fredag, december 14, 2018

Ønsker jul 2018?

Daily Rush Debat Off-topic Ønsker jul 2018?

• Dette indlæg indeholder 42 kommentarer, har 34 deltagere og blev senest opdateret af  wolfii for 1 uge siden.
  • Forfatter
    Emne

bayou
    Bruger
    1.887 indlæg

Hejsa,

Jeg mangler lidt inspiration til julen i år, hvad har i på listen i år?

Personligt er min liste lidt tam indtil videre, den består af teæningstøj / udstyr, god of war, også lidt duftevand…

"People laugh at me because I'm different, I laugh at them because they're all the same."

Viser 12 kommentarer - 31 til 42 (af 42 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Nickell
    Bruger
    3.813 indlæg

Jeg ønskede mig Forza Motorsport 7. Jeg skrev til min bror, at det var på udsalg digitalt. I går fik jeg så denne besked fra ham;

“Glædelig jul. Du har åbenbart fået din julegave nu. Lorte Microsoft system”.

Kort tid efter tikkede der en mail ind fra Microsoft om, at en eller anden havde købt et spil til mig.

Kan man virkelig ikke købe et digitalt spil som gave og udskyde afsendelsen til modtageren? Hvordan giver man hinanden spil på Steam?

Jeg synes jo, at ovenstående mulighed burde være essentiel i alle digitale spilbutikker!

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Amelia1
    Bruger
    1 indlæg

Jeg vil have en ny taske og julepynt

Nickell
    Bruger
    3.813 indlæg

#35: og billetter til Justin Bieber?

Velkommen til DR, ungmø.

Krisp
    Bruger
    4.963 indlæg

#34: Jeg tror ikke der er nogen digitale spil platforme som kan det du efterspørger. Mener heller ikke Steam kan.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Munchkim
    Bruger
    887 indlæg

Rollespil:
    Dragon Age Core Rulebook
    Starfinder Core Rulebook

Bøger:
    Was Superman a Spy?: And Other Comic Book Legends Revealed

Tegneserier:
    De resterende hæfter i min Deadpool Classic samling.
    Girl Genius Vol 3+

Brætspil:
    Quarriors

Køkken:
    Santoku-køkkenknive

Tech og gadgets:
    Roccat Vulcan 120 Aimo

If idiots could fly, Battle.net would be an airport!

Nickell
    Bruger
    3.813 indlæg

#37: æv, tak for svar.

Danniella
    Bruger
    1 indlæg

Giv mig min Hårfjerning i København hos min favorit kosmetolog og jeg er glad!

Elsker mode, skønhed og Fifa19

kenkari
    Bruger
    4.893 indlæg

Seriøst.. 3 kvindelige bruger med første indlæg i en ønske tråd.. stivt

Stay Loyal - Forget Royal

SturmW-Ghost
    Bruger
    11.613 indlæg

Det er fandme dårlig stil, hvis det er rushernes koner og kærester, der er brudt ind i det allerhelligste frirum for deres mænd og kærester!

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

ByteBandit
    Bruger
    1.366 indlæg

#39 Det er SEO firmaer der står bag de nye kvindelige profiler, bare vent og se.

Gulerod
    Bruger
    959 indlæg

Har ikke ønsket mig gaver i over 18 år. Har prøvet ihærdigt at fortælle alle omkring mig at jeg ingen gaver vil have og de ikke skal forvente af mig, men alligevel er der bare nogle der insisterer.
    Så til dem har jeg bare sagt penge, eller Warhammer figurer, men at de stadig ikke skal forvente noget retur.

Elsker julen, men gud hvor jeg hader det der “Her er en indkøbsseddel fra mig, må jeg få din indkøbsseddel? Så kan vi købe ting på hinandens indkøbssedler”

wolfii
    Bruger
    3 indlæg

Jeg ønsker mig generelt ikke ting. Bryder mig nemlig ikke om den indkøbslistekultur der er opstået i forbindelse med gavegivning. Dog giver jeg stadig gaver til mine nærmeste, da jeg ved hvor glade de bliver for gaverne

Viser 12 kommentarer - 31 til 42 (af 42 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.