tirsdag, oktober 17, 2017

Premier League 17/18

Daily Rush Debat Sport Premier League 17/18

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

Yes, så er vi igang endnu engang.

United i top 3, tak! Men det bliver ikke nemt. Der er mange om buddet i år.

Hvad er jeres forventninger til sæsonen?

Der er masser af fut i den første kamp indtil videre.:D

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 43 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kenkari
    Bruger
    4.679 indlæg

1. City
    2. Tottenham
    3. Liverpool
    4. Chelsea
    5. United
    6. Everton
    7. Arsenal

Og ja, Arsenal får ikke europæisk i næste sæson, og wenger bliver fyret. Det er nu det sker

Stay Loyal - Forget Royal

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

Hvis man havde drukket et shot, hver gang Jan Mølby har svinet Welbeck, så ville man være halvsnalret nu.

#1 Hov hov, hvad laver United uden for top 4?

kenkari
    Bruger
    4.679 indlæg

#2: De er lige præcis hvor de skal være. Der er slet ingen respekt i klubben mere, som der var under Ferguson, og de er kommet på lige fod med alle de andre købeklubbet, som måske kan spytte et talent eller to ud hvert femte år. Der er ingen egen avl, og ingen respekt mere.

Og ja, jeg er kamp frustreret over hele Coutinho affæren. Lad nu den dreng være i fred, så han kan koncentrere sig om at spille bold som han skal. Bum

kenkari
    Bruger
    4.679 indlæg

Altså, hvis åbningskampen har noget at sige for spændingen i denne her sæson, så får jeg da et hjerteanfald inden efterårsferien

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

Haha, der var sgu tjubang fra første kamp!

Jeg elsker Premier League.:D

Thormam
    Bruger
    3.936 indlæg

Hvis i mangler et spil til PL og Champions League – så har jeg gang i lidt kodning til et point spil, hvor man blot skal bette på resultater på kampene og så får man tildelt point.
    Fodboldtosser fra DR er velkomne det er i beta og jeg + en anden opgradere det snart til angular. Det er pt. lavet i .net

http://www.imodalleodds.dk
    point.docx

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Thormam.

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

7 mål i første kamp, 6 mål i anden, Chelsea er ved at tabe og Huddersfield Town er ved at vinde. Det bliver en vild sæson.:D

kenkari
    Bruger
    4.679 indlæg

Det er jo helt grotesk at Burnley er ved at vinde med 3 over Chelski. Men så igen, er det ikke også hvad vi som fans sukker efter. At der kommer nogle andre boller på suppen

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

Så er Chelsea reduceret til 9 mand.:D

Selvom han ikke længere er i United, så glæder det mig, at Rooney har scoret. Jeg under ham masser af succes i Everton. Bare ikke mod United.;)

Fuzzi
    Bruger
    1.041 indlæg

sikke en dejlig fodbold dag. Liverpool mister point Chelsea taber kunne city så også bare lige dumme sig

Timberjim
    Bruger
    3.632 indlæg

Skønt med Tottenham-sejr. Og hold nu op, hvor er Eriksen bare en god fodboldspiller. Et af fodboldverdenens bedste overblik, træffer næsten udelukkende fornuftige beslutninger og en fantastisk sparketeknik. Barcelona bør glemme alt om Coutinho og i stedet gå all-in på Eriksen. Langt bedre fodboldspiller.

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

Dejlig sejr til United! Så er det forhåbentlig enden på alle de hjemmebanekomplekser, de havde i sidste sæson.

Mythos
    Bruger
    163 indlæg

Det bedste ved PL er altid uforudsigeligheden og de mange gode hold, så det vil være umuligt at lave en top5 for mig lige nu, skal nok se et par kampe først.

Jeg håber selvfølgelig på, at Arsenal havner i top4 igen, og med de gode indkøb de har foretaget, kunne jeg godt se det ske, så længe de får styr på bagkæden og hr. Sanchez!

VampiricEye
    Bruger
    21.683 indlæg

United kan åbenbart kun vinde 4-0.:D De spillede godt nok ikke til det i dag, efter min mening. Men jeg klager naturligvis ikke.;) Jeg ved godt, at mange vil mene, at de to første kampe har været imod modstandere, som United også bare skulle slå. Men set i lyset af, hvor meget bøvl nogle af de andre store klubber har haft med nogle af de mindre klubber, så er det svært ikke at være rigtig godt tilfreds med de to sejre.

kenkari
    Bruger
    4.679 indlæg

#14: prøv nu og hør. Jeg sad og så Liverpool kampen. Det hold kan bare IKKE spille ordentligt mod små hold. Med alle de chancer blev det kun 1 mål.. skod

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 43 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.