lørdag, november 25, 2017

Quake3 S3 baner

Daily Rush Debat Spil Quake Quake3 S3 baner

  • Forfatter
    Emne
  • #0

    Sven_Bent
    Bruger
    25.087 indlæg
    Offline

    jeg elder efter en pakke af baner til Quake3 som blev udgivet i samarbejde med S3 og diamond multimedia tror jeg det var.
    De havde high texture for at vise hvordan texture comprimering virkede paa s3 ( de var det foerste med det)

    Nu hvor jeg er nostalgi gerne vil proeve dem igen kan jeg simpelthen ikke finde dem.

    Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

Viser 3 kommentarer - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #1

    NightBreaker
    Bruger
    6.093 indlæg
    Offline

    Tror sgu ikke lige jeg har den, har ellers en masse af det gammel q3 men ikke lige den.

    #2

    anders-cold
    Bruger
    4.399 indlæg
    Offline

    #0: Havde Quake III S3 MeTaL-understøttelse? Det anede jeg ikke. Unreal Tournament kørte dog vildt fedt på Savage4-kortet under den API og havde textures, der var nogle år forud for nVidia- og 3Dfx-standard dengang.

    Kill the headlights and put it in neutral!

    #3

    Sven_Bent
    Bruger
    25.087 indlæg
    Offline

    #2
    jeg tror ikke den havde metal understoettelse. og de skulel bruges en bestme quake3.exe fra S3 for at kunne undytte de komprimre textures

    Jeg fandt dog banerne her

    https://lvlworld.com/review/The%20Crossroads

    den og de naeste 6 paa listen er de 7 Diamon Multimedia baner. (S3 opkeobet dem)

    Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

Viser 3 kommentarer - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.