torsdag, december 14, 2017

Racing Wheel til 2017 racer spil

Daily Rush Debat Hardware Hardware Racing Wheel til 2017 racer spil

• Forfatter
    Emne

Zanmato
    Bruger
    761 indlæg

Hejsa.

Jeg oververjer at købe F1 2017, Forza 7 eller Project Cars 2. Jeg har et meget gammelt Logitech Driving Force EX liggende et eller andet sted i rodet. Er der nogen herinde der har en idé om det vil virke til de nye spil?

Desuden kunne jeg godt bruge nogle for og imod på Forza 7 og Project Cars 2. Har desværre ikke penge til begge to.

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Had
    Bruger
    2.502 indlæg

Jeg er ved at preloade project cars 2 via steam. Efter weekenden kan du få tilbagemelding på det spil. Men min store favorit er i øjeblikket Assetto Corsa. Wow, høj kvalitet fra udviklerne, og en lige så fantastisk modding community.
    Spiller i øvrigt med Logitech g29

Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance

Deadmeat
    Bruger
    4.590 indlæg

#0: Svaret omkring valg af spil afhænger lidt af, hvilket slags bilspil du kigger efter.

Forza 7 må forventes at blive mere arcade agtigt end hvad Project Cars 2 vil kunne indstilles til. PG2 udkommer i morgen – så kan du jo begynde at se nogen anmeldelser på nettet.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Chrism
    Moderator
    5.566 indlæg

Jeg har en anmeldelse på vej af PC2. Min PS4 brød dog sammen i forbindelse med et lynnedslag ved søndagens uvejr i København (for satan der var knald på), så min oprindelige plan om at have anmeldelsen klar til den kommende weekend, røg desværre i vasken. 10 timers spil ud i lokummet, fordi jeg er et fjols til at gemme save files online.

Spillet er virkelig godt, men har nogle graverende fejl som forhåbentlig bliver patchet hurtigt, så jeg synes under alle omstændigheder du skal vente til Forza 7 også er ude, og så vurdere indtrykkene efter det.

Tillid er godt, kontrol er bedre, razzia er bedst!

Noztra
    Bruger
    944 indlæg

#3 Jeg vil sige at hvis Forza 7 demoen er repræsentativ for det fulde spil, så er det ikke imponerende..

Chrism
    Moderator
    5.566 indlæg

#4 – Jeg har ikke selv haft Forza 7 i hænderne, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg tror dog #1 har en fair antagelse om at Forza kommer til at være mere arcade-præget, mens PC2 er rendyrket sim.

Tillid er godt, kontrol er bedre, razzia er bedst!

Deadmeat
    Bruger
    4.590 indlæg

#5: nu udfordrer du skæbnen. om lidt så kommer iracing og AC folket rendende og lanmetæver dig over den udtalelse

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Had
    Bruger
    2.502 indlæg

<— AC fanboi siger intet før han har brugt en weekend med PC2 Har jeg nævnt AC er et fedt spil?

SapowiTz
    Bruger
    1.744 indlæg

Svært at få det bedste af alt i eet! Køber selv primært pga. Endurance klassen skulle være fed, fleksible dæk, bedre ffb end pC1 og sidst men ikke mindst LiveTrack 3.0 … alt slags vejr og natkørsel!

Assetto er helt fantastisk imo men hvorfor udelukke noget der tilbyder andre features…

Jeg vil hellere spise her!

Had
    Bruger
    2.502 indlæg

Jeg ser meget frem til Endurance / GT klassen i PC2. Men AC er satme også nogen svin, sådan at sende Schumachers 2004 Ferrari på gaden lige før launch af PC2. Er du tosset, hvor er den vild den bil.

SapowiTz
    Bruger
    1.744 indlæg

#9 Mente egentligt Endurance Multiclass Prototype og GT-E. Har hørt at det skulle virke ret godt i pC2

Jeg vil hellere spise her!

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.