tirsdag, oktober 22, 2019

ps4 – Er Heavy Rain & Beyond 128,- værd?

Daily Rush Debat Spil ps4 – Er Heavy Rain & Beyond 128,- værd?

• Forfatter
    Emne

Octo
    Bruger
    1.140 indlæg

Har aldrig spillet dem, men hørt en del om dem en del år tilbage. Er de værd at spille her i 2018?

En bundle til ps4 er på tilbud lige nu – tænker jeg kan købe den mens jeg har 14 dages plus på prøve.
    https://store.playstation.com/da-dk/product/EP9000-CUSA00511_00-HRBTSCOLLECTION1

• Dette indlæg blev ændret for 10 måneder, 2 uger siden af  Octo.
    • Dette indlæg blev ændret for 10 måneder, 2 uger siden af  Octo.
Viser 12 kommentarer - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kazzi
    Bruger
    234 indlæg

Ville sige helt klart men er mange meninger om de spil, har du spillet fahrenheit? lidt i samme stil.

Hvis du køber og kan lide dem så check Detroit: Become Human også.

Pjulledk
    Bruger
    602 indlæg

Heavy rain er helt klart hvis altså du er klar på at være mega deprimeret imens du spiller det.

Spillet er virkelig trykkende og sørgeligt så meget at man får det helt dårligt nogen gange.

Ved godt det lyder dårligt men det er det ikke spillet er på min top 10 af bedste playstation 3 spil nogensinde😃

Beyond two souls er underligt og kedeligt efter min mening

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

• Denne kommentar blev ændret for 10 måneder, 2 uger siden af  Pjulledk.

Paxdk
    Bruger
    1.926 indlæg

Af de to synes jeg klart bedst om Heavy Rain, men ja, det er absolut værd at købe dem hvis du som #1 også skriver, kan lide spil som Fahrenheit, Life is Strange osv.

Her burde du også helt klart købe Detroit: Become Human, som klart er deres bedste spil efter min mening.

"Smokey my friend, you're entering a world of pain..." -Walter Sobchak.

Chukie
    Bruger
    1.569 indlæg

Heavy Rain er virkelig slow pace. Virkelig

Pro_Olaf
    Bruger
    524 indlæg

Hvis du stadig er i tvivl, så download demoen til Detroit: Become Human. Kan du lide det, så kan du trygt købe de 2 spil.

Krael
    Bruger
    2.362 indlæg

+1 for Heavy Rain.

woet
    Bruger
    305 indlæg

Jah Heavy Rain er et godt spil, man bliver dog sindssyg over styringen et par gange i spillet. Medmindre de har fikset det :p

Pro_Olaf
    Bruger
    524 indlæg

I øvrigt sælger CDON det til samme pris, uanset om du er PS+ eller ej – kan jo være at du hellere vil have det fysiske eksemplar:
    CDON vinterkampagne PS4

Octo
    Bruger
    1.140 indlæg

Tak til alle. Snupper i hvert fald Heavy Rain efter jeres anbefalinger. Overvejer Beyond.

#8 Der kommer dog fragt på 29,- oven i, men tak for heads up – det er værd at overveje en fysisk.

Jazzgnuen
    Bruger
    2.943 indlæg

Husk når du går i gang, så sæt sværhedsgraden op, og reload ikke hvis du fejler et minigame, det er sjovt at følge hvordan historien ændre sig uventet. Jeg er så nok den eneste herinde der var meget positivt stemt over Beyond, men jeg er virkelig også en sucker for den type spil.

A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure.

Drixx
    Bruger
    2.782 indlæg

Heavy rain er genialt.

Et helt almindeligt fyr

space-fractal
    Bruger
    230 indlæg

har ikke spillet Heavy Rain ret meget . Det kan godt være lidt tungt, men BEYOND: Two Souls er også virkeligt lækkert lavet, det fik jeg gennemført. Det er en lidt anden gameplay der. Det er anbefaling fra min side.

Viser 12 kommentarer - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.