
    1.876 indlæg

Har bestilt en ps4 pro bundle. Please give now!

SovseOrglet

mnielsen
    Bruger
    373 indlæg

Coolshop prismatcher med power.dk da den ikke står som tidsbegrænset, men de prismatcher ikke med elgiganten da den står som gældende kun denne uge.

Så hvis i tager fat i Coolshop så smid dem link til power.dk

Tror dog jeg vælger at købe det på PS Store så jeg er 100% klar fredag morgen.

Hello World!

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  mnielsen.

Steadi
    Bruger
    5.053 indlæg

Jeg har bestilt hos Elgiganten, men har endnu kun fået en kvittering for min bestilling, ikke en bekræftelse. Vi må se. “Heldigvis” er det delvis acceptabelt, hvis det først lander i starten af næste uge – jeg fejrer nemlig udgivelsen ved at tage en weekend hos svigerfamilien, hvor der ingen gaming-chancer er

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Sofacyklen
    Tilskuer
    232 indlæg

Har ikke spillet 1’eren men alt det hype rundt omkring er jo for vildt!!

Derfor er der:

Købt nyt TV!
    https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/fladskarms-tv/10049/philips-65-oled-4k-uhd-smart-tv-65oled903-12

Købt Ultimate Edition, taget fri fredag, mandag og tirsdag. Kæresten er sendt på weekendtur hos sine forældre. Har +1000,- til pizza og snacks.. JEG ER KLAR!

HYYYYPE!!!

#50: Ved ikke om du afhenter, men hos Elgiganten i Odense blev jeg fortalt der er bestilt 1500,- stk hjem.

VxChemical
    Bruger
    3.346 indlæg

Er bestilt fra elgitanten, jeg sidder alligevel i Madrid, og er først hjemme Lørdag, så jeg klarer den nok hvis jeg skal vente en dag mere.

Skal alligevel også fra vriste playstationen fra ungerne før jeg kan spille

And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence

Steadi
    Bruger
    5.053 indlæg

#51 – bestilte det over mobilen, og der havde jeg kun mulighed for at få leveret med Bring. Tror spillet skal være udgivet inden, at man kan bestille til hent i butik?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Belwas
    Bruger
    366 indlæg

#51 jeg vil ha din weekend …. god fornøjelse!

RadeonXRay
    Bruger
    87 indlæg

Det er min erfaring at “Collect@Store” først bliver aktivere når spillet er udgivet og endda nogen gange synes jeg at have oplevet, at der går et par timer efter butikkerne har åbnet, før det bliver aktiveret/kommer op at kører.

Så som jeg anbefalede tidligere, så tag ned i din lokale Elgiganten (hvis det er muligt, ved jo ikke om du bor langt væk fra den) og reserver et eksemplar hvis du vil være sikker.

Steadi
    Bruger
    5.053 indlæg

#55 – Mjah, jeg bor godt nok i cykelafstand fra den lokale Elgigant, men skal arbejde det meste af fredagen er afsat til arbejde og weekenden til familie-ting. Så, det kan være, at jeg kan overtale min chef til at give mig fri mandag

monnok
    Bruger
    2.385 indlæg

Hva, forudbestiller man det der, og kan hente det i sin lokale Elgiganten? Eller sender de spillet, så man modtager det på udgivelsesdagen?

Forza Rossoneri!

Krisp
    Bruger
    4.984 indlæg

#57: Du kan bestille det på deres website, men de garanterer ikke at du får det leveret på udgivelses dagen.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

mnielsen
    Bruger
    373 indlæg

Har købt på US Store nu, så er jeg klar fredag morgen.

Hello World!

BruneBanan
    Moderator
    36.157 indlæg

#59 Hvorfor på US store?

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 131 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.