tirsdag, marts 26, 2019

Oscar 2019

Daily Rush Debat Film & TV Oscar 2019

• Dette indlæg indeholder 26 kommentarer, har 11 deltagere og blev senest opdateret af  Elleve for 4 uger siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Så er det i nat, det går løs, og jeg skal vanen tro i biffen og se det. Vi lægger ud med Green Book som opvarmning. Er der andre af jer, der skal se det i nat?

Der køres uden vært for første gang siden 1989. Dengang skete dette: https://www.youtube.com/watch?v=9mronRVvdmw

Manden bag arbejdede aldrig i Hollywood igen…

Nintendoredaktør

Viser 11 kommentarer - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Helt i orden, at Green Book ender med at snuppe bedste film.:)

Nintendoredaktør

johbe
    Bruger
    9.393 indlæg

SÅ fortjent en vinder af bedste film.

Og ja, Colmans tale var til historiebøgerne. Dejlig spontan

Same shit, different day.

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Det er dog stadig pinligt, at Black Panther var nomineret til bedste film. Den er ikke engang i top-10 blandt MCU-filmene.

Og Celine Dion blev snydt. Hun fortjente en nominering for Ashes fra Deadpool 2.

Nintendoredaktør

Nioxic
    Bruger
    17.407 indlæg

slet ikke

jeg er faktisk lidt ligeglad med hvad andre folk synes om de film jeg kan lide..

men jeg blev da lidt nysgerrig på hvordan de gør nu der ikke er en host? (eller er der kommet en alligevel?)

http://www.reddit.com/r/random/

Ixnatifual
    Bruger
    2.029 indlæg

#18 Jeg synes Black Panther var middelmådig.

PBT
    Admin
    2.045 indlæg

Og bedste animerede film til Spider-Man: Into the Spider-Verse Den er super god. Hvis I ikke har set den endnu, så snyd ikke jer selv for den oplevelse.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Canis_Lupus
    Bruger
    2.276 indlæg

Jeg synes det er helt fint med Oscars til Black Panther, synes sku det var en fed film.
    En dejlig frisk pust, i en tid hvor stort set alle de der Marvel Superhelte film minder 90% om hinanden, der var BP meget anderledes.

Især Skurken var rigtig godt skruetsammen, hvor igen i de fleste Marvel film, der
    er skurkene ikke særlig interessante (på film).. De bedste indtil videre har været Loke og Thanos, men resten af dem kan jeg ikke engang huske navnene på.. (lige før) så kedelige har de været.

Men altså at the end of the day er de Marvel film
    De er lysår tilbage, når vi sammenligner med Nolan’s Batman film, og Heath Ledgers Oscar vindende rolle som Jokeren.

#SHOTSFIRED!

• Denne kommentar blev ændret for 4 uger siden af  Canis_Lupus.

Elleve
    Bruger
    3.768 indlæg

Da ingen i tråden endnu har nævnt “The Favourite” vil jeg gerne anbefale den (Oscar for bedste kvindelige hovedrolle). Den er ret sjov men også med et twist af seriøsitet over det trekant drama der udfolder sig.
    Fedt at Rami Malek vandt. Han er nok min yndligs skuespiller sammen med Tom Hanks.
    Green Book er fantastisk. En rigtig feel good movie på sådan en lidt anti agtig måde

"You are the owner and operator of your own brain"

• Denne kommentar blev ændret for 4 uger siden af  Elleve.

Kwanza
    Bruger
    5.359 indlæg

Jeg er glad for at Free Solo vandt. Alex Honnold er den sejeste, der nogensinde har været til stede ved en oscaruddeling.

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

#23 Colmans tale var bedre end filmen, hun vandt for.;)

Nintendoredaktør

Elleve
    Bruger
    3.768 indlæg

#25 Ja den havde hun ikke lige set komme. Fantastisk tale

"You are the owner and operator of your own brain"

Viser 11 kommentarer - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.