torsdag, august 16, 2018

Pokémon Go 2018

Daily Rush Debat Spil Pokémon Go 2018

• Dette indlæg indeholder 29 kommentarer, har 10 deltagere og blev senest opdateret af  Carl for 3 uger siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    23.609 indlæg

Hvad så, er der nogen af jer, der stadig spiller?:) Jeg er for nylig startet igen, da et par af mine venner også startede igen. Jeg havde ellers været helt væk fra det i et halvt år, og de sidste måneder før det var det vist så som så, hvor meget jeg spillede. Det var jo koldt.:D

Anyways, jeg synes egentlig, de har fået tilføjet en del fede ting efterhånden. Der er noget mere kød på end i starten.:) Og så ved jeg ikke, om det bare tilfældigvis er nu her, men der er også en del events, så der ofte er noget nyt at gå op i. I morgen fra 11-14 er der eksempelvis Zapdos raids en masse.:)

Vennekoder:

VampiricEye: 5679 9984 5777
    Superknys: 3358 1591 2902
    Almighty_Me: 5616 7390 4509

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 14 kommentarer - 16 til 29 (af 29 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    23.609 indlæg

Jeg har tilføjet min vennekode i #0, hvis nogen vil være buddies.:) Man kan give hinanden items hver dag i gaver (inkl. specielle æg), og man får XP, når ens friendship level stiger.:) Jeg giver gaver hver dag.:D Hvis I skriver jeres egne vennekoder, så skal jeg nok tilføje dem til #0 også.

#15 Hvorfor lyver du? Der er tydeligvis stadig nogle herinde, der spiller det. Slemme Jacques!

Superknys
    Bruger
    2.502 indlæg

Jeg mangler selv de tre legendary fugle, Mew, Mewtwo, Kangaskhan og Tauros. Jeg har på et tidspunkt fanget Farfetch’d et sted i Aalborg, så den må have migreret rundt på et tidspunkt.

Hvordan fungerer det med legendary raids? Skal man bruge EX pass, eller var det kun til Mewtwo? Håber da jeg kan fange en Zapdos i dag.

Jeg har smidt dig en request. Min friend code er: 3358 1591 2902

Almighty_Me
    Bruger
    609 indlæg

Hopper stadigvæk ind engang imellem. De nye pokemons er dog lidt irriterende!

Vennekode 5616 7390 4509

Peace

Jacques
    Bruger
    9.645 indlæg

#16, for at citere Terkels far:

Ææh, nej.

Bye with a warmly hugs

kamala
    Bruger
    437 indlæg

Det var sgu en god dag med zapdos idag. Fik en enkelt shiny og så dukkede der også en IV 100 op som jeg også fik nakket.
    Fik fanget 9 ialt ud af 12/13

Superknys
    Bruger
    2.502 indlæg

Jeg er ret tilfreds med min Zapdos dag også. En enkelt Shiny og 5 almindelige Zapdos, en shitload XP og nogen nye Alolan Pokemon også.

VampiricEye
    Bruger
    23.609 indlæg

Jeg er også godt tilfreds med dagens høst. Jeg nåede 15 raids. Af dem blev de 12 fanget, og 2 af dem var shiny.:) Vi var et sted mellem 60-80 mennesker, der hvor jeg startede. Jeg endte med at være i en gruppe, hvor vi var en 10 stykker, og det var rigtig hyggeligt.:) Der var desværre en enkelt i gruppen, der ikke fik en shiny.

#17 Legendary raids er åbne for alle.:) Det er kun Mewtwo, der kræver en særlig invitation. Jeg håber, at dagens raids udløser en EX raid invitation.

#20 Nice med 100% IV!

VampiricEye
    Bruger
    23.609 indlæg

Har vi egentlig nogen level 40 her på DR? Jeg blev selv level 35 i går. Det er totalt set 6 mio XP. Så er der kun 14 mio XP til level 40.:D

Superknys
    Bruger
    2.502 indlæg

Jeg er selv meget tæt på lvl 30, så det går lige så stille derope af

Carl
    Bruger
    1.866 indlæg

#14 du er meget velkommen der er sket meget her Borup hvad angår pokemon go.
    Og der kommer til at ske mere i den kommende tid.

Psn id @ Luthorson.

VampiricEye
    Bruger
    23.609 indlæg

#24 Hvor mange millioner er det?

Fisker
    Bruger
    11.510 indlæg

2 millioner

VampiricEye
    Bruger
    23.609 indlæg

Wooo, jeg har fået min første invitation til et EX raid.:D Lørdag d. 4. august. Forhåbentlig får jeg fingre i Mewtwo, så jeg ikke skal tænke på den mere.:)

Carl
    Bruger
    1.866 indlæg

#28 Gz. Jeg er ikke nået der til endnu desværre 😁

Psn id @ Luthorson.

Viser 14 kommentarer - 16 til 29 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.