søndag, november 18, 2018

Pokémon Go 2018

Daily Rush Debat Spil Pokémon Go 2018

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

Hvad så, er der nogen af jer, der stadig spiller?:) Jeg er for nylig startet igen, da et par af mine venner også startede igen. Jeg havde ellers været helt væk fra det i et halvt år, og de sidste måneder før det var det vist så som så, hvor meget jeg spillede. Det var jo koldt.:D

Anyways, jeg synes egentlig, de har fået tilføjet en del fede ting efterhånden. Der er noget mere kød på end i starten.:) Og så ved jeg ikke, om det bare tilfældigvis er nu her, men der er også en del events, så der ofte er noget nyt at gå op i. I morgen fra 11-14 er der eksempelvis Zapdos raids en masse.:)

Vennekoder:

VampiricEye: 5679 9984 5777
    Superknys: 3358 1591 2902
    Almighty_Me: 5616 7390 4509

DR's uofficielle Nintendo-redaktør

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 85 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Phonetic
    Admin
    23.733 indlæg

Mine venners unger er i hver fald begyndt at spille igen, så lader til at folk har fat i det igen

Daily Rush Head Honcho

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#1 Jeg støder på folk i alle aldre, når jeg er på raid. Og det virker egentlig generelt som om, at der er ret godt liv i community’et.:)

Jeg bor selv i Viby J, og her er der i hvert fald mange aktive spillere.

OhnoNono
    Bruger
    227 indlæg

Min kone spiller det ofte og jeg spiller da også af og til. Lige for tiden skal jeg da lige klare en quest om dagen – så jeg kan få fanget mig en god Snorlax

Når vi har min kone’s datter, så spiller hun også med. Så er der også noget nostalgi og barnedrøm i det. Jeg husker da tydeligt, at da jeg spillede Pokémon Blue som 10-11 årig på min Gameboy og drømte at man kunne blive Pokémon mester IRL. Det kan man nu og det rammer lige i mit indre barn.

Jeg er her bare...

Fisker
    Bruger
    11.561 indlæg

Selvfølgelig, skal da samle min Eevee shiny samling til Let’s Go.

kamala
    Bruger
    451 indlæg

Yes herhjemme hænger vi stadig på. Men det kommer gerne i bølger som nu det er sommer.
    Herhjemme skal vi alle ud og fange en masse Zapdos i morgen. Var med for er par uger siden, da der var Articuno der stod på menuen der var meget hyggeligt.

Var til EX raid idag, der var sgu også super. Der var bagt kage og alt muligt, så er lille hyggeligt community.

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#3 Hehe, jeg laver også minimum én Field Research om dagen, så jeg kan få mit stempel.:D

#4 Kan man få shiny Eevee?!

#5 Det lyder hyggeligt.:) Jeg har stadig til gode at være til et EX Raid.

Fisker
    Bruger
    11.561 indlæg

#6 Sandsynligvis ved Eevee eventet

kamala
    Bruger
    451 indlæg

#6 yes det er eevee dag den 11 og 12 august med event fra 11-14 begge dage. Og der kan du fange dem som shiny også.

PBT
    Admin
    1.912 indlæg

Er også begyndt at spille lidt igen. Har været væk fra det et godt stykke tid, og spillet er helt klart forbedret på den tid.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#7 & #8 I har nok ret. Det er sandsynligt, at der kommer en shiny i den forbindelse.:)

Superknys
    Bruger
    2.519 indlæg

Jep, jeg er også hoppet for alvor med på bølgen igen. Jeg har ikke haft det lagt helt væk, men det har været småt med spil i de kolde måneder.

Efter jeg i dag både fangede Dodrio og udviklede mig til en Hitmonchan, mangler jeg “kun” 7 af de originale 151 for at have alle

VampiricEye
    Bruger
    24.029 indlæg

#11 Nice! Jeg har 146 fra Kanto. Jeg mangler 3, der ikke kan fås i Danmark. Og så må de sidste to være Mew og Mewtwo. Dem arbejdes der stille og roligt på.:)

Carl
    Bruger
    1.928 indlæg

Jeg spiller det også stadig med små pauser indimellem.
    Også spiller jeg ingress og er ved at være lvl 10, så jeg kan begynde at lave portaler som så bliver til pokestops og gyms i Pokémon.
    Her i Borup havde vi 3 stops og 2 gyms for ca. 2 måneder siden. Nu har vi ca. 13-15 stops og 7 gyms. Det er en nice udvikling 😁

Psn id @ Luthorson.

kamala
    Bruger
    451 indlæg

#13 Ahh borup, så bor du lige om hjørnet. Bor selv i Kværkeby lige uden for Ringsted. 1 stop og 1 gym her i byen, så må til Ringsted hver gang. Kunne være jeg skulle køre til borup en dag i ferien og checke ud.

Jacques
    Bruger
    9.761 indlæg

Nej.

Bye with a warmly hugs

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 85 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.