søndag, november 18, 2018

Pokémon Go 2018

Daily Rush Debat Spil Pokémon Go 2018

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

Hvad så, er der nogen af jer, der stadig spiller?:) Jeg er for nylig startet igen, da et par af mine venner også startede igen. Jeg havde ellers været helt væk fra det i et halvt år, og de sidste måneder før det var det vist så som så, hvor meget jeg spillede. Det var jo koldt.:D

Anyways, jeg synes egentlig, de har fået tilføjet en del fede ting efterhånden. Der er noget mere kød på end i starten.:) Og så ved jeg ikke, om det bare tilfældigvis er nu her, men der er også en del events, så der ofte er noget nyt at gå op i. I morgen fra 11-14 er der eksempelvis Zapdos raids en masse.:)

Vennekoder:

VampiricEye: 5679 9984 5777
    Superknys: 3358 1591 2902
    Almighty_Me: 5616 7390 4509

DR's uofficielle Nintendo-redaktør

Viser 10 kommentarer - 76 til 85 (af 85 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Superknys
    Bruger
    2.519 indlæg

Det er endnu ikke lykkedes mig at finde en endnu. Til gengæld fangede jeg to Ponyta, en Cubone og en Plusle i den her uge, alle shiny udgaver

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#76 Jeg mangler stadig Plusle. Og da der var overflod af Ponyta og Cubone, fik jeg desværre kun en enkelt Ponyta og ingen Cubone. Øv øv.

dinirex
    Bruger
    167 indlæg

Vennekode: 8949 6888 7559

Husk at der er community day imorgen.

Pokémon GO’s November Community Day will feature Cyndaquil, the Generation II FIRE type starter “Fire Mouse Pokémon”.
    As with previous Community Days, the exclusive move is not yet confirmed, but will most likely be Blast Burn FIRE, its signature move. It is also confirmed to only
    be obtainable by evolving a Quilava during the event to an Typhlosion. Along with this, we see the first instance of a Community Day featuring two bonuses, 2x Catch XP and 2x Catch Stardust.
    As far as shiny forms go, we can expect to see Shiny Cyndaquil available upon starting the event, and I think the best way we can describe its shiny variation,
    is by calling it overcooked.
    Info fra:
    https://pokemongohub.net/post/news/november-community-day-cyndaquil-2x-catch-xp-stardust/

• Denne kommentar blev ændret for 1 uge, 1 dag siden af  dinirex.

aff3
    Bruger
    3.141 indlæg

Nogen der har lyst til et hurtigt trade? Det skal bare være noget random, da jeg har 1 stk. trade i en quest. 😁

edit: Nevermind. Fandt lige ud af man skal stå ved siden af hinanden.

#78 added.

DER KOMMER SPYD!

• Denne kommentar blev ændret for 1 uge, 1 dag siden af  aff3.
    • Denne kommentar blev ændret for 1 uge, 1 dag siden af  aff3.

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#79 Har du tilføjet os andre?:)

aff3
    Bruger
    3.141 indlæg

#80 Yep, mener jeg har alle dem der står i #0

DER KOMMER SPYD!

Superknys
    Bruger
    2.519 indlæg

Hvordan gik det for folk med Cyndaquil Community Day i dag? Jeg fik selv fanget omkring 90, hvoraf de tre af dem var shiny, så jeg er tilfreds! Præcis nok til alle Cyndaquil + de to udviklinger

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#82 Jeg tror ikke, at jeg fik fanget mere end 50-60 stykker, men jeg fik heldigvis også 3 shinies, så jeg har til alle tre trin.:) Og så byttede jeg mig til en 96IV lucky Cyndaquil forleden, som også blev udviklet hele vejen. Så en godkendt community day.:)

kamala
    Bruger
    451 indlæg

Havde slet ikke tid igår. Var inviteret til 5 års fødselsdag kl. 10.30. Så det var lidt crap, men det går nok.

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

Sikke en dejlig dag, det er i dag. Jeg har endelig fået et pokestop, jeg kan nå fra min sofa.:D

Viser 10 kommentarer - 76 til 85 (af 85 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.