tirsdag, marts 26, 2019

Oscar 2019

Daily Rush Debat Film & TV Oscar 2019

• Dette indlæg indeholder 26 kommentarer, har 11 deltagere og blev senest opdateret af  Elleve for 4 uger siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Så er det i nat, det går løs, og jeg skal vanen tro i biffen og se det. Vi lægger ud med Green Book som opvarmning. Er der andre af jer, der skal se det i nat?

Der køres uden vært for første gang siden 1989. Dengang skete dette: https://www.youtube.com/watch?v=9mronRVvdmw

Manden bag arbejdede aldrig i Hollywood igen…

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kenkari
    Bruger
    4.957 indlæg

Det er jo kun uden værter i år, fordi krænkelseskulturen har sit massive indtog i år.

Stay Loyal - Forget Royal

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

#1 Det skete allerede for flere år siden, så det er der intet nyt i, desværre. Politiske budskaber har altid været en del af Oscar, men de sidste to år har det kammet alt for meget over med Trump og #metoo. Så de har næsten glemt, at det faktisk også er et underholdningsshow. Selvom jeg ikke har noget at basere det håb på, så krydser jeg virkelig fingre for, at der bliver plads til bare en smule mere underholdning i år. Nu må vi se.

Jeg kommer også til at sidde i en sal, der kun er halvt fyldt. For få år siden var salen fyldt, og der blev åbnet en sal nummer to, så der kunne være plads til endnu flere mennesker. Publikumsinteressen er drastisk nedadgående.

Nintendoredaktør

kenkari
    Bruger
    4.957 indlæg

Det er da klart den er nedafgående, især når de vælger at uddele priser i reklamepauserne, sådan at folk bag skærmen ikke får det hele med

Stay Loyal - Forget Royal

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

#3 Der var tale om uddeling af priser i fire af de mindre kategorier for at korte showet ned. Men bare rolig, den plan er skrottet igen. Så vi får uddelingen af alle 24 priser direkte. Ganske som vi plejer.:)

Nintendoredaktør

johbe
    Bruger
    9.393 indlæg

Skal se det. Gør jeg altid

Har set Green Book, BlacKkKlansman, Bohemian Rhapsody, Can you ever Forgive me, Green Book, Vice og A Star is Born.

Det er et STÆRKT felt i år.

Same shit, different day.

Chukie
    Bruger
    1.550 indlæg

De skulle lave en kategori der hed ‘mest originale film’

Superknys
    Bruger
    2.526 indlæg

Ud af Bedste Film kategorien mangler jeg at se Vice og Roma. Ud af de andre vil jeg give den til Green Book. Det synes jeg var en virkelig god film, med fantastiske præstationer af Viggo Mortensen og Mahershala Ali. De havde ekstremt god kemi.

johbe
    Bruger
    9.393 indlæg

Er selv til Green Book som bedste film, Viggo som bedste hovedrolle og Mahershala som bedste birolle.

Blandt kvinderne er jeg til Lady gaga for bedste hovedrolle og Amy Adams i bedste birolle.

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Så er vi færdige med Green Book. Fremragende film.:) Viggo er god som altid, men han vinder nok ikke. Han fik jo sagt n-ordet i et interview…

Nintendoredaktør

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

To til Black Panther allerede. Det bliver en lang nat…

Nintendoredaktør

johbe
    Bruger
    9.393 indlæg

Politik styrer efterhånden agendaen 100%.

johbe
    Bruger
    9.393 indlæg

Fandeme fortjent af Mahershala, og fedt at Bohemian nuppede begge statuer for lyd samt den for editing.

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Så fik vi lige en “motherfucking” fra Spike Lee.:D

Nintendoredaktør

johbe
    Bruger
    9.393 indlæg

Meget fortjent af Rami

VampiricEye
    Bruger
    24.443 indlæg

Haha, grineren takketale af Olivia Colman.:D

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.