onsdag, januar 27, 2021

Parkering Tusindårsskoven (Ed Sheeran 28 juli 2019)

Daily Rush Debat Off-topic Parkering Tusindårsskoven (Ed Sheeran 28 juli 2019)

• Forfatter
    Emne

bayou
    Bruger
    1.887 indlæg

Hejsa,

Min bedre halvdel og et par venner, samt jeg, skal til Ed Sheeran i Tusindårsskoven søndag d. 28 juli.

Jeg kender dog intet til Odense som by, eller deres infrastruktur. Jeg bor selv på Sjælland, og overvejer derfor hvad der er bedst i transport til / fra koncerten. Optimalt ville jeg helst vælge bilen, men aner dog intet omkring parkering tæt ved Tusindårsskoven – særligt ikke når 43.000 andre også kommer på besøg den dag!

Er der nogen herinde fra Odense eller omegn, eller blot med erfaring fra lignende store koncerter derude, der kan give mig et tip eller 2 omkring kørsel dertil, og hvor man eventuelt realistisk kan parkere bilen? (i rimelig gå afstand til indgangen)

På forhånd tak!

"People laugh at me because I'm different, I laugh at them because they're all the same."

Viser 4 kommentarer - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Psykopat-Asiat
    Bruger
    1.332 indlæg

Jeg bor i Odense.

Medmindre de åbner op for parkering på dyrskuepladsen (tæt på), så vil jeg foretrække offentligt transport. Der er ingen parkeringspladser i nærheden ellers.

Jeg vil næsten gætte på, at der kommer en ordning med shuttlebus fra banegården, for der er rigtig langt at gå.

I'm so smart...S-M-R-T!

NeoCorteX
    Bruger
    332 indlæg

Hvis der som #1 nævner kommer til at kører nogen shuttle buser, hvilket ikke er utænkeligt, så ville jeg stille bilen i Odeon parkeringskælderen som ligger lige ved banegården og så tage bussen derud. Parkering er gratis der efter 14.00 i weekenderne.

bayou
    Bruger
    1.887 indlæg

Tak for jeres feedback, jeg ved man kan købe bus direkte ud til pladsen fra hele landet nu, den løsning overvejer vi.

Jeg har kontaktet ticketmaster for info, dog har de ikke givet lyd fra sig endnu.

"People laugh at me because I'm different, I laugh at them because they're all the same."

costanza
    Bruger
    1.659 indlæg

#3 – Hvorfor ikke tage toget til byen om formiddagen, gå en tur, drikke et par øl eller drinks og derefter tage en bus derud? Der plejer at være en kanonfed stemning i byen, når de her store koncerter trækker så mange mennesker til en i forvejen dejlig by.

En af de bedste brugere af Daily Rush nogensinde. Oprettet som profil nummer 16 den 25. april 2000. Lowly dog! Bow your head! Kneel and worship at the feet of costanza!

Viser 4 kommentarer - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.