søndag, november 18, 2018

RDR 2 til 389,-

Daily Rush Debat Spil RDR 2 til 389,-

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 131 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Elocon
    Bruger
    1.661 indlæg

Red Dead Redemption 2 – 50 Mind-Boggling Details You Probably Missed

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

Steadi
    Bruger
    4.997 indlæg

#30 – Hvordan læser du det ud af Elgigantens tilbudsavis? Der står specifikt, at tilbuddet gælder “mandag-fredag”.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Elocon
    Bruger
    1.661 indlæg

32- Det kan jeg da godt se.

Men kan da godt være at prisen ændrer sig online fra i morgen afså

Steadi
    Bruger
    4.997 indlæg

#33 – Det er i hvert fald mit eget bud, men nu ser vi

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

medisterKongen
    Bruger
    1.102 indlæg

Det står til 389 nu. Power har også sænket prisen, men har udsolgt (PS4).

Husk at koge din medister inden den steges

Baijs
    Bruger
    1.253 indlæg

Nå, nu har jeg så bestilt spillet online til den lavere pris. Men jeg vil jo egentlig være helt sikker på at have det på release, da jeg tager tidligt fri for at spille. Hvor meget kan man stole på spillet kommer på dagen? Eller skal jeg lige smutte forbi en butik og forudbestille et også?

Elocon
    Bruger
    1.661 indlæg

36- Elgiganten bruger vidst Bring som pakke transport, de er vidst ikke så pålidelige.

BruneBanan
    Moderator
    36.139 indlæg

#36 Hvis jeg var så hyped på et spil, at jeg tog fri på udgivelsesdagen, så ville jeg ærlig talt købe det online og pre-loade skidtet. Selvom det er dyrere, så er du 100% sikker på, at du har det til udgivelsessekundet.

Med fysiske kopier kan du altid løbe ind i enten leveringsproblemer eller at butikken ikke har nok spil til alle. Den risiko ville jeg ikke løbe for at spare 160 DKK. Især ikke med RDR2.

PS. Jeg har selv taget fri på fredag Og jeg HAR pre-loadet skidtet. Jeg spiller fra første sekund!!!!

Baijs
    Bruger
    1.253 indlæg

#38 Hehe det forstår jeg godt. Men nu er det sådan, at jeg har købt en PS4 til formålet, og har planer om at sælge den igen. Derfor skal det være fysisk, så jeg kan sælge spillet med videre. Men jeg smutter sgu lige forbi en fysisk butik nu her for at være sikker. Hvis det går helt galt, så må jeg jo bare blive på arbejdet på fredag…

RadeonXRay
    Bruger
    76 indlæg

Jeg vil sige, at alle de gange jeg har forudbestilt spil hos Elgiganten online, så har jeg indtil videre aldrig modtaget til release (Bestilt typisk 1-2 uger før udgivelsen), så jeg plejer altid at tage ned i butikken og forudbestiller.
    Problemet er også, at du ikke kan vælge “Collect@Store” før på selve udgivelsesdagen og efter butikken er åbnet

Deadmeat
    Bruger
    5.592 indlæg

#38: Så skal du bare lige igennem en 76 GB ‘day one patch’ og så er alt godt

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Baijs
    Bruger
    1.253 indlæg

#40 Tak for input, jeg kører sgu samme model. Jeg har lige været nede og forudbestille i butikken, og så vil jeg annullere min ordre online. Så tager jeg på arbejde et par timer, og henter spillet når butikken åbner.

Pro_Olaf
    Bruger
    494 indlæg

#36 – Jeg har nok forudbestilt omkring 20 spil på Coolshop, og vil tro at 15’ish- af dem ikke kom på release-dagen alligevel, tror at Elgiganten er lidt hen af det samme.

Krisp
    Bruger
    4.941 indlæg

Nogen som ved hvor længe Coolshop holder deres chat lukket pga sygdom? Det må være noget alvorligt, siden den har været lukket i +2 uger nu?

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Rieder73
    Bruger
    5.724 indlæg

Til info prismatcher Coolshop ikke på tidsbegrænsede tilbud. Har spurgt dem.

viewreview.podbean.com

• Denne kommentar blev ændret for 3 uger, 6 dage siden af  Rieder73.
Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 131 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.